Karhu-mami

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Karhu-mami

Viesti porky »

Karhu-mami kirjoitti: Päätin että saan tykätä nyrkkeilystä vaikken sitä juuri osaakaan. Opettelen!
Joo, nyrkkeily on ärsyttävää kun se on niin vaikeeta ja siinä huonous sattuu. Mutta juuri siksi on pakko opetella :blackeye:

(kun tietäis mikä se on mikä ihmisessä menee vikaan kun on pakko jääräpäisesti tehdä just sitä mikä on kaikkein vaikeinta sitä säästyis monelta...)
Saija Tarvainen
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2010

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Niin porky. :D

Elämä olis mukavaa kun ei tekis niitä vaikeita asioita. Tekis vaan helppoja ja kivoja!
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Griy
munillepotkija
Lauteille: Elokuu 2008

Karhu-mami

Viesti Griy »

porky kirjoitti: Joo, nyrkkeily on ärsyttävää kun se on niin vaikeeta ja siinä huonous sattuu. Mutta juuri siksi on pakko opetella :blackeye:
Tämä just näin..
Minna N
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Griy kirjoitti:
porky kirjoitti: Joo, nyrkkeily on ärsyttävää kun se on niin vaikeeta ja siinä huonous sattuu. Mutta juuri siksi on pakko opetella :blackeye:
Tämä just näin..
Lohdullista että tässäkin asiassa on kohtalotovereita... :lol:
Go Griy! :boxing2:
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Ma 29.11. Vaparitreenit 1,5 tuntia

Aika vähän porukkaa kun jengi on kisoista palautumassa ja ulkonakin kauhia pakkanen. :cold: Tehtiin mm. shoottausharjoituksia. Painia kolmen hengen ryhmissä. Lopuksi kuntopiiri kahvakuulaliikkeillä.

Jumppasin toinen ranne teipattuna, melkein sujuikin. Muutenkin ihan järkyttävän hidas ja löysä ämmä. Just tämä vuosittainen ajanjakso ennen joulua pitäis lopettaa. Ei suju mikään eikä jaksais. Böööööö!!!! :rant:
- I. Goodman
Griy
munillepotkija
Lauteille: Elokuu 2008

Karhu-mami

Viesti Griy »

Go go! ota troppeja! Mausteita, punkkua ja d-vitskua.
Minna N
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Kiitti Griy! Vitamiineja ostin jo purkillisen ja punaviiniä ajattelin juoda viikonloppuna... ;) Kyllä se siitä.

Ti 30.11. Nyrkkeilytreenit 1,5 tuntia

Pohdintaa: Olen tullut vakavaan ymmärrykseen, että minulla on sittenkin sukupuolirajoite, korvien välissä. Sen tässä nyt tunnustan. Kun (nyrkkeily)treenit vaan on niin paljon kivempia kun on muitakin naisia kuin minä!!! :D Ei niin että jätkissä mitään vikaa olisi, mutta oman "vertaisensa" kanssa harjoittelu vaan on erilaista. Joka tapauksessa kisoissa vastassa on nainen!

Ja nyrkkeilytreeneissä on kivaa kun ei ole ainoa "erilainen" yksilö treeneissä vaan paikalla on monenlaisia ja jopa monen ikäisiä kamppailijoita.

Hyvät perustreenit oli tänään. Oikea ranne kipeilee, piti välillä lintsata. Vaivoista huolimatta on hyväksi ympäristölleni, että käyn treeneissä riittävän usein... Olen niiiiiin paljon ystävällisempi persoona kun olen liikkunut tarpeeksi! 8-)
- I. Goodman
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Karhu-mami

Viesti porky »

Karhu-mami kirjoitti: Pohdintaa: Olen tullut vakavaan ymmärrykseen, että minulla on sittenkin sukupuolirajoite, korvien välissä. Sen tässä nyt tunnustan. Kun (nyrkkeily)treenit vaan on niin paljon kivempia kun on muitakin naisia kuin minä!!! :D Ei niin että jätkissä mitään vikaa olisi, mutta oman "vertaisensa" kanssa harjoittelu vaan on erilaista. Joka tapauksessa kisoissa vastassa on nainen!
Ihan samaa mieltä. Toista naista tulee lyötyä vaan niin paljon rennommin, jotenkin se on vaan aidompaa... Ja kaikkein ronskimmin mäkin olen saanut moukkua toiselta naiselta :tyrmays:
Saija Tarvainen
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Just niin porky. Hyvä ja osuva huomio tuo suurempi rentous, mikähän siinäkin on????

Ke 1.12. Vaparia reilu tunti
Pystypainotteinen. Iso osa sparria. Olipas onneton meininki, siis mulla.

To 2.12. Juoksulenkki 40 min.
Otti päähän niin lähdin juoksemaan. Ihan jumissa aluksi, mutta noin 20 min jälkeen huomasi ajattelevansa jo muutakin kuin että ei jaksa ei jaksa... Pakkasta jotain 10 astetta, millä kengillä ihmiset juoksee talvella??? Mun ainoissa kunnon (?!) juoksukengissä on tuuletusverkkoa josta menee lumikin läpi. :smt003
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

La 4.12. Lukkopainiskelua 1,5 tuntia

Rennolla otteella vapaavuorolla. Käytiin tekuja läpi, mitä nyt tuli mieleen. Sitten painia parin minuutin erillä. Jees. :)
- I. Goodman
tohtorismies
kylkeenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2008

Karhu-mami

Viesti tohtorismies »

Kummassa seurassa sinä treenaat?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

MMA Joensuussa.
Grappling team Joensuussa on myös tuttuja painijoita, pieni kylähän tämä. :)
- I. Goodman
notintheface
ilmaanpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2010

Karhu-mami

Viesti notintheface »

Karhu-mami kirjoitti: Pakkasta jotain 10 astetta, millä kengillä ihmiset juoksee talvella??? Mun ainoissa kunnon (?!) juoksukengissä on tuuletusverkkoa josta menee lumikin läpi. :smt003
Tuttu tunne - valitettavan monet perusjuoksutossut on suunniteltu ehkä 40 astetta lämpimämpiin keleihin. Itselläni oli muinoin yhdet addut joiden jalkapöydässä oli enemmän reikää kuin peitettä... villasukat tossuun ja ankaraa kiroilua tossujen suunnittelijoita kohtaan, kyllä se sillä.
Tosin siehän rikkaana ;) ostat jotkut trail-tossut (tosin kannattaa ennemmin hankkia jotkut maastoversiot tavallisista juoksutossuista eikä jotain ohutpohjaisia "oikeita" maastokenkiä) joissa on vähän vähemmän ei-toivottua tuuletusta.
Watching too much UFC does not make anyone a fighter.
Me least of all.
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Kiitti vinkeistä "Nassuli"! ;)

Sitä rikastumista olenkin odotellut, sitten hankin kunnon trail-tossukat metsissä ja lumessa kirmailuun. :D Tsemppiä sulle nyrkkeilyyn!
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Ti 7.9. Nyrkkeilyreenit 1,5 tuntia
Tavallista vähemmän porukkaa, mahtui tekemään vaikka mitä. :D

Lämmöt, varjonyrkkeilyt ja tekniikkaa. Lähiottelussa sivulle askeleella siirtyminen. Sitten teknistä tehtäväsparria pareittain. Pelkkää etukättä, sitten kaikilla lyönneillä, sitten vuorottain pelkkää lähiottelua. Harmittaa kun olin oleellisen osan sivussa, jalka turposi jostain osumasta ihan yhtäkkiä, pidin lunta siinä. Lopuksi vähän pariharjoittelua, mitähän kaikkea. Hyvät reenit oli. :)
- I. Goodman

Seuraajat

Kuvake
Karhu-mami
Kuvake
Kelmi
Mariska
Kuvake
nora
paula.th
Pikkuveliantti
Reba