Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Vaikkakin melko puhkikulutettu ralli, niin ohan Kläpä ny hitti. JAtketaan kitarismilla, samoilta huudeiltakin
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
Hieman puuduttava intro, mutta massiivinen hitti sitten kun kitara alkoi todella valittamaan.
Kitarismilla ja luonnonmullistuksilla jatketaan:
Kitarismilla ja luonnonmullistuksilla jatketaan:
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
SRV on hitti vaikka soittais kuusi minuuttia Ukko Nooaa.
Kitarismilla jatkettakoon, kun on vauhtiin päästy
Kitarismilla jatkettakoon, kun on vauhtiin päästy
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Hitti vai huti?
Hitti. Tuolla hakkaa jo halkoja, soololla varsinki.
Mä aattelen kitaraa vähä niinku moottorivekottimia, on jenkkirautaa ja kyykkypyöriä.
Ja sitten on päivän teemaan rallia.
Mä aattelen kitaraa vähä niinku moottorivekottimia, on jenkkirautaa ja kyykkypyöriä.
Ja sitten on päivän teemaan rallia.
Hitti vai huti?
Vastaan vapaalla assosiaatiolla: abortti, verenvuotokuume, tarja halonen, afrikkalainen heinäsirkkaparvi, maksalaatikko ja barbara streissand.
Bruce löi kuin ämmä. Näin lyödään. RIP El Jefe Malcom.

Bruce löi kuin ämmä. Näin lyödään. RIP El Jefe Malcom.

-
- päähänpotkija
-
- kylkeenpotkija
Hitti vai huti?
Massiivinen hitti.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Tuo mörköooppera on luonnollisestikin massiivinen huti.
Vihtahousu mainitaan seuraavissakin lyriikoissa, tavallaan:
Vihtahousu mainitaan seuraavissakin lyriikoissa, tavallaan:
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Ei edes kolmannen jälkeen. Tylsänä pysy.
Suomessa ja tarttuvammin, osaavammin ja källimmin.
En viittiny laittaa sitä leffapätkää vaikka se hieno onkin.
Mitä pirulaiseen tulee, pidän kovasti tosta tulkinnasta jossa peijakas ei ole synkkä vaan vain koettelija, ikäänkuin Jehulla duunissa oleva tapaus.
Paljon sellasempi kuin pelkkä sarvihirviö.
Suomessa ja tarttuvammin, osaavammin ja källimmin.
En viittiny laittaa sitä leffapätkää vaikka se hieno onkin.
Mitä pirulaiseen tulee, pidän kovasti tosta tulkinnasta jossa peijakas ei ole synkkä vaan vain koettelija, ikäänkuin Jehulla duunissa oleva tapaus.
Paljon sellasempi kuin pelkkä sarvihirviö.
Hitti vai huti?
Kai tuo on tavallaan hitti. Tavallisestihan tuo olisi Planeetta Luupäässä massiivinen huti MUTTA tuo sai hieman yllättäen sieluni syöväreissä jonkinlaista tarttumapintaa.
Tarkemmin ilmaistuna sellaista ”entinen portsari herää huutaen painajaisesta, jossa hän on taas karaoke baarin tuulikaapissa kuristamassa vähemmistön edustajaa tajuttomaksi” tyylistä tarttumapintaa. Portsari vaanii...
Mutta muuten:

Tarkemmin ilmaistuna sellaista ”entinen portsari herää huutaen painajaisesta, jossa hän on taas karaoke baarin tuulikaapissa kuristamassa vähemmistön edustajaa tajuttomaksi” tyylistä tarttumapintaa. Portsari vaanii...
Mutta muuten:

-
- päähänpotkija
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Hyvä jatko, samankaltaisia rasvasuuksia, moitteetta soitettu kyllä.
Nää on just niille jotka lahtee "iskeen naisia" mutta eivät saa aikaan muuta kuin pelonsekaisia törkyvitsejä.
Myötähäpeäkin riittää vaan mittaansa.
Jatketaan luuserijenkalla, myös moitteetta esitetylle.
Alkuperäisen muisto antaa kyllä nostetta.
Nää on just niille jotka lahtee "iskeen naisia" mutta eivät saa aikaan muuta kuin pelonsekaisia törkyvitsejä.
Myötähäpeäkin riittää vaan mittaansa.
Jatketaan luuserijenkalla, myös moitteetta esitetylle.
Alkuperäisen muisto antaa kyllä nostetta.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Varmaan jostain maarajoitteesta johtuen mulle näkyy "Video unavailable", mutta ensin se väläyttää Tapsa Kansan kuvan. Eli alustuksesta arvaan, että kyseessä on Kansan versio biisistä Reet Petite eli tuona Suomi- versiona Hyppypeppu. Se on kylläkin huti.
Badding Somerjoellekin tehtiin haaveilusta, kuolailusta ja tumputuksesta kertova Ikkunaprinsessa, joka on kohtuu uskollinen alkuperäisbiisille ja sopi Raulin kaltaiselle kenkiensätuijottajalle paremmin, kuin Fiilaten ja Höyläten.
Tässä alkuperäinen ikkunaprinsessa:
Badding Somerjoellekin tehtiin haaveilusta, kuolailusta ja tumputuksesta kertova Ikkunaprinsessa, joka on kohtuu uskollinen alkuperäisbiisille ja sopi Raulin kaltaiselle kenkiensätuijottajalle paremmin, kuin Fiilaten ja Höyläten.
Tässä alkuperäinen ikkunaprinsessa:
Seuraajat