Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

tohtorismies
kylkeenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

Viesti tohtorismies »

Mikä tuli skodillacciin? Jaxuhali.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
MtJ
takapotkija
Lauteille: Tammikuu 2006

Ottaa pattiin!

Viesti MtJ »

Selvisi se, eliks moniurahihna poikki ja kiristinrullakin oli lähtenyt parempiin ilmansuuntiin. Eihän tuo kallis korjaus lopulta, vaan matka jäi kesken.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Puni
etupotkija
Lauteille: Kesäkuu 2010
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu

Ottaa pattiin!

Viesti Puni »

Luottohäiriömerkintä Suomen Asiakastiedolla ja DunninBrädeleyllä (Bisnode). Velat (kaksi oikeusapumaksua sairaalassamakailuajoilta) ajat sitten.

Kuukauden tavoittelun jälkeen oikeusaputoimisto toimitti tiedon, että nämä kaksi maksettu ja että maksamalla ja toimittamalla kuitit maililla talouspavelut lähettää poistopyynnön.

Noh, maksan laskut, lähetän kuitit. Työntekijä lomalla 3vko, kiva, soitan sijaiselle. Lupaa hoitaa asian eteenpäin.

Parin päivän päästä Oikeusaputoimisto palauttaa rahat ilman mitään selitystä.

Soitan oikeusaputoimistoon viikon kuluttua. Nyt mun täytyy kuulema rauhoittua, että he ottaa yhteyttä kun asia selvittää.

Ei oikein malttas, kun firman kuluja on jo pari tonnia jonossa ja laina jumittaa auton hankkimista varten.

Hieno uusi laki, jota viranomaisen ei tarvitse noudattaa.

Samaa sarjaa oli myös ulosottomiehen höpöhöpömerkinnät vuosien takaisista varattomuusesteeseen päättyneistä ulosottoasioista; eivät näkyneet ollenkaan missään ulosottomiehen minua koskevissa dokumenteissa, mutta Asiakastiedolla näkyi. Pikkuusen sai lyödä nyrkkiä pöytään, että vouti ilmoitti noille helvetin maantierosvoille, että merkinnät pitää poistaa.

Sama erikoisuus oli Liikennevakuutuskeskuksen aikaisemmissa aiheettomissa perinnöissä, joiden velan vanhentumisen katkaisusta oli unohdettu huolehtia ja velat olivat vanhentuneet. Eivät kirjoita dokumenttia velattomuudesta, mutta kiristämisen jälkeen saivat lähetettyä sellaisen, jossa todettiin, etteivät peri minulta mitään. Viiripäistä menoa.

Entäpä sitten Kela, voi itkun pipari ja jeesuksen kuuskulmainen puumulukku, miten voi olla elatusmaksuista luottohäiriömerkintä, kun ne on ihan ajallaan kaikki maksettu, tosin voutin kanssa, mutta maksettu kuitenkin. Nämäkin oli tiukemmassa kun tårta på tårta junttilan tuvan seinässä, eduskunnan ohjausryhmään asti piti valittaa, että tuli lopulta joutuisa hoitamisproseduuri merkintöjen poistamiseksi.

Että seuraavan kerran kun mietittä rakennusalan, ratsuhevostilan ja IAET-työttömyyskassan yhdistämistä, suosittelen lämpimästi vielä harkitsemaan. Ja tervaamaan munat. Ja vetämään toisen kortsun päälle ja tervaamaan senkin. Ja sitten jättää kokonaan nussimatta.

IHAN. VÄHÄN. MENEE. HERMO.
katar
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2008
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

Joo, mä tiedän, että vähän omaa syytä, mutta on se kiva, kun muhun "luotetaan" tuuraamaan tätä aulaa kolmeksi viikoksi, kun vakiaula oli vähän huolissaan, että mitä siitä tulee, kun mä olen tässä. Siis aula, joka vartijakohde, mutta josta myös tehdään vähän keittiölle mielestäni kuuluvia hommia, kuten kassaraportteja ja tarjoilutilauksien tekoa ja kahvitilauksia. Siis olen välillä jotain säätänyt, mutta en toki tahallaan, niin sitten kuulee, että mitenköhän se menee, kun toinen on poissa, niin kiva kiitti vaan ja saako jäädä pois, pitäkään pipari tunkkinne. :eviL Tunnustan olavani vähän säätäjä, ja teen välillä enkä ajattele, mutta virheitä kai kaikille sattuu. Muille ilmeisesti saa sattua, mutta mulle ei. tårta på tårta jäi nyt suuhun.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Puni
etupotkija
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Urheilu
Kilpailu

Ottaa pattiin!

Viesti Puni »

Omassa pankkisaagassa uutta tietoa. Poliittisesti merkittävänä henkilönä oli typeryyttä alkujaankin hakea netissä mitään. Passin kanssa pankkiin ja heti alkoivat käsitellä.

3k kohta oppirahoja maksettu jumittamisesta, mut josko se nyt. No ei tietenkään.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Ottaa ilikiästi päästä tää suomenkielen rapistuminen.

Kun uutisotsikossa kerrotaan Tina Turnerin eläneen vaihderikkaan elämän. Vaihderikkaan.
Ärg.
Muttatkun olen lopultakin positiivisuuteen ainakin kurottelusuhteessa tulkitsen vaihteitten tarkoittavan aktiivista intensiteettivaihtelua, olihan Turnerilla vaiheissaan monia nousukiihdytyksiä juu..

Ehkä kirjoittaja ja ediittori ovat autoihin kallellansa.
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kerkko »

Ollaan vaimon kanssa kiinnitetty tuohon samaan huomiota. Noita on tullut aika paljon vastaan. En tiedä, onko oikeasti enemmän viime aikoina kuin joskus aiemmin, mutta nyt niitä ollaan huomattu. Toimittajat yrittävät käyttää perinteisiä sanontoja, mutta eivät niitä tunne, joten väärin menee. Joku juuri kertoi kirjoittaneensa "tulenkatkuisen" tekstin.
tapsaattori
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Ottaa pattiin!

Viesti tapsaattori »

Minä näen välillä 8-10v lapsia potkimassa roskiksia lähikaupan pihassa, kun heillä on paljon energiaa, muttei mitään tekemistä. Surullista kundeille ja vanhempansa tuskin tekevät asialle mitään. Mä epäilen, että muutamat näistä keikkaa tavaraa kaupasta ja ostaa niitä vastaan sähköröökiä, eli tämä ns vape. Hyvin lähtee elämä raiteiltaan pienestä asti. Aikuiset miehet diilailee nappuloiden kanssa tavaroita🤮
Kuvake
Puni
etupotkija
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Urheilu
Kilpailu

Ottaa pattiin!

Viesti Puni »

Holvin äppiin ei tule verkkolaskut firmalla. Heeeeelvetin kiva ylläri kuun vaihteessa kun käy hakee rapsat selaimella.

Noh, onneksi on ALV-palautukset, muuten tulis pohja vastaan omisssa taskuissa.
Kuvake
Puni
etupotkija
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Urheilu
Kilpailu

Ottaa pattiin!

Viesti Puni »

Taas se on todistettu, mihinkään ei kannata satsata.

Koeaikapurku on kiva juttu, paitsi kun osuu omalle kohdalle.

Noh, onpa kalenterissa kesälomaa, haluisko joku ostaa tai tulla bulvaaniksi taksifirnalle?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Mulla visoo tää tuoli jossa istun.
Lujatekoinen umpipuuta muttaku yrittää hän avata mun rintsikoita kaikenaikaa perkulesoikoon.

Eli siinä nojassa on sellaset kaaripalikat jotka hiukan elää ja mun henkselien taka-leuat nappaa heihin ja aukee perkele.
Sietämätöntä.

Mulla ei ole keinoja ratkaista tätä ongelmaa, ei muuta kuin väkivalta muttaku se ei oikeen tarjoa ratkaisumalleja kriisiin tähän.

On tää yhtä helevettiä.
katar
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2008
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

:lol: Sori @Kari Aittomäki tirsk; mutta mä nauroin miltei ääneen mielikuvalle, kun sä äriset kiukkuisesti tuolille, joka vaan istuu/on paikoillaan... Jotenkin tuli mieleen kuva Aku Ankasta, missä se jokin iso tummanpuhuva kaveri rähjää oliko se nyt Akulle...? Jalassa sillä on just housut henkseleillä, joten kuva sopinee aika hyvin tähän. :-8
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Oisko se kuitenki ollu Mikki Hiiri?

Kuva

Jonka paha vihu oli Musta Pekka, jota nimeä ei tietenkään nykyään ole olemassakaan.
Se ois niinku Captain Pete.
Oliko Jopi Jalkapuoli sama roitso, sitä en voi muistaa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Ottaa pattiin!

Viesti Mika »

Musta Pekka on tainnut jo pidempään olla pelkkä Pekka.

"Musta Pekka (Black Pete) esiintyi ensi kerran piirrosfilmissä 1925 – siis jo ennen Mikkiä. Tuolloin hänellä oli puujalka, ja hänen nimensä oli Jopi Jalkapuoli (Peg-Leg Pete). Jopi – ei siis Pekka – jahtasi Mikkiä autiomaassa, kun arkkiviholliset kohtasivat sarjakuvassa 1930. Toisen maailmansodan päätyttyä jalkapuolen esittäminen konnana katsottiin kuitenkin sopimattomaksi, ja Pekka sai nykyisen olomuotonsa. Mikin ja Pekan vuosikymmeniä jatkuneessa vihanpidossa on aika ajoin nähty eriskummallisen ystävyyden piirteitä."

https://www.akuankka.fi/hahmo/11/musta-pekka
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Hassua sinänsä.

Tuo esillepano pisti nokkaani jotenkin poikkeuksellisen paljon, koppavuudessaan ja leuhkimisissansa.
Tuli mieleen erään potkulaisen nokkava kaikkitietävyys.
Tai oikeestaan monenkin.

höh

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Daddy
Kuvake