Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Kirjoitetun sanan nykytila.

Ei perkele kun jatkuvasti törmää tällaisiin kauheuksiin:
Brown istuu hyvin Elodien osaan. Hänestä löytyy tarpeeksi herkkyyttä tarinan alkuosuuksiin sekä myös riittävästi asennetta tarttumaan miekanvarteen tapahtumien eskaloituessa vaarallisemmille vesille.
Ja tuon pitäisi olla arvostetun elokuvalehden artikkelin leipätekstiä.

Mikä mahtaa olla miekanvarsi?
Miekassa on kahva joka on jo sanana vartta voimallisempi.
Eskaloituu vaarallisemmille vesille..
No, saattaa olla subjektiivinen inhokki tuo eskaloituminen.
Kiitos Potkun.

Mutta silti surkeaa tekstiä, löysää ja hahmotonta.
Kieli rappeutuu.

ärrkele
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Ottaa pattiin!

Viesti Mika »

Googlaamalla löytyi:

https://www.episodi.fi/uutiset/netflixi ... imaa-uuvu/

Olen samaa mieltä noista kummastakin, ja myös minulla on samanlainen suhde ja samoista syistä tuohon kammottavaan "eskaloitumiseen" :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Ottaa pattiin!

Viesti Lasse Candé »

Ehkä eskaloituminen antaa hieman tarkemman kuvan kuin kärjistyminen? Vai mikä olisi sanan selkeänsuomenkielinen vastine.

Episodia pitää lukea huumorilla. Hyvää Nintendo-lehteä. Nintendo-lehti oli siis ysärin alussa mitä ilmeisimmin joidenkin teinien kirjoittama lehti, jossa esimerkiksi puhuttiin pelihahmosta, joka tykkää kuumista koirista (hot dog) ja vastattiin kysymykseen, että olisiko vinkkejä pelistä x, että on ja se on hienoa, että tänä päivänä on vinkkejä jotakuinkin kaikkiin peleihin. Niitä voi lukea mm. Nintendo-lehdestä. :lol:
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Vähä rypistytti ottaa tuon Schindlerin listan esittäminen juuri nyt.

Merkittävä ja vahva elokuva mutta ei kovin sopiva tähänhetkeen, kun israelilaiset eivät varsinaisesti lähimmäisenrakkautta levitä.

sjutton också
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Lauteille: Elokuu 2006
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

Viesti AlexMachine »

2023 oli tårta på tårta vuosi. Mutsi ja faija molemmat kuolivat syöpään. Kaksi kaveria, joista toinen myös iso mentori minulle, lähtivät haimasyöpään. Ajattelin että 2024 olisi ehkä parempi. tårta på tårta. En ehtinyt edes faijaa saada hautaan kun sain kotona epilepisia-kohtaus, taju kankaalla ja veristä vaahtoa suusta. Vaimo soittaa ambulanssin ja herään matkalla sairaalaan. Pari erilaista kuvausta ja neurologi tulee kertomaan että aivokasvain. Jaha. No Turkuun jatkotutkimuksiin 2 päiväksi. Sähköä päähän ja erilaisia kyselyja joihin pitää vastata samalla jne jotta näkevät onko leikattavissa. Olihan se, leikattu, lähes kaikki pois eikä oireita tai komplikaatioita leikkauksen jälkeen.

Pari viikkoa leikkauksesta tulee patologin lausunto. Gradus 3(eli toiseksi vakavin), xxx mutaatio (joka hyvä koska lääkkeet tepsii paremmin). Ennuste tälle ilman tuota mutaatiota on 1-3 vuotta jäljellä. Mutaation kanssa 3-5 vuotta ennen kuin uusiija voi olla yli 10 vuottaa hyvää aikaa jäljellä. Tuohon mutaatioon löydettiin lääke 4 vuotta sitten, ja sai myyntiluvan vasta 2 vuotta sitten.
Paskoja arpoja osui kohdalle monta mutta niistä ehkä vähiten paskin osui. Näistä ei valitettavasti parane, mutta voi olla että saadaan seis tilaan pitkäksi aikaa.
Ottaa pattiin silti läheisten vuoksi ja puolesta.
The beatings will continue until morale improves.
Mätisäkki
potkutyyny
potkutyyny
Lauteille: Helmikuu 2024

Ottaa pattiin!

Viesti Mätisäkki »

Out of the night that covers me,
Black as the Pit from pole to pole,
I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul.

In the fell clutch of circumstance
I have not winced nor cried aloud.
Under the bludgeonings of chance
My head is bloody, but unbowed.

Beyond this place of wrath and tears
Looms but the Horror of the shade,
And yet the menace of the years
Finds, and shall find, me unafraid.

It matters not how strait the gate,
How charged with punishments the scroll,
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.
tapsaattori
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Ottaa pattiin!

Viesti tapsaattori »

Merikarvian Jääurheilijoiden juniorikiekkojiukkuetta jouduttiin täydentämää sairastumisen vuoksi pari vuotta NUOREMMALLA pelaajalla, josta vastustaja teki hävittyään valituksen.

Valitus meni läpi ja näin ollen vastustaja korjattiin myöhemmin voittajaksi. Onnea Lauttakylän lujan valmennusjohdolle upeasti saavutetusta voitosta!

Se ei vaikuttanut päätökseen, että Merikarvia oli vielä kysynyt liitolta, ja saanut luvan ikäkuokkaa nuoremman peluuttamisesta "aina". Ilmeisesti "aina" kosketti kuitenkin vain runkosarjapelejä.

Tsemppiä pallopeleihin kaikille!

https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/6a ... Y2LjAuMC4w
Kuvake
Mika
etupotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Mika »

Kuulostaa kyllä täysin tekaistulta vastaukselta Jääkiekkoliitolta :lol:

Kyseinen liitto on aika hyvin ryvettynyt viimeisen vuoden aikana. Tuokin sekoilu sopii siihen konkurssiin.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2008
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

:eviL Tällä viikolla oon viidessä eri aulassa, to ja pe sentään sama mesta, muuten juoksen ympäri Helsinki - Vantaa akselia. Kiva, että on töitä, mutta hitto kun sekoittaa, kun pitää olla eri aulassa koko ajan. Ja tää aula, missä nyt olen, mä en oikein muista mitään täältä... Mun pitäis kohta lähteä C-rappuun viemään postia, eikä mulla ole mitään hajua, miten sinne mennään... Kellarin kauttako se oli...? Olen ymmyrkäisenä. Paikan esimies ei tiedä, joten siltä on turha kysyä apuja. Kiva kiva ärkioskilla, sano. Or not.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
tapsaattori
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti tapsaattori »

Poista käyttäjä 1747 kirjoitti: huhti 11, 2019, 15.47 Noro vai mikä lie oksennustauti. Pöntöllä pitää pitää ämpäriä käsissä kun on viimeiseen asti yllätys kummasta päästä tulee tavaraa.

Näihin kuviin ja tunnelmiin...

Hyvää ruokahalua...
Sama homma! Yllätystä ei ole tosin ole ollut koska varmuudella tulee kummastakin päästä. Kaikenlaisten vaivojen kanssa on saanut mennä mutta tämä on kyllä laadultaan sellainem että menee täysin voimat ei siis mihinkääm kykene :D painoa lähti 4kg
Kuvake
Mika
etupotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Mika »

Lukittu sähköpotkulauta varastettiin puolitoista tuntia sitten Prisman pyörätelineestä. Se on selvä, etten enää näe sitä tai saa mitään korvausta siitä (olen nyt aikani kuluksi vakuutusyhtiön aspan jonossa). Olisi kyllä vuoden paras päivä, jos jonkin ihmeen kautta saisin tietää, kuka se varas on... :isoavari: :ihq:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tapsaattori
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti tapsaattori »

Jos jaksaa hieman vaivaa nähdä niin tämmöinen voisi olla että ilmoita ostavasi sähköpotkulauta siellä päin missä asustelet ja sovi tapaaminen (kuva tuotteesta ensin)? Huijarit ja narkit käyttää mm. Facebookin marketplacea ja tori.fi ja saattaahan ne iteki sen työntää sinne myyntiin
Kuvake
Mika
etupotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Mika »

Jep. Toria olen seurannut aamupäivästä asti. Mutta sen perusteella, mitä yksi Puskararion käyttäjä klo 10.30 näki, joku narkkipaska sen vei ja luultavasti vaihtoi Subuun. Mä kuulin tän vasta iltapäivällä, joten odotetusti siellä Piritorilla ei enää juuri ketään ollut, kun klo 15.30 sinne saavuin.

Se skuutti oli ja meni. Asenteeni varastelevia ihmisiä kohtaan otti yhden epäinhimillisen askeleen. Minä pidän sitä edistyksenä, koska tällainen tämä tårta på tårta on.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2008
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

Mua ei nyt ota pattiin, vaan jo harmittaa tämmönen. :eviL :eviL :eviL https://www.is.fi/perhe/art-2000010366507.html Tässä on pahoinpidelty tyttö ja puhutaan edelleen koulukiusaamisesta. Ja miten näitä tårta på tårta ei saada kuriin oikeasti? Ja vanhemmat vielä kieltää, ettei meidän pikku kullannuppu ole mitään tehnyt. Pitäisi vissiin olla videota, mitä näyttää, että katsokaa nyt teidän kullannuppuja. Mä varmaan menisin hakkaamaan ne vanhemmat, kun eivät saa räkänokkiaan kuriin, jos oisin toi äiti. Onneksi mulla ei ole lapsia siis. Piru, että tulin huonolle tuulelle ton jutun lukemisesta! :eviL Sääliksi käy toi likka, toivottavasti helpottaa, kun pääsee pois yläasteelta. Uh kun tuntuu, että verenpaine nousi pilviin...
Frankly my dear, I don`t give a damn.

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Daddy
Kuvake
Dojon Jäykin