Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Sotilaspoliisi

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005
Etulaji: Defendo

Sotilaspoliisi

Viesti L.K. »

Hyvin mahdollista tuokin..
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

Sotilaspoliisi

Viesti bodyguard »

Nojoo, ihan sama kuka tuosta on vihjannut mutta kuka pipari tuosta kirjoittaa :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Sotilaspoliisi

Viesti Mika »

Jo '80-luvulla Pahkasiassa otsikoitiin: "Missi sai hikan".

Tähän on tultu. Pahkasikahan lopetti kommentoiden maailman muuttuneen sellaiseksi, josta he tekivät pilkkaa.

Ei tällaista uutista olisi ainakaan uskoakseni joskus 20 vuotta sitten edes mietitty julkaistavaksi.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Sotilaspoliisi

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Ei tällaista uutista olisi ainakaan uskoakseni joskus 20 vuotta sitten edes mietitty julkaistavaksi.

Ihan mahdollista on, että Puolustusvoimat on myös tiedottanut asiasta. Puolustusvoimilla on (ainakin valtionhallinnon piirissä kadehdittu) viestintäpolitiikka, jossa pienimmästäkin aiheesta, josta voi syntyä kiinnostusta, tiedotetaan erittäin etupainotteisesti. Että saadaan se ensimmäinen sana, huhut eivät lähtisi liikkeelle, eivätkä tiedotusvälineet saisi väännettyä juttua "salailusta".
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija

Sotilaspoliisi

Viesti Mika »

Hmm, tuo kuulostaakin toisaalta ihan loogiselta. Jos noin on käynyt, hyvä PV :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Sotilaspoliisi

Viesti bodyguard »

Ei silla silti ole merkitysta olisiko vaikka PV tiedottanut asiasta kun ei PV kuitenkaan Iltalehden tai HEsarin uutisia kirjoita. :D
Tiedottaahan poliisikin kaikki "teini varasti karkkipatukan kaupasta"- jutut muttei niistakaan kukaan kesamiestoimittaja juttua kirjoita.

-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija

Sotilaspoliisi

Viesti Mika »

Onhan sillä juuri tuo Mjölnirin mainitsema merkitys salailusyytösten välttämisestä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Sotilaspoliisi

Viesti bodyguard »

Joo, ajattelin vaan etta se olisi liittynyt tuohon lainaukseen siina viestissa mutta ei vissiin.

Blogi
Kuvake
Ile
etupotkija
Lauteille: Lokakuu 2009

Sotilaspoliisi

Viesti Ile »

Mjölnir kirjoitti: Puolustusvoimilla on (ainakin valtionhallinnon piirissä kadehdittu) viestintäpolitiikka, jossa pienimmästäkin aiheesta, josta voi syntyä kiinnostusta, tiedotetaan erittäin etupainotteisesti. Että saadaan se ensimmäinen sana, huhut eivät lähtisi liikkeelle, eivätkä tiedotusvälineet saisi väännettyä juttua "salailusta".
Toimiva tiedotus jäi mieleen, kun olin kertaamassa vuonna 2001 ja meidän komppaniasta yksi menehtyi ja jokunen loukkaaantui kranaattikonekiväärionnettomuudessa. Muun muassa meidät harjoituksen osallistujat pidettiin hyvin ajan tasalla, annettiin lisätietoja sitä mukaa kun asioita varmistui ja kehotettiin kaikkia ilmoittamaan kotiin, että itse on kunnossa, jotta vältytään omaisten huolestumiselta ja soittelurumbalta, kun asiasta kerrotaan tiedotusvälineissä.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Sotilaspoliisi

Viesti Mjölnir »

Ile71 kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Puolustusvoimilla on (ainakin valtionhallinnon piirissä kadehdittu) viestintäpolitiikka, jossa pienimmästäkin aiheesta, josta voi syntyä kiinnostusta, tiedotetaan erittäin etupainotteisesti. Että saadaan se ensimmäinen sana, huhut eivät lähtisi liikkeelle, eivätkä tiedotusvälineet saisi väännettyä juttua "salailusta".
Toimiva tiedotus jäi mieleen, kun olin kertaamassa vuonna 2001 ja meidän komppaniasta yksi menehtyi ja jokunen loukkaaantui kranaattikonekiväärionnettomuudessa. Muun muassa meidät harjoituksen osallistujat pidettiin hyvin ajan tasalla, annettiin lisätietoja sitä mukaa kun asioita varmistui ja kehotettiin kaikkia ilmoittamaan kotiin, että itse on kunnossa, jotta vältytään omaisten huolestumiselta ja soittelurumbalta, kun asiasta kerrotaan tiedotusvälineissä.
Tässä on muunmuassa yksi asia, jossa puolustusvoimat on nykyaikaistunut huomattavasti. Viestintä on niin tärkeä asia noinkin merkittävässä organisaatiossa, että siihen kannattaa panostaa laittamalla päätoimisia henkilöitä hoitamaan asiaa, eikä siten, että joku vähän hoitelee oman toimen ohella.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005
Etulaji: Defendo

Sotilaspoliisi

Viesti L.K. »

Kyl.Eritoten kun lafkassa on kuitenkin vuosia oltu kuuluisia siitä järjettömästä OTO-hommien määrästä:)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
NCP
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2007

Sotilaspoliisi

Viesti NCP »

Aikanaan kun itse olin intissä, niin faija (siviili, asuu eripuolella Suomea) tiesi naapurikomppaniassa tapahtuneesta, sinänsä harmittomasta onnettomuudesta ennen itseäni...
Suurinta vapautta on vapaus tyhmyyteen.
Lowclass
kylkeenpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Sotilaspoliisi

Viesti Lowclass »

Täälläpäin suomea paikallislehdissä on jopa jokainen ojaanajo, puhumattakaan muusta, jopa valitettavasti. Kaikki edelläkirjoitetuissa olevat syyt. Plus median mielenkiinto laittaa kaikki siellä tapahtuva kissankokoisin kirjaimin.... Esim tän päivän afgoissa tapahtuneessa puskaradio on kertonut sellaista mikä olisi uutisoitu todella mediaseksikkäästi jos yksityiskohtia yhtään olisivat tienneet. Ei sillä että erikoisempaa olisi tapahtunut vaan lööpit myisivät paremmin. Uutiskynnys ylitetään heti.
HITB
nilkkaanpotkija
Lauteille: Joulukuu 2006

Sotilaspoliisi

Viesti HITB »

Lowclass kirjoitti: Täälläpäin suomea paikallislehdissä on jopa jokainen ojaanajo, puhumattakaan muusta, jopa valitettavasti. Kaikki edelläkirjoitetuissa olevat syyt. Plus median mielenkiinto laittaa kaikki siellä tapahtuva kissankokoisin kirjaimin.... Esim tän päivän afgoissa tapahtuneessa puskaradio on kertonut sellaista mikä olisi uutisoitu todella mediaseksikkäästi jos yksityiskohtia yhtään olisivat tienneet. Ei sillä että erikoisempaa olisi tapahtunut vaan lööpit myisivät paremmin. Uutiskynnys ylitetään heti.
Oliko se PKM:än luoti joka jalkaan kajahti?

Kriha-hommissa kyllä sattuu semmosia hommia, joista saisi revittyä aika kovia uutisia, jos niistä kaikista tiedotettaisiin. Ihan hyvä tosin, että ihan kaikkea ei nyt aleta kertomaan. Henkilö yms. vahingot on tietenkin eriasia, mutta mielestäni jokaisesta vahingosta tai läheltä piti -tilanteesta ei tarvitse juttua vääntää.
Lowclass
kylkeenpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Sotilaspoliisi

Viesti Lowclass »

Edelleen jopa jokainen ojaanajo vaikkei muuta....

Seuraajat

Kuvake
Clancy B.
Lowclass
mrkekkerinorsu
Kuvake
n0k
Kuvake
NCP