Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
Hitti vai huti?
No niin pistetäänpä tämä tännekkin. Perustopic useilla foorumeilla, ideana siis arvostella edellisen käyttäjän kappale hitiksi tai hudiksi ja sanoa tämän jälkeen oma kappale, jonka seuraava arvostelee jne.
Minäpä aloitan: Avenged sevenfold - nightmare " onclick="window.open(this.href);return false;
Minäpä aloitan: Avenged sevenfold - nightmare " onclick="window.open(this.href);return false;
Hitti vai huti?
Avenged Sevenfoldin Nightmare on huti koska ei saanut mua innostumaan bändistä.
Jatkan: Rusko - Everyday (Netsky Remix) http://www.youtube.com/watch?v=dD40VXFkusw
Jatkan: Rusko - Everyday (Netsky Remix) http://www.youtube.com/watch?v=dD40VXFkusw
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
Hitti, osu ja uppos tuo rusko.
Don Ross - Crazy (Gnarls Barkley) " onclick="window.open(this.href);return false;
Don Ross - Crazy (Gnarls Barkley) " onclick="window.open(this.href);return false;
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
Hitti vai huti?
Hitti, Don Ross on yks tiukimmista kitaristeista out there. Plus tuo on oikeasti persoonallinen koveri.
Massive Attack - Butterfly caught http://www.youtube.com/watch?v=g45PgMJMqLY&ob=av3e
Massive Attack - Butterfly caught http://www.youtube.com/watch?v=g45PgMJMqLY&ob=av3e
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
- George Carlin
-
- reiteenpotkija
Hitti vai huti?
Hitti, Massive toimii kyllä ainaKristian Hyvärinen kirjoitti: Hitti, Don Ross on yks tiukimmista kitaristeista out there. Plus tuo on oikeasti persoonallinen koveri.
Entäs sitten:
Stone Temple Pilots - Plush http://www.youtube.com/watch?v=V5UOC0C0 ... ure=relmfu
(Slurps!) Vaikea puhua, kun on nokka täynnä jätskiä!
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2010
Hitti vai huti?
Kaipa tuon nyt kuuntelee, eli hitti.
MC Hammer - 2 legit 2 quit " onclick="window.open(this.href);return false;
MC Hammer - 2 legit 2 quit " onclick="window.open(this.href);return false;
Test your might
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Hitti vai huti?
MC Hammer on kuuntelemattakin hitti. (kuuntelen kohta kun saan asiakkaan pois luureista. )
Matti - Keho " onclick="window.open(this.href);return false;
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Huumoriräppi toimii aina. Hitti.JanneM kirjoitti: MC Hammer on kuuntelemattakin hitti. (kuuntelen kohta kun saan asiakkaan pois luureista. )
Sitähän voi kuunnella piisejä samalla kun soittelee, saa mahtavimmat tunnelmat aikaiseks. Tämä biisi sopii siihen tarkoitukseen paremmin kuin hyvin.
... well, that aged like milk.
- George Carlin
- George Carlin
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2010
Hitti vai huti?
Huti, soundtrack on soundtrack eikä kuunneltavaksi erikseen.
Laitetaampa alaikäisen ranskiksen tuotos.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Deadmau5 - Raise your weapon (madeon remix)
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Hitti vai huti?
Hitti, samalla tavalla iskevää ku Skrillex, jostasyystä hypätäänkin dubsteppiin ja jatketaankin:nomad kirjoitti: Huti, soundtrack on soundtrack eikä kuunneltavaksi erikseen.
SKRILLEX - Scary Monsters And Nice Sprites
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2010
Hitti vai huti?
Huti. Ei mun kuppi teetä.Jaawa kirjoitti: Hitti, samalla tavalla iskevää ku Skrillex, jostasyystä hypätäänkin dubsteppiin ja jatketaankin:
Tää yks mun kestosuosikkeja. Toivottavasti maistuu muillekin.
Art of Noise: Moments in love " onclick="window.open(this.href);return false;
Test your might
-
- reiteenpotkija
Hitti vai huti?
Ihan mieleenkiintoista ja rauhoittavaa musiikkia (mitä nyt olen 3 minuuttia kuunnellut). Toistuvaa, mutta sanon silti hitti.KolmioKuristaja kirjoitti:Huti. Ei mun kuppi teetä.Jaawa kirjoitti: Hitti, samalla tavalla iskevää ku Skrillex, jostasyystä hypätäänkin dubsteppiin ja jatketaankin:
Tää yks mun kestosuosikkeja. Toivottavasti maistuu muillekin.
Art of Noise: Moments in love " onclick="window.open(this.href);return false;
Mitens sitten http://www.youtube.com/watch?v=dLHtV_S2HZw
Aphex Twin - Iz-Us
(Slurps!) Vaikea puhua, kun on nokka täynnä jätskiä!
-
- nilkkaanpotkija
Hitti vai huti?
Ihan hyvä joten hitti
jatketaanpa, Bloodhound gang - The bad touch " onclick="window.open(this.href);return false;
jatketaanpa, Bloodhound gang - The bad touch " onclick="window.open(this.href);return false;
-
- kylkeenpotkija
Hitti vai huti?
Tuo olikin hämmentävä kipale, itessään tuollanen musiikki ei iske mutta hauska video pelasti paljon mutta kipale itsessään oli huti.
Kipaleena on sisters of mercyn temple of love
[youtube][/youtube]
Kipaleena on sisters of mercyn temple of love
[youtube][/youtube]
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
-Minä ihan ite
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2010
Hitti vai huti?
Ihan ok rallatus, ei mitenkään erityisen iskevä, mutta hitin puolella jos pitää valita.
Entäs tämä: Emilia Majello - Back to me (Young Punx Rock Remix)
Entäs tämä: Emilia Majello - Back to me (Young Punx Rock Remix)
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • AlexMachine • Dojon Jäykin • Doug • Elina • finnjet • Fubarbarian • Heikki Haverinen • Jani Rantalainen • JariMarjamaa • Kai Kastemato • Kari Aittomäki • kenttiensankari • kimmokammo • KingBuzzo • kivi • kojiro • KolmioKuristaja • Kukkaron Matti • Lybeck • MarkkuT • MikkeM • naama • Neo • Paanari • Paul • Point • Riku Ähvä • Safor • savottamies • sivarinlötkö • sivumies • Taijin harjoittaja • tapsaattori • TimoS • Timpa • tohtorismies • TommyV • Turboninja • Wesku • wick3dclown