Onneksi ei ollut kameraa kellään. Olisi jokaisesta meistä saanut joinakin päivinä lapsille sopimatonta kuviamateriaalia talteen...

Valvoja: Valvoja
Itse olin jo valmis palaamaan eilen aamulla 8-)Mika kirjoitti: Meillähän taitaa kaikilla kolmella olla ihan pätevä syy palata mestoille kesällä... :p
Onneksi ei ollut kameraa kellään. Olisi jokaisesta meistä saanut joinakin päivinä lapsille sopimatonta kuviamateriaalia talteen...![]()
...sekä näkee painajaisia ja on ajantajullisesti lievästi sanottuna pihalla.Mika kirjoitti: Olihan matka. Tai on se kai vieläkin, kun Lasse nukkuu tuolla sohvalla![]()
Tuossa Helsingin keskustassa kävellessä mua hymyilytti melko leveästi se kun löysitte Ericin kanssa yhteisen sävelen huumorin suhteen. Yritin selittää jotain vakavana ja molemmat kikattivat kuin pienet tytöt.Tapasimme jengiä Liettuan lisäksi ainakin kotimaasta, Ruotsista, Espanjasta, Ranskasta, Saksasta, Belgiasta ja Valko-Venäjältä. Se näissä matkoissa aina parasta onkin.
Yöelämä Liettuassa on mahtavaa. Kaksi kertaa kävimme reiveissäkin (vieläkin on molemmista rannekkeet kädessä). Mitäs TimoS siihen sanot...![]()
![]()
Eräällä Potku-matkalla Riikassa menin eräisiin satamareiveihin yksin, kun muut matkalaiset jäivät laiskoina juomaan olutta erään hostellin baariin. Tällä erää saimme vieläpä houkuteltua paikallisia mukaan. Vai mitä, Lasse...![]()
Seurue oli tavallista pienempi, mutta siitäpäs aiheutuikin se, että pääsimme keskenämme erittäin henkilökohtaiseen kontaktiin. Tämä jos mikä on elämässä upeaa. Kiitos, jätkät.
Kyllä. Iso yläfemma ja halaus jätkille!Nico ja Lasse,![]()
No piti yksi drinkki juoda kun kerran tarjositLasse Candé kirjoitti: Tykkäsin kyllä meiningistä. (-kin) Perkuleen hyvää bilemusaa ja kalja halpaa. Tosin me juotiin vain Mikan kanssa vissyä ja Nico sitten joi Long Island Ice Teatä.Sori.
![]()
Autettiin jotakuta tyyppiä vielä laattaamaan rappukäytävässäkin. Muistaakseni joku paikallinen.
Kyllä. Pahoittelen jatkuvaa pälpätystäni.Harmi etten itse ehtinyt Nicon kanssa niin paljon jauhamaan, kun ajoitukset menivät aamujen ja öiden suhteen välillä vähän ristiin, mutta kyllähän sitä toisaalta ehtikin.
Kyllä. Iso yläfemma ja halaus jätkille!
En vaihtanut jäljelle jääneitä rahoja takaisin. Varmaan osaatte arvata mitä tämä tarkoittaa.Maisemat ovat varmaan vielä nätimmät noin kesäaikaan esimerkiksi.
![]()
Niin olimmekin. Ehkäpä ne maisemat sekoittivat pääsi...Lasse Candé kirjoitti:...sekä näkee painajaisia ja on ajantajullisesti lievästi sanottuna pihalla.Mika kirjoitti: Olihan matka. Tai on se kai vieläkin, kun Lasse nukkuu tuolla sohvalla![]()
Tai siis olin. Vaikka oltiinkin koko reissu selvinpäin, niin jotenkin kävi näin.
[youtube][/youtube]Tuossa Helsingin keskustassa kävellessä mua hymyilytti melko leveästi se kun löysitte Ericin kanssa yhteisen sävelen huumorin suhteen. Yritin selittää jotain vakavana ja molemmat kikattivat kuin pienet tytöt.![]()
Muistini saattaa pettää, mutta jollakin oudolla tavalla mielessäni yhdistän Pitkäsaaren jääteen ja kiekon heittämisen kiinteästi toisiinsa... Taitaa olla univelka, joka sekoittaa pääni.Tykkäsin kyllä meiningistä. (-kin) Perkuleen hyvää bilemusaa ja kalja halpaa. Tosin me juotiin vain Mikan kanssa vissyä ja Nico sitten joi Long Island Ice Teatä.Sori.
![]()
Autettiin jotakuta tyyppiä vielä laattaamaan rappukäytävässäkin. Muistaakseni joku paikallinen.
Alan harjoitella niskalihaksia...En vaihtanut jäljelle jääneitä rahoja takaisin. Varmaan osaatte arvata mitä tämä tarkoittaa.Maisemat ovat varmaan vielä nätimmät noin kesäaikaan esimerkiksi.
![]()
No nyt kun kerran mainitsit, niin kyllä sitä melkein tuli käytyä. 8-)TimoS kirjoitti: Vai ette muka juoneet olutta...Kas kun ette väitä, että kävitte joka päivä kirkossa jumalanpalveluksessa. Se on jätkät kuulkaa se aprillipäivä vasta tuossa ensi kuun alussa
Mikan ja Lassen tuntien olette varmasti kiertäneet kaikki museot ja kirkot.......Nico kirjoitti: No nyt kun kerran mainitsit, niin kyllä sitä melkein tuli käytyä. 8-)