Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Ottaa pattiin!
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Etulaji: Jumppa
Ottaa pattiin!
Jos tapaukset viedään jonnekin Kennelliittoon puitaviksi niin seuraamukset ovat samaa tasoa ja ovat voimassa siellä, missä ko liitolla on mandaatti. Monissa tapauksissa koiriin liittyen voitaisiin keskustelu käydä kulttiosastolla.
Jos on tiedossa tai todistettavissa eläinsuojelurikoksia, ne käydään sitten käräjillä.
Jos on tiedossa tai todistettavissa eläinsuojelurikoksia, ne käydään sitten käräjillä.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2013
Ottaa pattiin!
^ Senpä takia tämmöinen ottaa pattiin. Molemmat liitot on nyt aika selkeästi osoittaneet tarvitsevansa ulkopuolista sääntelyä ja valvontaa.
-
- etupotkija
Ottaa pattiin!
Hehän harjoittavat haluamaansa toimintaa lakien puitteissa ja jäsenet joko maksaa tai ei.
(Toki ottaa pattiin, mutta minkäs teet)
(Toki ottaa pattiin, mutta minkäs teet)
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2013
Ottaa pattiin!
Taisi Kennelliitto säikähtää tuota minun viestiäni ylempänä. Sieltä tuli eilen tieto korvanappiin, että me yritetään ensin valvoa itse tätä (lakien puitteissa tapahtuvaa) toimintaa:
suomen-kennelliitto-vaatii-saksanpaimenkoiraliitolta-toimia
ps. Ottaa pattiin edelleen, joten aiheessa pysytään ja tilannetta seurataan.
suomen-kennelliitto-vaatii-saksanpaimenkoiraliitolta-toimia
ps. Ottaa pattiin edelleen, joten aiheessa pysytään ja tilannetta seurataan.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Ottaa pattiin!
Kaveri laittoi naamakirjaan, että hänen vanhempi koiransa siirtyi koirataivaaseen. Tuli itku ja kurkkua kuristaa nytkin; koiruus oli tuttu itsellekin ja suloinen kaveri kaikin puolin. Kaipaamaan jäivät omistajien lisäksi saman rotuinen narttu. Lennu . Nyt Nita miettii, että missä koirakaveri luuraa...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Ottaa pattiin!
Sain kuullella aika ikävän lauseen nuorenlääkärin suusta.
Sanoi että jos olisin nuorempi ja parempikuntoinen voisi kivuliasta olkapäätä hoitaa leikkauksella.
No, en sen kummempaa tuomiota odottanutkaan mutta ilkeä asenne ja heijastaa laadukkaan hoidon mahdollisuutta vain yksityispuolelta.
Sinänsä vanheneminen ei suuria purista, kivut on kyllä veemäisiä.
Sanoi että jos olisin nuorempi ja parempikuntoinen voisi kivuliasta olkapäätä hoitaa leikkauksella.
No, en sen kummempaa tuomiota odottanutkaan mutta ilkeä asenne ja heijastaa laadukkaan hoidon mahdollisuutta vain yksityispuolelta.
Sinänsä vanheneminen ei suuria purista, kivut on kyllä veemäisiä.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Ottaa pattiin!
Mä hoidan kipujani avannossa, nilkat, olkapäät, ranteet. Ei poista kipuja eikä kivun syytä mutta hetkeksi helpottaa ja yöunia parantaa.
Mua ottaa pattiin lapsuuteni kalapaikkojen pilaaminen. Maaninen mökkirantojen ruoppaaminen on tuhonnut kutupaikkoja ja rehevöittänyt rannat Ainakin yhtenä tekijä. Ei niissä ruopatuissa rannoissa edes ui kukaan, kas kun liejulla täyttyy äkkiä uudestaan. Ennen siinä järvessä oli muikkuakin. Eipä oo näkyny ...
Mua ottaa pattiin lapsuuteni kalapaikkojen pilaaminen. Maaninen mökkirantojen ruoppaaminen on tuhonnut kutupaikkoja ja rehevöittänyt rannat Ainakin yhtenä tekijä. Ei niissä ruopatuissa rannoissa edes ui kukaan, kas kun liejulla täyttyy äkkiä uudestaan. Ennen siinä järvessä oli muikkuakin. Eipä oo näkyny ...
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
Ei perkele, että mulla on kylmä! Ja mä istun siistissä sisätyössä aulassa, niin silti mä palelen. Vasempaan olkapäähän vetää jostain saatanallisen kylmää ilmaa ja varpaatkin palelee. Mulla on pitkät kalsarit jalassa, pitkähihainen työpaita ja silti on kylmä. Pipari, että ketuttaa.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
Dodiin, JHL ja PAM julistivat lisäa lakkoja torstaille, nyt näyttää sille, ettei bussit ja junat kulje. Pitäisi mennä torstaina Hakkilaan ja sinne en kyllä ala kävellä kotoa. Pomo sitten "lohdutukseksi" kysyy toisen paikan pomolta, josko olisin siellä. No ei mua sinnekään kyllä nappaa kävellä, jos ei mikään väline kulje. Että kiva kiva ärkioskilla taasen. Pöh.
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Ottaa pattiin!
Ymmärrän ammattiliittojen tarpeen mutta liittojen valtavat omaisuudet (jotka eivät valu jäsenille) ja sitten tämän tyyppinen vtuilulakko kuten nyt, ei mene jakeluun. Itsekin olisi pitänyt päästä Tre-Vsa torstaina mutta tehdään ilmastoteko ja ajellaan bensa-autolla edestakaisin. Mitäs minä piittaan kun firma maksaa bensat… suosin aina julkisia jos mahdollista pitkillä matkoilla. Nyt lakko, sitä edellinen Hesan reissu juna 1,5 tuntia myöhässä ja sitä edellinen peruttiin komonaan ja seuraavat junat loppuun myytyjä.
Not my circus, not my monkeys.
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
No nyt mä pääsen kyydillä töihin, sentään, mutta kotiin pitäisi pimeän aikaan lähteä kävelemään. FB:ssä on kyllä jokin kyytiryhmä, mutta mua ei innosta lähteä tuntemattoman kyytiin. Kyselen vielä, jos joku fb-kaveri olisi liikkeellä tiettyyn aikaan tietyllä säteellä, jos edes lähelle kotia pääsisi, vaikka ei ihan kotioven tuntumaan. Ärsyttävää, sotkee tuo lakko kyllä monen elämää.
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
Siis ei jumalauta, viimeisin työvuorolista piti sisällään vähemmän kivan yllärin, pitäisi mennä tekemään yksi vuoro yhteen paikkaan, missä olen ollut viimeksi yli vuosi (!!!) sitten, enhän mä helvetti muista sieltä yhtään mitään. Tai sen, että postikierros kestää ikä ja terveyden ajan, kulkien talon autohallissa ja kolmeen vai neljään eri rappuun. Tosi kiva joo . Järki hoi, ja jätti jo, esimiehellä ainakin. Oikeasti... Mä olin just ajatellut, että jos tunnit vähenee nyt kolmen paikan väliä juostessa, niin ei sinne kiitos. Perkele.
-
- etupotkija
Ottaa pattiin!
Se on nyt sillä lailla, että vähintään kerran kuukaudessa avaudut tai sitten ilmoitat jotenkin muuten, että olet ihan kunnossa. Tammikuu meni ihan liian hiljaa.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
"Se on nyt sillä lailla, että vähintään kerran kuukaudessa avaudut tai sitten ilmoitat jotenkin muuten, että olet ihan kunnossa. Tammikuu meni ihan liian hiljaa. " Jaa mää vai?
Seuraajat
Aleksi T • AlexMachine • Clancy B. • Daddy • Dojon Jäykin • finnjet • Griever • Haamu • Hirvi • htt • Jaakko Suhonen • Jaan • jjs • Jonttufantti • Joonas_O • Kamishimo • Kari Aittomäki • katar • Kerkko • kimmokammo • KingBuzzo • kivi • Kukkaron Matti • Kyynikko • Kääpä • Lasse Candé • Le1kkola • Leij0na • Lowclass • Lybeck • Marjapuuromies • Mika Tervo • MikkeM • Mmy • mrkekkerinorsu • MtJ • nanna • NCP • nipsuli • Njor • nora • Oar • OldFart • Paanari • Pallosalama • Pasi Lunden • Point • Pop27 • Pyrkele • Riku Ähvä • saarikko • Sakuk • sanppa75 • Sheephead • sherlock • shogun • Stick • T-T • tabitha • Taijin harjoittaja • tapsaattori • Teurassika • Timpa • tohtorismies • Tomius • TommyV • Totte • TuomasP • Tyrsky • uku • Upe • Villi Sika • Yoa • zzkettu