Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
Hitti, niin kuin oli The Commitments- filmi kokonaisuudessaankin; ei sinänsä yllätys Alan Parker- pätkän ollessa kyseessä.
Wilson Pickettin perään siinä haikailtiin, joten jatketaan biisillä, jota myös Wilson Pickett on menestyksekkäästi coveroinut. Chris Kenner on alkuperäinen esittäjä ja biisintekijä.
@Doug :in mieliksi laitan tähän Ted- sedän version:
Wilson Pickettin perään siinä haikailtiin, joten jatketaan biisillä, jota myös Wilson Pickett on menestyksekkäästi coveroinut. Chris Kenner on alkuperäinen esittäjä ja biisintekijä.
@Doug :in mieliksi laitan tähän Ted- sedän version:
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Kiitti @Jorge, huutoon pitänee vastata ;-)
Biisihän on mitä mahtavin hitti, mutta Tenu on niin kauhea räpeltäjä, etenkin sooloilussa, että tiputtaa riman. Lauluksi oletettu raakkuminen ei varsinaisesti nosta pisteitä
Ilmeinen vastaus olisi Frank Marino, mutta olen sen verran monta kertaa jo linkitellyt, että jatketaan mieluummin Talvi-Jounin Ja-orkesterin lainahöyhenissä, että hyvää huomenta koulutytöt
Biisihän on mitä mahtavin hitti, mutta Tenu on niin kauhea räpeltäjä, etenkin sooloilussa, että tiputtaa riman. Lauluksi oletettu raakkuminen ei varsinaisesti nosta pisteitä
Ilmeinen vastaus olisi Frank Marino, mutta olen sen verran monta kertaa jo linkitellyt, että jatketaan mieluummin Talvi-Jounin Ja-orkesterin lainahöyhenissä, että hyvää huomenta koulutytöt
Hitti vai huti?
Hitti! Siis Tedhän on Marinon Sensei ja se on liberaalien salaliitto, ettei NRA Tediä ole vieläkään hyväksytty rock&roll hall of fameen.
Senseistä puheenollen ylistetään taas huumeita:
Senseistä puheenollen ylistetään taas huumeita:
-
- kylkeenpotkija
Hitti vai huti?
Hitti.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Hieno biisi, mutta hissi-/ruotsinlaivaversio, johon oli yritetty saada jotain rosoista kontrastia videolla, jossa soitettiin hilseilevää skittaa kadulla, kodittomaksi naamioituneena.
Vaikka alkuperäistä olikin vesitetty melkoisesti, kuulosti se kuitenkin riittävän hyvältä hitiksi osaavan soittajan käsissä.
Vaikka alkuperäistä olikin vesitetty melkoisesti, kuulosti se kuitenkin riittävän hyvältä hitiksi osaavan soittajan käsissä.
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Ekaksi: @luupäälle tiedoksi: Nukentti ei ole sensei kellekään eikä millekään. Korkeintaan niskan punotukselle.
Tokaksi: Nick Caven biisi on järettömän hieno.
Kolmanneksi: Vaihdetaan toisiin maisemiin, Vurro, olkaatten hyvät:
Tokaksi: Nick Caven biisi on järettömän hieno.
Kolmanneksi: Vaihdetaan toisiin maisemiin, Vurro, olkaatten hyvät:
Hitti vai huti?
Oletko @Doug jo tilannut oman Ted Sensein signeeraaman NRA henkisen kitaran?
Tuo oli sen verran sekopäistä menoa, että sen on pakko olla hitti. MM ei ole tavallisesti mun kuppi teetä, mutta tämä kolahti,
koska John "with a fucking pencil" Wick!
Tuo oli sen verran sekopäistä menoa, että sen on pakko olla hitti. MM ei ole tavallisesti mun kuppi teetä, mutta tämä kolahti,
koska John "with a fucking pencil" Wick!
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Hitti vai huti?
Marilyn Mansonista ollaan montaa mieltä, mutta hittihän tuo on. Eikä vähiten, kun Keanu Reeves ampuu videolla kaikkea mikä liikkuu.
Entäpäs tämä?
Toivottasti mä en oo laittanut tätä jo aiemmin...
Entäpäs tämä?
Toivottasti mä en oo laittanut tätä jo aiemmin...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Hitti vai huti?
Child in Time on ehdottomasti hitti! Sehän pohjaa tähän kappaleeseen
Timo Saksholm
Karate wa kunshi no bugei
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Miten musta tuntuu, että mulle v*tt**ll**n????
SIis meinaatsä @Luupää, että mä tilaisin akustisen kitaran?????
Ja Tenu on lähinnä sei.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Erittäin hippiä ja jonkinasteinen hittikin. Mumbaista siirrymme Kalkuttaan.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Hitti vai huti?
Ruotsalainen kekkaloi typerässä videossa typerästi pukeutuneena typerästi virnuillen, typerällä popilla.
Senhän on pakko olla megahitti.
Jatketaan typerästi hahmottaen "..tarpeeks tumma. Niinku tiäkkö intiasta tai egyptistä tai jostain sieltä."
Kuinka hemmetin monta biisiä tahrittiinkaan tekemällä pelleilyvideoita..
Mutta Madness haldaa pelleilyn.
Tunnistaako joku ton ääntämyksen niinku tarkasti?
Senhän on pakko olla megahitti.
Jatketaan typerästi hahmottaen "..tarpeeks tumma. Niinku tiäkkö intiasta tai egyptistä tai jostain sieltä."
Kuinka hemmetin monta biisiä tahrittiinkaan tekemällä pelleilyvideoita..
Mutta Madness haldaa pelleilyn.
Tunnistaako joku ton ääntämyksen niinku tarkasti?
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Hitti vai huti?
Jos tarkoitat vokalistin Graham McPhersonin? eli Suggsin, niin syntyjään Hastingissa Sussexin piirikunnassa. Myöhemmin Camdenissa pohjois-Lontoossa.
Eli varmaankin sekoitus noita. Hastingsin murre on vanhaa, jopa 800-luvulta asti muokkautunut aika omintakeiseksi.
Mutta Hitti.
Eli varmaankin sekoitus noita. Hastingsin murre on vanhaa, jopa 800-luvulta asti muokkautunut aika omintakeiseksi.
Mutta Hitti.
nNt my circus, not my monkeys.
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Hitti vai huti?
Ei mielestäni FYC:n parhaita kappaleita, mutta hitiksi menee. Otetaan kuitenkin toinen Johnny käsittelyyn
Timo Saksholm
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • AlexMachine • Dojon Jäykin • Doug • Elina • finnjet • Fubarbarian • Heikki Haverinen • Jani Rantalainen • JariMarjamaa • Kai Kastemato • Kari Aittomäki • katar • kenttiensankari • kimmokammo • KingBuzzo • kivi • kojiro • KolmioKuristaja • Kukkaron Matti • Lybeck • MarkkuT • MikkeM • naama • Neo • Paanari • Paul • Point • Riku Ähvä • Safor • savottamies • sivarinlötkö • sivumies • Taijin harjoittaja • tapsaattori • TimoS • Timpa • tohtorismies • TommyV • Turboninja • Wesku • wick3dclown