✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Tää ois kyllä sellainen reissu, jolle ois kiva lähteä, jos ois sinkku. Nyt on keväällä niin paljon muuta reissua tiedossa, että pitää välillä olla kotonakin perheen kanssa.
Arrogance and ignorance go hand in hand Metallica - Holier than thou
Mika kirjoitti:
Täältä voi seurata Kaunaksen ilmanalaa. Toivon poutaa ja korkeintaan pikkupakkasia. On siellä nytkin 10 astetta lämpimämpää kuin täällä. Hyvä
Mietin aluksi, että mitä merkitystä säällä on, kun kuitenkin jossain istutte ryystämässä halpaa kaljaa, mutta sitten tajusin, että pitäähän sitä sieltä majapaikkaankin päästä ja vaikka siihen voisi taksia käyttää, on paljon mukavampaa hortoilla ympäriinsä kävellen :p Sitäpaitsi, jos vaikka jossain satamassa sattuisi tälläkin kertaa olemaan reivit, niin siellähän saattaa tulla vilu
Ajattelin ihan vain siltä kannalta kun Lasse ja Nico kuitenkin pyörivät jossakin hangessa erehdyttyään lähtemään juomakisaan kanssani, niin etteivät sällien katkaravut jäädy...
n0k kirjoitti:
Piru kun en pääsekkään lähtemään.
Mika olisi varmaan mielellään mukiloinut meikäläisen, noilla liettuan pimeillä kujilla
Mitä helvettiä? Olen todella rauhantahtoinen ihminen. Viime reissulla tuolla eli joulun jälkeen olisin omasta mielestäni ihan huoletta voinut vähän kouluttaa sitä yhtä äijää, joka tönäisi yhden meidän tytöistä selälleen ilman mitään oikeaa syytä (mutta jos kyseinen neito olisi ollut tyttöystäväni, taatusti olisin tempaissut äijää tauluun heti), mutta käskyttämällä ja muutamalla kirosanalla sain sen nöyräksi pojaksi, mikä sitten ihan riittikin siinä (kerroin tästä aiemmin Puumajassa). Huomattavasti enemmän olen omia ja muiden tilanteita selvittänyt puhumalla kuin mitenkään muuten (varmaan suhteessa 100:1). Keskustelut täällä laudalla ovat vain keskusteluja. Mähän olen
Ja sen voin luvata, että nämä matkat ovat kyllä parhautta, samoin kuin Potku-tapaamiset. Ehdottomia vuoden kohokohtia. Jotakin maagista niissä vain on... :taikuri: