Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Ottaa pattiin!

Viesti Mika »

Olet useamman kerran maininnut tuollaista. Kaikki tietenkin tietävät ketä tarkoitat. Tosin olet myöhemmin alkanut laajentaa sitä johonkin epämääräiseen joukkoon, kuten tuossakin teet.

Mitä koet tuollaisella kaivon myrkyttämisellä saavasi aikaan? Mihin pyrit sillä?

Tuollainen vihjailu ei kehitä hyvää ilmapiiriä. Hieman ironisesti sinulla ei oikein tuollaisten tökkimisten jälkeen ole varaa puhua keskusteluilmapiiristä.

Jos hetken mietit asiaa, huomaat itsekin että tietyt mölyt on viisaampi pitää mahassaan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Nojoo, olisi kai pitänyt painottaa enemmän tätä itteeni-oikeen-ihmettelen-näkökulmaa.
Koska mä aidosti ihmettelin itsekseni itseäni että onpas vahva reaktio sinänsä neutraaliin viestiin.
Sen piti olla ton viestin ydin, ei siis "kaivon myrkyttäminen."

Hyvä kielikuva sinänsä.

Juu, mulla on eräs epätykkäys mutta veikkaanpa että veikkaat väärin.
Eikä sillä (mun tykkäyksillä) mitään merkitystä ole.
Kuvake
Mika
etupotkija
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Ottaa pattiin!

Viesti Mika »

Mutta edelleenkään en ymmärrä. Sinä mieteit mikä on Musta Pekan ja Jopi Jalkapuolen suhde ja historia, ja minä sitten hyvää hyvyyttäni ja uteliaisuuttani googlasin ne sinulle suoraan lähteestä eli Aku Ankan sivuilta. Teinkö siis jotakin väärin? Vai mitä tarkoitat näillä?

"Tuo esillepano pisti nokkaani jotenkin poikkeuksellisen paljon, koppavuudessaan ja leuhkimisissansa."

"Koska mä aidosti ihmettelin itsekseni itseäni että onpas vahva reaktio sinänsä neutraaliin viestiin."

Kenen esillepano, mikä reaktio ja mihin viestiin? Wut? :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Voi kekkonen...

Noniin, otsikkoon sopivasti mua on jo kauan ottanut lievästi koteloon mm intron puuttuminen vastausviesteissä.
" I beg to differ, sir."

Sellanen kevyt aloitus on minusta paikallaan ennen varsinaista infoa.
Varsinkin kun korjataan virheellistä väitettä.

Monet käyttää silkkaa laiskuuttansa suoraa kopiointia, jopa koko edellisen viestin kenttää.
Se vaivaa ja kiusaa minua, huonotapaisuuden rajoilla kun miltei liikutaan.
Ja on se laiskaakin.

Eli ihan kirjoitustekninen kiusaannus oli kyseessä.

Tuo Mustapekkajuttu on aika koominen purulelu jauhaa, ja siksi aivan oivallinen kapula.
Itsessäänhän viestisi oli oiva ja auttava.
Jokin siinä vaan toi mieleen nämä kirjuuttajat jotka tuovat luettavaksi selkeää juurikopsattua infoa ikäänkuin omana kilpenään.
Ärg.

Kiitän saamastani infosta, en tosiaan tunne Ankkalinnaa kovin hyvin.
Tinttimies kun oon.
Ja ankara Asterix-fanittaja.

Kuva
Gluteus Maximus. :D
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Ottaa pattiin!

Viesti Lasse Candé »

Olen jotenkin itse löytänyt saman tavan lähestyä näitä keskusteluja kuin tilanteita lasten kanssa. Joka kerta annetaan uusi mahdollisuus.

Vaikeaa tämä on oikeastaan vain silloin, jos ns vastapuolella on liian systemaattisesti ikävästi suhtautuva kirjoittelija, mutta tällä hetkellä niitä ei omalla kohdalla enää ole, ellei sitten yksi, yllättävää kyllä, lajipuolella. :o

Satunnaisia sekoiluja taas tulee itse kultakin. Varmaan myös allekirjoittaneelta, mutta ei sillä ole pitkän matkan juoksussa mitään väliä.

Itse ymmärrän hyvin, että tuollaisessa kysymyksessä, missä rasismi periaatteessa voisi olla lähellä, vedellään kuivalla faktalla. Muuten sitä oikeaa asettelua joutuu miettimään tarkasti ja toisekseen kuiva fakta on ihan hyvä sävy edellä kuvaillun kaltaisissa kysymyksissä.

Itseäni ei ota pattiin, mutta kai tämä mahtuu ketjun otsikon alle, kun edes käsittelee patteihin ottamisia.
Heh-heh-heh-heh-heh-heh-heh-heh!

- Paulie Walnuts

Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Aika hyvin taitaa mennä noin ylöjään koska mua ottaa vankasti päähän leffojen pilkkominen lopputekstien osilta.
Siis telkkaritarjonnassa. Ois kai niitä oikeitakin huolenaiheita tarjolla.

Lopputekstit ovat oleellinen osa elokuvakokemaa, on hienoa katsella nimilistoja ja kovin usein siellä on täkyjä, selkeästi keksittyjä nimiä ja muuta karkkia. Monesti jopa pätkiä elokuvasta ja ties mitä.
Karibian-piraateissa oli oikeen juonellinen pikkutarina, monissa paljon vastaavia.
Musiikki on monta kertaa tajuttoman antoisaa, helmiä pukkaa kuultaville.
Mä bongailen suomalaisnimiä, niitä on aika paljonkin!
Ja sitte on kaltaisia, eräs hauska oli Anthony Tatti.
Näin heti mielessäni käyntikortin:
"Tony Tatti
Yleisasiantuntija"

heh

Teatterissaki jäin aina istumaan tekstikenttää vahdaten ja amatöörimäisiä viihde-orjia halveksien.

Ja nytsitte nää makkara-kanavat joko katkasee suoraan tai halkasee ruudun jollain epäinformatiivisuuksilla, joku perkeleen powerpoint-anime jostain pällistä illistemässä kakulle!

sjutton också
Bolo
nilkkaanpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2023

Ottaa pattiin!

Viesti Bolo »

Tyhmäkin ymmärtää jättää läppärin himaan lomalla, mutta näppäimistöllä varustettu ipad livahti huomaamatta mukaan vaikka on aivan yhtä hanurista.

Some haittaa juopottelua ja altaalla loikoilua.
Lasse Candé
etupotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Lasse Candé »

Minua on myös ottanut pattiin tuo tekstien katkominen tai muu pilaaminen jo pidemmän aikaa. Jos ohjelmatiedoissa väitetään että kanavalla näytetään leffa x, se leffa tulisi näyttää kokonaan.

Harvemmin katson lopputekstejä, mutta se on vähän niinkuin mokuso treenien päätteeksi. Leffat kolahtavat joskus viiveellä. Esimerkiksi rummutteluleffa Whiplash (2014) menisi taatusti pilalle noista powerpoint animeista. :D

- Paulie Walnuts

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

No nyt se löyty.
Ja ottaa pattiin.

Mulla on kaikki nänävuodet närästäny kun en ole saanut avataria aikaiseksi.
Nyt se sitte löyty mutta oon liian vanha.

Kuva

Boondock saints on mukava leffa on.
Kuvake
admin
tekninen ylläpito

Ottaa pattiin!

Viesti admin »

Me autamme. Toivottavasti tuo kelpaa. Jos haluat vaihtaa sen, voit tehdä niin Omista asetuksista Kuvake-välilehdestä eli täältä.
Lasse Candé
etupotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Lasse Candé »

Vihdoinkin!

Kuulostaako ”avatar” vielä håmålta? :D

- Paulie Walnuts

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Jaajaa, eipä kuulosta koska en kuule ääniä. Heh.

En tarkoittanut vanhentumisella teknistä avuntarvetta vaikka se paikkansa pitäisikin, yhritin kertoa olevani turhan vahva intoilemaan mielikuvilla.
Mutta onhan tuo hauskahko, monimerkityksinenkin.

Kiitos.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Lauteille: Marraskuu 2009
Etulaji: Jumppa

Ottaa pattiin!

Viesti MikaM »

I know shit menee tosiaan painotuksen mukaan joko että tiedän tai en. Elokuvaviitteistä en sitten mitään tiedäkään.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

tyhmänä minä kirjoitti: elo 3, 2023, 01.22 yhritin kertoa olevani turhan vahva intoilemaan mielikuvilla.
Joo.
Lauseen pitäisi mennä "yritin kertoa olevani turhan vanha intoilemaan.."
Vanha. Ei vahva.
Tuo avataarin asenne kuvaa enempi sitä nuorempaa minua.

Onneks kaapissa on tarpeeks maitoa.
katar
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2008
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009869695.html Mä en nyt ihan tajua, että miten tämmöinen on mahdollista. En tiedä tuosta nimien julkaisusta, mutta luulisi olevan seuraamuksia kuitenkin. Ote tekstistä "SALOSSA järjestettiin tämän kuun alkupuolella suojelukoirien tapahtuma, jossa harrastajat suorittivat koiransa kanssa suojelukokeen. Siinä testattiin koiran jäljestämis-, tottelevaisuus- ja suojelutaitoja.
Maalimiehenä kokeessa toimi mies, jolla on elinikäinen toimintakielto Suomen Kennelliiton omistamiin ja hallinnoimiin kokeisiin ja kilpailuihin." Että täh? Mielestäni Suomessa eläimiä kohtaan tapahtuvissa rikoksissa on kyllä kumman lälly meininki, joko rangaistus on olematon tai sitten niin kuin tässä, ei juuri seuraamuksia. Ei hyvä. :eviL
Frankly my dear, I don`t give a damn.

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Daddy
Kuvake
Dojon Jäykin