Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kokkaaminen

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Osaatko kokata?

Olen mies ja kyllä osaan, hyvinkin
58
41%
Olen mies ja osaan jonkin verran
46
33%
Olen mies ja pystyn juuri pitämään itseni (ja läheiseni) eväissä
10
7%
Olen mies ja osaan tehdä voikkarin
8
6%
Olen nainen ja kyllä osaan, hyvinkin
13
9%
Olen nainen ja osaan jonkin verran
4
3%
Olen nainen ja pystyn juuri pitämään itseni (ja läheiseni) eväissä
1
1%
Olen nainen ja osaan tehdä voikkarin
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 140

Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Pyörän huoltaminen

#91

Viesti bodyguard »

Osaisiko joku kertoa mitkä on suurimmat erot Intialaisen ja Nepalilaisen keittiön välillä? :)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Mika Luostarinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1131
Lauteille: Maaliskuu 2009

Pyörän huoltaminen

#92

Viesti Mika Luostarinen »

bodyguard kirjoitti: Osaisiko joku kertoa mitkä on suurimmat erot Intialaisen ja Nepalilaisen keittiön välillä? :)
Nepalilaisessa keittiössä on jonkin verran pienempi ilmanpaine korkeuserosta johtuen, ja vesi kiehuu tästä syystä nopeammin.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 60
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#93

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti: Väärään ketjuunkaan en kirjoita. Meillä on täällä BG hoitamassa sitä virkaa. :D
Niinpä... :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kokkaaminen

#94

Viesti Paappa »

Teinpä tuossa Pseudo-Unkarilaista lihapataa.

Eli yksinkertaisesti se meni näin: ruskistetaan naudanlihasuikaleita ja otetaan ne sivuun. Kasariin laitetaan öljyyn pehmenemään sipulisilppua, valkosipulia ja silputtua chilipaprikaa. Kun nämä ovat pehmenneet laitetaan sekaan purkki tomaattipyreetä ja maustetaan haluammallaan tavalla, itse laitoin lihafondia ja juustokuminaa. Suolaa voi laittaa, mutta fondissa sitä on jonkin verran jo valmiiksi.

Tätä sitten keiteltiin hyvän aikaa, varmaan pari tuntia. Vaimon mielestä oli törkeän hyvää, syötiin spagetin kera.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kokkaaminen

#95

Viesti bodyguard »

Mika kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Väärään ketjuunkaan en kirjoita. Meillä on täällä BG hoitamassa sitä virkaa. :D
Niinpä... :lol:
Tämä on joku modejen salaliitto, ihan takuulla kirjoitin tuon viestin kysymysketjuun :thinking:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 60
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#96

Viesti Mika »

bodyguard kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Väärään ketjuunkaan en kirjoita. Meillä on täällä BG hoitamassa sitä virkaa. :D
Niinpä... :lol:
Tämä on joku modejen salaliitto, ihan takuulla kirjoitin tuon viestin kysymysketjuun :thinking:
Iiiihaan varmasti, kyllä... :smt045
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kokkaaminen

#97

Viesti bodyguard »

Oikeasti mitä helvettiä :D

Muka pyörän huoltaminen ketjuun kun en edes lue koko ketjua kun en omista pyörääkään, ja nytten täällä. Pitäisiköhän nukkua enemmän...

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Kokkaaminen

#98

Viesti Tyrsky »

Tirisi tossa pannulla pari possun kyljystä Krhmm...siivoaminen jäi kun nälkä iski. En sen kummempia jaksanut panostaa vaan heitin possut pannulle merisuolan, paprikajauheen ja tsilin kanssa. Nam nam, yksinkertainen on maukasta kun ei jaksa panostaa.
Ton jäljelle jääneen pakkaa muovipurkkiin ja otan iltapalaks treenien jälkeen.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kokkaaminen

#99

Viesti bodyguard »

Laitoin onne julkkkisketjuun Jaques Peoinin mutta youtubesta löytyy Fasst food my way haulla todella hyviä reseptejä. JAques Pepin on todella länsimaisen kokkauksen kulmakiviä :)

http://www.youtube.com/results?search_q ... epin&aq=0s" onclick="window.open(this.href);return false;

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kokkaaminen

#100

Viesti Kari Aittomäki »

Perunia omasta pellosta kaivettuna sekä jänestä.

Mulla on vanhojaperuja muutama mesta josta käyn aina aika-ajoin hakeen jokikalaa, sorsaa ja joskus jäniksiäkin.
Nyt sain jäniksen, vanhalla tyylillä..
Roikutin paripäivää ja tein ihan loimuna, nuotiolla. Kotipihan perukoilla, näkösuojassa.

Voitelin rypsiöljyllä mutta noin muutoin annoin riistanmaun puhua. Katajanmarjamehulla höystin, hiukan.
Pihlajanmarjat ei ole vielä ihan kypsiä, jos olis, oisin ehkä keittäny, siis yrittäny keittää tapauksen.
En oikeesti oikeen osaa keittää..

Mulla on Äitimuori sairaalassa atm, joten mässyttiin Äijän kera jänes ihan keskenämme.
Saunan jälkeen tottakai. Sääli että Äijä ei tajua irkkuviskeistä. No, ehän minäkään oikeesti tajua pontikasta.

Oli kyllä hyvää jänestä, ois saanu kenties riippua kauemmin.
Hankala arvioida kun tuo aurinko tuntuu kuumemmalta kuin ilman lämpö oikeesti on.
Potut vaan keittelin kattilassa, ilman konstailuja.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kokkaaminen

#101

Viesti tohtorismies »

Miksi tuo on jänes teillä pohjalaisilla? Ja vares?

Edit. Ai niin nylen sorsat ja pistän omenoitten kanssa uuniin tänään. Son hyvää.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kokkaaminen

#102

Viesti Kari Aittomäki »

Itseasiassa jänis taitaa olla tääläpäin jänis.

Isäukko on kuitenkin Kankaanpäänkupeesta ja käyttää usein sanontaa "kyllä näläkäne syö vaikka jänestä".
Siksi jänes.

Vares on varis, muuttu varekseksi vasta oikealla pohojammaalla.
Viimeistään Turussa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kokkaaminen

#103

Viesti bodyguard »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mulla on Äitimuori sairaalassa atm, joten mässyttiin Äijän kera jänes ihan keskenämme.
Saunan jälkeen tottakai. Sääli että Äijä ei tajua irkkuviskeistä. No, ehän minäkään oikeesti tajua pontikasta.
Täytyy muuten sanoa että olin tossa häissä heinäkuussa ja oli oikein pontikkaa pohjanmaalta tarjolla niin harvoin niin hyvää kirkasta on tullut juotua. Jotku vaan osaa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 60
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#104

Viesti Mika »

Kari Aittomäki kirjoitti: Vares on varis, muuttu varekseksi vasta oikealla pohojammaalla.
Viimeistään Turussa.
:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kokkaaminen

#105

Viesti tohtorismies »

Kari Aittomäki kirjoitti: Itseasiassa jänis taitaa olla tääläpäin jänis.

Isäukko on kuitenkin Kankaanpäänkupeesta ja käyttää usein sanontaa "kyllä näläkäne syö vaikka jänestä".
Siksi jänes.

Vares on varis, muuttu varekseksi vasta oikealla pohojammaalla.
Viimeistään Turussa.
Jassoo. Näin se menee. Ei kummiskaan "ammuin tavin" ole "ammuin taven". Sitäkin olen kuullut käytettävän. Olen muuten ylpeä kohtaamisestani Juha Veijosen kanssa, vuonna joskus Motörheadin keikalla se v!ttuili minulle vessassa kun join viinaa yksin siellä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 14 kurkkijaa