Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Karhu-mami

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Griy
munillepotkija
Lauteille: Elokuu 2008

Karhu-mami

Viesti Griy »

Hip hei, stemppiä vaan!
Minna N
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2010

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Griy kirjoitti: Hip hei, stemppiä vaan!
Kiitos samoin! :D

Tuo historiallinen miekkailu kuulostaa aika makeelta, täytyy hankkiutua joskus tutustumaan! :duel: Luulen että pienet poikani voisivat olla kiinnostuneita myös näkemään, ainakin miekkailu ihan millä tahansa välineellä on jatkuvaa. :D
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Ti 9.2. Illalla vauuuuuuuuuuuuuhdikas reilun tunnin maastolenkki vuokrahepalla. :paallaan: Huisin kivaa! Sain tallilta yllättäen toisen ratsukon kaveriksi, ei tarvinnut (taas) lähteä yksin maastoon. Talvisaikaan kun on pimeää, niin ratsastetaan pimeässä otsalamppujen kera. Nämä hepat ovat lamppuihin tottuneet, eivätkä säiky. Siinä on ihan oma seikkailutunnelma kun ratsastaa yksin pimeässä metsässä, ollaan nähty jonkun verran muitakin eläimiä kuten kettuja, kissoja, supikoiria.

Lunta oli paljon ja polut melkein ummessa, hepat laukkasivat virkkuina hangen läpi, lumi pöllyten! Yhdellä laukkapätkällä mun ratsuni jostain syystä liukastui/ kompastui (liukasta ei kyllä ollut!) ja hetken ajattelin että nyt mennään nurin... :stretcher: Sitten polle sai tasapainon takaisin jonkinlaisen kyykyn kautta. Huh! Jostain syystä tuli mieleen vaparitreenit, se hetkittäinen koettu tunne kun joku tyyppi vie mukanaan isolla massalla eikä auta kuin mukautua kyytiin minimoidakseen omat vahingot... :naka: No, on ne hevoset sentään vähän isompia. ;) :smt003

Se mun vuokraheppa on jännä tapaus. Tamma, entinen ravuri. Voihan jummi jammi sen fiilikset vaihtelee! :daz: Kiima-aikaan se on oikea b****ch! Ollaan lukuisat arvovaltaneuvottelut käyty, nykyään yhteistyö sujuu kun olen oppinut vaatimaan oikealla tavalla. :director: Tähän ovat auttaneet erilaiset maastakäsittelyharjoitukset, joissa hevonen mm. oppii kunnioittamaan ihmisen reviiriä. Tässä hepassa on parasta sen vauhdikkuus, eka tapaamisella jo ihastuin sen laukkaan. Ponille kyytiä, wooow! :D

Tallilta ajelin apteekin kautta kotiin, Mobilatia iso tuubi. Heh.
- I. Goodman
Kuvake
nora
polveenpotkija

Karhu-mami

Viesti nora »

Ooh! Täällä on muitakin hevosihmisiä :) Kiva lueskella ratsastusjuttuja.
Ja tuollaiset luonteikkaat tapaukset on ehdottomasti ne tutustumisen arvoisimmat, jos minulta kysytään. Siinä voittaa niin paljon kun vihdoin päästään sen kynnyksen yli että molemmille (tai no, hevoselle :D) on selvänä että kumpi vie ja kumpi ei.
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Jep, onpa kivaa! :D

Lueskelin myös sun heppajuttuja, kiinnostavia! En tiedä millailla olet "suuntautunut" mutta voisin kuvitella että Yhdysvalloissa voisi saada hyvää valmennusta western-jutuissa, ne kiinnostaa itseäni kovasti. Millaisella tallilla käyt siellä, mitä puuhailet?

Olen käynyt ihan joillain irtotunneilla suomalaisilla western-talleilla ja pidän siitä tyylistä työskennellä hevosen kanssa. Tahtoo lisää! *kuola valuu* Itse olen oikea amatööripuskaratsastaja, enimmäkseen maastoilen ja fiilistelen. Eilen suunniteltiin maastoesteradan rakentamista vuokrahepan tallin lähelle. *ja taas kuola valuu* :smt118

Käyn parin viikon välein myös istuntapainotteisessa kouluvalmennuksessa, ihan vaan kehittyäkseni "edes jotenkin". Meillä on hyvä ope ja olen saanut niistä tunneista paljon, ehkä pahimpia istuntamokia on jo vähän tuunattu paremmaksi.

Kun tykkään vauhdista, niin pääsen liikuttamaan kaverien vauhtipolleja, se on hauskaa kun heppa pääsee juoksemaan aivan onnessaan ja minä tsemppaan kyydissä yhtä onnessani. Jiihaa!

Ja olet niin oikeassa: Vaikka olen monet kerrat ollut aivan raivoissani tuon vuokrakonin kanssa, niin sitten kuitenkin tykkään siitä kun se ei ole *liian helppo*. ;) Eilen kävi ihan tosi makee juttu: Olin hakemassa konia tarhasta ja se tapansa mukaan suhtautui muhun hieman varautuneesti, korvat puoliluimussa. Normaalien reippaiden otteideni sijasta pysähdyin ja kumarsin päätäni sen pään viereen ja vaan seisoin paikallani. Niin kuin suostuin kuuntelemaan sitä. Se rupesi nuuhkimaan mua, höplötteli huulillaan päätäni ja harteitani. Sitten se henkäili hyvin hellästi mun poskea vasten hyvän aikaa, tämä siis EI ole tälle tapaukselle tyypillistä...

Siinä hetkessä tapahtui *jotain*. Niin kahjolta kuin se kuulostaakin niin minusta heppa puhui mulle. Eka kertaa. :secret: (En kyllä kerro mitä se sanoi...) Tarhasta lähtiessä polle kulki perässäni aivan äärimmäisen nöyränä ja onnellisen oloisena. Speaking of heppahullut! :smt101
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Karhu-mami kirjoitti:
Mosa kirjoitti:
Karhu-mami kirjoitti: Huomioita: Opettaja ei enää tuijota rintojani. Minua tervehditään ja katsotaan silmiin. Kivaa olla normaali! Hurraa! :smt041
Olisko opettaja potkulainen... :)
Ehkäpä? :D On kyllä olemukseltaan aika vanhan liiton miehiä, en tiedä roikkuuko täällä. :lol:
Tähän piti vielä kommentoimani (väärinymmärrysten eliminoimiseksi) että ope on joka tapauksessa makee ja :prayer: ja :naka: ja :first: ja taitava ja kiva ja reilu. Kaikki henkilöön kohdistuvat epäasialliset viittaukset saa liittää suoraan minuun itseeni.
(Vältänköhän tällä :tyrmays: ? :oops: brushteeth )
- I. Goodman
Kuvake
Räikkönen
polveenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2009

Karhu-mami

Viesti Räikkönen »

Olipas siinä monta hymiötä. :)
So, a man walks into a bar with a monkey. I forgot the rest of the joke but your mom is a whore.
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Näkisitpä kun mä selitän livenä! :D
- I. Goodman
Griy
munillepotkija
Lauteille: Elokuu 2008

Karhu-mami

Viesti Griy »

Karhu-mami kirjoitti:
Griy kirjoitti: Hip hei, stemppiä vaan!
Kiitos samoin! :D

Tuo historiallinen miekkailu kuulostaa aika makeelta, täytyy hankkiutua joskus tutustumaan! :duel: Luulen että pienet poikani voisivat olla kiinnostuneita myös näkemään, ainakin miekkailu ihan millä tahansa välineellä on jatkuvaa. :D
Miekat on makeita :) ja harrastaminen mielenkiintoista, joten tervetuloa tutustumaan. Mutta niin on painikin!!
Minna N
Kuvake
Räikkönen
polveenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2009

Karhu-mami

Viesti Räikkönen »

Karhu-mami kirjoitti: Näkisitpä kun mä selitän livenä! :D
Voin vain kuvitella :D
So, a man walks into a bar with a monkey. I forgot the rest of the joke but your mom is a whore.
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

10.2 Vaparitreenit (jonne piti könytä paikalle vaikka jalkapöytä on edelleen turvoksissa). Olo jotenkin jumissa muutenkin - ja PMS päällä. Prkl!

Alkulämmittelyissä irtosi ihan käsittämätön hiki. Pungersin muiden mukana. Kuperkeikat, kärrynpyörät, karhukävelyt ja muut sujuu ihan ok, mutta vakiona tehtävä mikä-lien-jalan-heilautus-mahan alta-toiselle puolelle ei. Mä jään melkein jumiin siinä ja ottaa kyllä päähän. En vain tajua sen liikkeen rytmiä ja/tai olen sen tekemiseen vain liian paksu. Umpfh anyway. :smt019

Harjoiteltiin sekä guardista että mountista vapautumista. Sitten joitain tekniikoita mountista päältä (juu, termit puuttuu kun en osaa). :newb: Eka kertaa tuli mieleen, että pitäisikö minunkin hankkia alasuojat, niin tiukasti nivusiin tuli otetta. Tai siis oikeammin sanottuna olisi pitänyt tulla, mutta pari ei tainnut oikein uskaltaa tehdä tiiviisti. En ole moisia naisellisia suojakapistuksia kokeillut koskaan. :oops:

Loppupainit tehtiin mountista lähtien, idea oli että pitäisi pysyä päällä 2 minuuttia. No, en pysynyt, en todellakaan. (Tässä kohtaa tuli se heppakokemus mieleen, kun meinasin heittää pollen kanssa kuperkeikan täydessä laukassa. Minkäs teet kun massa vie?) Treeneistä jäi kuitenkin hyvä fiilis, on se nujuaminen ja hikoilu vaan kivaa! Muiden lähdettyä pukemaan jäin hetkeksi venyttelemään matolle, mulla venyttely vaan kuuluu jumpparutiineihin. Ja vähentää lihasten kipeytymistä seuraavina päivinä. Lopuksi juttelin yhden open kanssa, fiksu tyyppi. :thumbsup:

Huomioita: Pukeutumisongelmat jatkuvat, hankalimmin alusvaatteiden suhteen. :butthead: Olen kokeillut nyt kolmia erilaisia urheiluliivejä ja jokaisessa on jotain ongelmaa, ellei suorastaan vaarallisia ominaisuuksia. Kerronpa vain, että hiertymäjälkiä on sekä etu- että takapuolella olkapäitä, aina riippuen siitä missä liivien (litteät, normaalikäytössä täysin huomaamattomat!) säätösoljet ovat olleet. Auts. :evil: Pelkkä toppi ei riitä, käytän siis jo nyt liivejä alla ja siinä napakkaa toppia+paitaa päällä. Kuppikoko kun on yli peruslindexin kokovalikoiman. Kaipa ne vammat vain kuuluu lajiin, eheheh. :blackeye: Jatkan etsintöjä. Tosin suunnittelin olkaimien ompelemista kiinteästi kiinni, niin soljet voisi poistaa. Samalla menettää olkaimen säätömahdollisuuden. Pakko todeta: Aina ei voi voittaa.
- I. Goodman
SotaRonsu
munillepotkija
Lauteille: Joulukuu 2008

Karhu-mami

Viesti SotaRonsu »

Karhu-mami kirjoitti: Alkulämmittelyissä irtosi ihan käsittämätön hiki. Pungersin muiden mukana. Kuperkeikat, kärrynpyörät, karhukävelyt ja muut sujuu ihan ok, mutta vakiona tehtävä mikä-lien-jalan-heilautus-mahan alta-toiselle puolelle ei. Mä jään melkein jumiin siinä ja ottaa kyllä päähän. En vain tajua sen liikkeen rytmiä ja/tai olen sen tekemiseen vain liian paksu. Umpfh anyway. :smt019
Heh... mä taidan tietää tuon liikkeen mitä tarkoitat. Hmph... ja joo, en kans osaa kovin hyvin vaan oon väliin ihan solmulla. :lol: :oops: Ohjaaja meitä kyllä joskus lohdutteli, että hänen kokemuksensa mukaan se on usein aika vaikea aloitteleville.

Karhu-mami kirjoitti: Huomioita: Pukeutumisongelmat jatkuvat, hankalimmin alusvaatteiden suhteen. :butthead: Olen kokeillut nyt kolmia erilaisia urheiluliivejä ja jokaisessa on jotain ongelmaa, ellei suorastaan vaarallisia ominaisuuksia. Kerronpa vain, että hiertymäjälkiä on sekä etu- että takapuolella olkapäitä, aina riippuen siitä missä liivien (litteät, normaalikäytössä täysin huomaamattomat!) säätösoljet ovat olleet. Auts. :evil: Pelkkä toppi ei riitä, käytän siis jo nyt liivejä alla ja siinä napakkaa toppia+paitaa päällä. Kuppikoko kun on yli peruslindexin kokovalikoiman. Kaipa ne vammat vain kuuluu lajiin, eheheh. :blackeye: Jatkan etsintöjä. Tosin suunnittelin olkaimien ompelemista kiinteästi kiinni, niin soljet voisi poistaa. Samalla menettää olkaimen säätömahdollisuuden. Pakko todeta: Aina ei voi voittaa.
Tääkin kuulostaa melko tutulta. Kyllä on mattopainien jäljiltä joskus kipeitä kohtia liivinsolkien lähistöllä. :( Ei oo heleppoo. Oon kans miettinyt pystyiskö sinne alle laittamaan jotain pehmentämään vähän. Hitto kun tulee jo muutenkin ihan tarpeeks kuuma ja sit pitää ängetä vielä puvun alle jotain lisää!! :o
* Hokutoryu Ju-Jutsu - 5. kyu *

&%¤#¤ kun sattui mutta tekipäs se hyvää. :D
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Karhu-mami

Viesti porky »

SotaRonsu kirjoitti:
Karhu-mami kirjoitti: Huomioita: Pukeutumisongelmat jatkuvat, hankalimmin alusvaatteiden suhteen. :butthead: Olen kokeillut nyt kolmia erilaisia urheiluliivejä ja jokaisessa on jotain ongelmaa, ellei suorastaan vaarallisia ominaisuuksia. Kerronpa vain, että hiertymäjälkiä on sekä etu- että takapuolella olkapäitä, aina riippuen siitä missä liivien (litteät, normaalikäytössä täysin huomaamattomat!) säätösoljet ovat olleet. Auts. :evil: Pelkkä toppi ei riitä, käytän siis jo nyt liivejä alla ja siinä napakkaa toppia+paitaa päällä. Kuppikoko kun on yli peruslindexin kokovalikoiman. Kaipa ne vammat vain kuuluu lajiin, eheheh. :blackeye: Jatkan etsintöjä. Tosin suunnittelin olkaimien ompelemista kiinteästi kiinni, niin soljet voisi poistaa. Samalla menettää olkaimen säätömahdollisuuden. Pakko todeta: Aina ei voi voittaa.
Tääkin kuulostaa melko tutulta. Kyllä on mattopainien jäljiltä joskus kipeitä kohtia liivinsolkien lähistöllä. :( Ei oo heleppoo. Oon kans miettinyt pystyiskö sinne alle laittamaan jotain pehmentämään vähän. Hitto kun tulee jo muutenkin ihan tarpeeks kuuma ja sit pitää ängetä vielä puvun alle jotain lisää!! :o
On vaikeeta tosiaan löytää painimiseen hyvin soveltuvia urheilurintsikoita, kun ei oikeen sopis olla mitään solkia tai muita mutta pitäis olla sellasta jämäkkää tukea. Mä löysin Ison Omena Stadiumista Under Armourin sporttiliivit. On hyvät ja tarpeeksi tukea vähän isommillekkin keuhkoille.
Saija Tarvainen
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Lauteille: Huhtikuu 2007
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Karhu-mami

Viesti Tyttö »

porky kirjoitti:
SotaRonsu kirjoitti:
On vaikeeta tosiaan löytää painimiseen hyvin soveltuvia urheilurintsikoita, kun ei oikeen sopis olla mitään solkia tai muita mutta pitäis olla sellasta jämäkkää tukea. Mä löysin Ison Omena Stadiumista Under Armourin sporttiliivit. On hyvät ja tarpeeksi tukea vähän isommillekkin keuhkoille.
Shock Absorberit on myös hyväksi havaittu.
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

porky kirjoitti:
SotaRonsu kirjoitti:
Mulla näkyy se soljen kuva ihossa muutaman päivän... Yllättävän tarkkana! :smt003

SotaRonsu: Jospa laittaisi liivien alle vielä pehmustetta, esim. neljännen vaatekerroksen, jeeeeee!!! :lol:

Kiitos porky linkistä, hyvä ehdokas ;)
- I. Goodman

Seuraajat

Kuvake
Karhu-mami
Kuvake
Kelmi
Mariska
Kuvake
nora
paula.th
Pikkuveliantti
Reba