Nyt soi vol. 2
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Nyt soi vol. 2
http://www.radiohelsinki.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2010
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Nyt soi vol. 2
Tämä on varsin toimivaa kamaa, vaikkakin niin kursailematonta Blind Guardian kopiota ettei mitään rajaa.Toki hyvää bändiä saa aina kopioidakin:)
[youtube][/youtube]
Tämä yllätti positiivisesti.Lisäksi varsin vetävän näköinen neitonen vokaaleissa..
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Tämä yllätti positiivisesti.Lisäksi varsin vetävän näköinen neitonen vokaaleissa..

[youtube][/youtube]
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Nyt soi vol. 2
[youtube][/youtube]
Perinteeksi noussut.
Perinteeksi noussut.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Nyt soi vol. 2
Näille on ihan oma ketjunsatohtorismies kirjoitti: Perinteeksi noussut.
Ja ettei jäisi pelkäksi valittamiseksi, niin
[youtube][/youtube]
Timo Saksholm
Karate wa kunshi no bugei
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2010
Nyt soi vol. 2
Tässä lomalla törmäsin taas pitkästä aikaa näihin vertaanasa vailla oleviin rallatuksiin...Kaupungilla ihmiset jo vilkuilee epäillen kun yksikseni hyräilen ja hihittelen.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Junttia? ehkä, EVVK
" onclick="window.open(this.href);return false;
Junttia? ehkä, EVVK
-
- kylkeenpotkija
Nyt soi vol. 2
Se on minun kesänlopetusbiisi, nilinilinili. Valmiiksi oksennetulle popille voisi valjastaa oman ketjunsa myös.TimoS kirjoitti:Näille on ihan oma ketjunsatohtorismies kirjoitti: Perinteeksi noussut.
Ja ettei jäisi pelkäksi valittamiseksi, niin
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
-
- etupotkija
Nyt soi vol. 2
Arvaa kiinnostaako? Se oli väärässä ketjussa ja sillä hyvä.tohtorismies kirjoitti: Se on minun kesänlopetusbiisi, nilinilinili
Mikään ei estä sinua perustamasta sellaista.Valmiiksi oksennetulle popille voisi valjastaa oman ketjunsa myös.![]()
[youtube][/youtube]
Timo Saksholm
-
- kylkeenpotkija
Nyt soi vol. 2
Arvaa kiinnostaako minua sinun mielipiteesi? Ei pätkääkään, tämä ketju näyttäisi olevan aloittajan mukaan ketju biiseille jotka soivat stereoissa,päässä(foliohatun sisällä) etc. Jos tähän ketjuun sattuu linkittämään sellaisen biisin mikä soi päässä niin tuskinoa siihen maailma kaatuu.
Minun mielestäni nää on vaan niin kivoja ketjuja missä voi seurata mitä kekäkin kuuntelee ja tehdä uusia löytöjä riippumatta keinotekoisesta genre nilityksestä. Joten jos haluat leikkiä ylijumalaa niin ole hyvä ja käytä itsekeksimisiäsi sääntöjä moderaattorin ominaisuudessa ihan niin paljon kuin huvittaa.
[youtube][/youtube]
Minun mielestäni nää on vaan niin kivoja ketjuja missä voi seurata mitä kekäkin kuuntelee ja tehdä uusia löytöjä riippumatta keinotekoisesta genre nilityksestä. Joten jos haluat leikkiä ylijumalaa niin ole hyvä ja käytä itsekeksimisiäsi sääntöjä moderaattorin ominaisuudessa ihan niin paljon kuin huvittaa.
[youtube][/youtube]
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
- Takalajit: Karate, Haedong Kumdo, Krav Maga, Aikido
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2007
Nyt soi vol. 2
Samaa mieltä tohtorismiehen kanssa. Se että Minazki ja Kalle Koskinen ainakaan floodasivat tätä ketjua jollain UG-äärimetallilla oli tietysti vähän tylsää, mutta se että nyt sitten tähän ketjuun ei enää SAA linkittää mitään metallia on minustä täysin typerä linjanveto. Uskallan väittää että satunnaisia kuuntelijoita ei ainakaan vähempää kiinnosta ne metallibiisit kuin joku mukataiteellinen dubsteppi tai indie poppi jota tänne moni linkittää vaikuttaakseen jotenkin älykkäältä. Perustetaanko niillekin oma ketju ja säädetään että niitä tai niidenkaltaisia kappaleita ei enää laiteta tänne?
Jatkan samoilla linjolla:
[youtube][/youtube]
Siis JUMANKAUTA mikä biisi!!! Karvat nousee pystyyn joka kerta kun ton kuuntelee, siinä on fiilistä ja atmosfääriä niin paljon ettei tiedä mihin sen kaiken laittaisi. On soinut niin kajaraissa kuin korvienkin välissä siitä lähtien kuin ostin tuon levyn joitain viikkoja sitten. Himmennä valot ja keskity kuuntelemaan, et pety. Paitsi ehkä jos olet TimoS.
Jatkan samoilla linjolla:
[youtube][/youtube]
Siis JUMANKAUTA mikä biisi!!! Karvat nousee pystyyn joka kerta kun ton kuuntelee, siinä on fiilistä ja atmosfääriä niin paljon ettei tiedä mihin sen kaiken laittaisi. On soinut niin kajaraissa kuin korvienkin välissä siitä lähtien kuin ostin tuon levyn joitain viikkoja sitten. Himmennä valot ja keskity kuuntelemaan, et pety. Paitsi ehkä jos olet TimoS.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
-
- etupotkija
Nyt soi vol. 2
Mistä helvetistä sinä tuon "mitään metallia" oikein tähän revit?! Näytä minulle missä olen sellaista sanonut. Minä olen yhä sitä mieltä, että tuolle örinäheville on oma ketjunsa olemassa ja sitä voi surutta käyttää.DeusVult kirjoitti: se että nyt sitten tähän ketjuun ei enää SAA linkittää mitään metallia on minustä täysin typerä linjanveto
Timo Saksholm
Seuraajat