Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Keskustelua suojeluammattien (sotilas-, poliisi-, pelastusala jne.) pääsykokeista

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Huppu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 493
Lauteille: Lokakuu 2010

Keskustelua suojeluammattien (sotilas-, poliisi-, pelastusala jne.) pääsykokeista

#46

Viesti Huppu »

Onko aukkia mahdollista suorittaa jälkeenpäin? Muistan jostain lukeneeni, että se olisi mahdollista. En nyt jaksa alkaa kaivamaan tietoa, kun ammattilainen on linjoilla...
Oss!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Keskustelua suojeluammattien (sotilas-, poliisi-, pelastusala jne.) pääsykokeista

#47

Viesti Mjölnir »

Huppu kirjoitti: Onko aukkia mahdollista suorittaa jälkeenpäin? Muistan jostain lukeneeni, että se olisi mahdollista. En nyt jaksa alkaa kaivamaan tietoa, kun ammattilainen on linjoilla...
Jep.

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Keskustelua suojeluammattien (sotilas-, poliisi-, pelastusala jne.) pääsykokeista

#48

Viesti Mika »

Ylellä osataan otsikoida... :smt003

Poliisiksi haluavan tärkein taito on osata kirjoittaa[/linkki]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Keskustelua suojeluammattien (sotilas-, poliisi-, pelastusala jne.) pääsykokeista

#49

Viesti MikaM »

Olen yhteisestä sopimuksesta ottanut asiakseni nuorimmaiseni fysiikkavalmennuksen, jotta niiltä osin läpäisee Utin seuraavat testit. Pari vuotta kuunnellut löpinöitään ja totesin, että pulinat pois ja tekoihin. Kroppa on nyt kunnossa. Hiihtoa ei ole voinut harjoitella. Uinti menee kohtalaisesti, pitäsi päästä isompaan altaaseen, kuin mitä kotoa löytyy. Juoksua tuo ei vapaaetoiseti treenaannut ennen tätä kuuta, joten eiköhän sekin pian.
Alta löytyy kymmenen vuotta jääkiekkoa/jalkapalloa.
Kaveri meinaa PV tai poliisiammattiin intin jälkeen. Lukio loppui nyt. Toivottavasti onnistuu tuo PV.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 62 kurkkijaa