Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Keskustelua suojeluammattien (sotilas-, poliisi-, pelastusala jne.) pääsykokeista
Valvoja: Valvoja
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2010
Keskustelua suojeluammattien (sotilas-, poliisi-, pelastusala jne.) pääsykokeista
Onko aukkia mahdollista suorittaa jälkeenpäin? Muistan jostain lukeneeni, että se olisi mahdollista. En nyt jaksa alkaa kaivamaan tietoa, kun ammattilainen on linjoilla...
Oss!
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Jep.Huppu kirjoitti: Onko aukkia mahdollista suorittaa jälkeenpäin? Muistan jostain lukeneeni, että se olisi mahdollista. En nyt jaksa alkaa kaivamaan tietoa, kun ammattilainen on linjoilla...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Ylellä osataan otsikoida...
Poliisiksi haluavan tärkein taito on osata kirjoittaa[/linkki]
Poliisiksi haluavan tärkein taito on osata kirjoittaa[/linkki]
-
- etupotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Etulaji: Jumppa
Olen yhteisestä sopimuksesta ottanut asiakseni nuorimmaiseni fysiikkavalmennuksen, jotta niiltä osin läpäisee Utin seuraavat testit. Pari vuotta kuunnellut löpinöitään ja totesin, että pulinat pois ja tekoihin. Kroppa on nyt kunnossa. Hiihtoa ei ole voinut harjoitella. Uinti menee kohtalaisesti, pitäsi päästä isompaan altaaseen, kuin mitä kotoa löytyy. Juoksua tuo ei vapaaetoiseti treenaannut ennen tätä kuuta, joten eiköhän sekin pian.
Alta löytyy kymmenen vuotta jääkiekkoa/jalkapalloa.
Kaveri meinaa PV tai poliisiammattiin intin jälkeen. Lukio loppui nyt. Toivottavasti onnistuu tuo PV.
Alta löytyy kymmenen vuotta jääkiekkoa/jalkapalloa.
Kaveri meinaa PV tai poliisiammattiin intin jälkeen. Lukio loppui nyt. Toivottavasti onnistuu tuo PV.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock