Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Hitti vai huti?
Hitti koska historia, olen kyllä kyllääntynyt tohon jo aikaan Spede.
Täytyy sanoa että voin miltei fyysisesti pahoin noitten Arckanum/Deadcrossjuttujen aikana.
Onneksi tuo samoilla palikoilla paukuttava Rattus nostettiin kilveksi, kiitos Jorgelle.
Yärgh.
Mennääs muuanne.
Sundays oli kiva bändi.
Monica Vitti ja Alain Delon ovat tossa kovin kauniita.
Täytyy sanoa että voin miltei fyysisesti pahoin noitten Arckanum/Deadcrossjuttujen aikana.
Onneksi tuo samoilla palikoilla paukuttava Rattus nostettiin kilveksi, kiitos Jorgelle.
Yärgh.
Mennääs muuanne.
Sundays oli kiva bändi.
Monica Vitti ja Alain Delon ovat tossa kovin kauniita.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
Hitti, kiva ääni laulajalla ja sujuvaa musaa.
Saman aikakauden brittimusiikilla jatketaan ja jotain aasinsiltaa edellisen biisin nimeenkin on.
Saman aikakauden brittimusiikilla jatketaan ja jotain aasinsiltaa edellisen biisin nimeenkin on.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Hitti, olen jotenkin niin kotonani ysärisoundin huljuessa läpipääni.
Kumma juttu koska olin tuolloin kolmissakymmenissäni, eikös silloin pitäsi muistella teinipoppejaan?
Tein ja teen toki sitäki, mutta 90-luvulla tehtiin mukavalla otteella kaikenmoista.
Tosta tuli mieleen tääbändi, vaikken aasinsiltaa löydäkään:
Vänkä tapa käyttää ääntä.
Ja rummuja.
Kumma juttu koska olin tuolloin kolmissakymmenissäni, eikös silloin pitäsi muistella teinipoppejaan?
Tein ja teen toki sitäki, mutta 90-luvulla tehtiin mukavalla otteella kaikenmoista.
Tosta tuli mieleen tääbändi, vaikken aasinsiltaa löydäkään:
Vänkä tapa käyttää ääntä.
Ja rummuja.
-
- kylkeenpotkija
Hitti vai huti?
Hitti. Jalka vipatti.
Krautrock väritteistä instrumentaalia suomesta. Porista.
Krautrock väritteistä instrumentaalia suomesta. Porista.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Hitti.
Hemmetin hyvä soundi ja rakenne, kutisee sisällä kun kuunteleep.
Tuli tää mieleen, tai näköjään mulla on meneillään joku ysärijysäri.
Hemmetin hyvä soundi ja rakenne, kutisee sisällä kun kuunteleep.
Tuli tää mieleen, tai näköjään mulla on meneillään joku ysärijysäri.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Hitti vai huti?
Yksinkertaisena ja suht ulkomaan kielitaidottomana en tajua mitä They Might Be Giants teoksessaan tuo esiin, mutta huumoripohjalta lie silloisia merkittäviä yhteiskunnallisia teemoja. Kohdallani siis huti koska tekstit ei sano oikein mitään ja musiikillisesti aika toistava junnaus. Musiikissa jännästi tämä yhteys oman elon kuplan kontekstiin on joissain tapauksissa kauhean tärkeä. Jotkut biisit taas kestää ajan ja paikan.
Coffin dance 367 420 470 katselukertaa. Hah repikää siitä boomerit.
Coffin dance 367 420 470 katselukertaa. Hah repikää siitä boomerit.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Skeidaa.
Mennään Jyväskylään. 322 katselukertaa. Katselkaa tekin. Ja kuunnelkaa.
Mennään Jyväskylään. 322 katselukertaa. Katselkaa tekin. Ja kuunnelkaa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
W*t* Cowa
Onneks sitä osataan muuallakin kuin Skotlannissa. Kotimaisin voimin funkkaa nimittäin näin:
Onneks sitä osataan muuallakin kuin Skotlannissa. Kotimaisin voimin funkkaa nimittäin näin:
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Varsin kova rumpusoundi ja toimivat vasket. Mutta: esiteltiin funkina ja IMHO ei oikein sovi siihen lokeroon ja laulukin on hieman puolivillaista. Siinä viitekehyksessä huti. Noin muuten ihan hitti, vaikkakaan ei massiivinen sellainen.
Hitti vai huti?
Lentääkö halonen luudalla? Jatketaan funkilla ja rummutuksella (alkaa 7min 30s jälkeen)
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Yhtä viehättävä kuin kuuntelis jonku rasvasen teeveekokin (mitänäitä on) vessaääniä.
Valtava huti.
Tää on miltei yhtä viehättävää pähkinöintiä:
Hojoilua, jee.
Valtava huti.
Tää on miltei yhtä viehättävää pähkinöintiä:
Hojoilua, jee.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Ei edes mahtavan klassikkohitti Misirloun miksaus tuohon pelastanut kokonaisuutta - hutihan tuo oli.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Siis periaatteessa hyvään grooveen ainekset soundissa, mutta tässä nimenomaisessa biisissä ei kyllä ole tarvittavaa koukkua, joten se jää valitettavasti hudiksi. Samoilla kielikuvilla sillain punaniskaisemmin:
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • AlexMachine • Dojon Jäykin • Doug • Elina • finnjet • Fubarbarian • Heikki Haverinen • Jani Rantalainen • JariMarjamaa • Kai Kastemato • Kari Aittomäki • katar • kenttiensankari • kimmokammo • KingBuzzo • kivi • kojiro • KolmioKuristaja • Kukkaron Matti • Lybeck • MarkkuT • MikkeM • naama • Neo • Paanari • Paul • Point • Riku Ähvä • Safor • savottamies • sivarinlötkö • sivumies • Taijin harjoittaja • tapsaattori • TimoS • Timpa • tohtorismies • TommyV • Turboninja • Wesku • wick3dclown