Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Hitti vai huti?
No joo, jokin tuossa kappaleessa vaan häiritsee, mutta ei niin paljon, etteikö sitä voisi vaikka hitiksi sanoa. Päihdeteema jatkukoon
Timo Saksholm
Karate wa kunshi no bugei
Karate wa kunshi no bugei
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Hitti vai huti?
Kova. Edelleen yksi parhaista livevedoista mitä olen nähnyt, taisi olla 1986/87 Vaasassa Starmpenilla. Lee Brilleauxin lavakarisma ja energisyys oli jotain ihan omaa luokkaansa.
The beatings will continue until morale improves.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
He said "The company was gay" ehe-ehe

Hienoa kuuskutluvun tunnelmaa ja hitti. Maidonpuutteella tms. jatketaan.

Hienoa kuuskutluvun tunnelmaa ja hitti. Maidonpuutteella tms. jatketaan.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Cure on jotenkin mulle tosi omituinen orkesteri, tavallaan biiseissä on paljonkin ideaa, mutta toteutus on jotenkin <miten-sen-nätisti-sanois> aparimainen. Joku jotenkin tökkii niinko vähän joka kohdassa. Tai sit mä en vaan tajuu ;-) Biisi vois olla hitti ja edellä mainituilla kriteereillä tiputtaa riman, vaikka hyppääjä on jo patjalla.
Maidot ja viinat on juotu, siirrytään uuteen kotimaiseen Mount Maryn merkeissä:
Maidot ja viinat on juotu, siirrytään uuteen kotimaiseen Mount Maryn merkeissä:
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Hitti!
Kuuntelin joskus pitkän setin Maria Hännisen liveä esittelemältäsi RollFM:lta ja oli kovaa settiä. Mainittakoon, että tuossa Mount Maryssa bassottelee myös Kingston Wallista tuttu Jukka Jylli ja pumppu on muutenkin varsin rouhea.
Jos jotain pitää kritisoida, niin tässä nimenomaisessa kappaleessa Hännisen laulussa tuntuu ajoittain olevan hieman väkinäinen englannin aksentti, siis niin, että joutuu pusertamaan sen sijaan, että tulisi luontevasti.
Jatketaan kyynelehtimisellä ja tällaisella Spede- partaisella artistilla uuden Spede- elokuvan kunniaksi:
Kuuntelin joskus pitkän setin Maria Hännisen liveä esittelemältäsi RollFM:lta ja oli kovaa settiä. Mainittakoon, että tuossa Mount Maryssa bassottelee myös Kingston Wallista tuttu Jukka Jylli ja pumppu on muutenkin varsin rouhea.
Jos jotain pitää kritisoida, niin tässä nimenomaisessa kappaleessa Hännisen laulussa tuntuu ajoittain olevan hieman väkinäinen englannin aksentti, siis niin, että joutuu pusertamaan sen sijaan, että tulisi luontevasti.
Jatketaan kyynelehtimisellä ja tällaisella Spede- partaisella artistilla uuden Spede- elokuvan kunniaksi:
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Hitti vai huti?
Hittihän tuo koska Hankwillliams, joka on kaiketi jonkinlainen kantrijyri-ikoni.
Paljon pitäis tapahtua että laittaisin päähäni stetsonin/pitäisin reibaneita (?) sisällä.
Eli ei mun juttu muttamutta saan kyllä ideasta kiinni kai.
Kiitos.
Ja sitte se loputon diggailun ihmemaa, tästä mä taas tykkään kovasti koska Neil Young.
Vaikka palikat on samat.
Hahmotuksen ihmetyksiä.
Kiva kapakka, ja vaikka Neil ei osaa yhtään tanssia.. minä osaan.
Ja olen vieny mukavaa tyttöä tämän illanviimeisen slovarin tahdissa.
mukava muisto
Paljon pitäis tapahtua että laittaisin päähäni stetsonin/pitäisin reibaneita (?) sisällä.
Eli ei mun juttu muttamutta saan kyllä ideasta kiinni kai.
Kiitos.
Ja sitte se loputon diggailun ihmemaa, tästä mä taas tykkään kovasti koska Neil Young.
Vaikka palikat on samat.
Hahmotuksen ihmetyksiä.
Kiva kapakka, ja vaikka Neil ei osaa yhtään tanssia.. minä osaan.
Ja olen vieny mukavaa tyttöä tämän illanviimeisen slovarin tahdissa.
mukava muisto
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Massiivinen ikihitti! Neil Youngin sähköinen tuotanto on ihan ok, mutta hän todella loistaa akustisessa tulkinnassaan.
Mielikuvilla leikkuupuimureista, sänkipelloista yms. jatketaan:
Mielikuvilla leikkuupuimureista, sänkipelloista yms. jatketaan:
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Hitti vai huti?
Jukka Syrenius poistui keskuudestamme kesäkuussa
Progemusiikki on parhaimmillaan loistavaa, mutta tosi usein siinä on minun makuuni liikaa sellaisia velton hitaita fiilistelyosuuksia.
Tälläkin progebändillä ja tässäkin biisissä on niitä fiilistelyosuuksia, mutta menen silti parin kaverin kanssa katsomaan kolmen viikon päästä. Jos alkaa kyllästyttää, juon paikan kaikki oluet kostoksi

Progemusiikki on parhaimmillaan loistavaa, mutta tosi usein siinä on minun makuuni liikaa sellaisia velton hitaita fiilistelyosuuksia.
Tälläkin progebändillä ja tässäkin biisissä on niitä fiilistelyosuuksia, mutta menen silti parin kaverin kanssa katsomaan kolmen viikon päästä. Jos alkaa kyllästyttää, juon paikan kaikki oluet kostoksi

-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Ou jees. Huti.
En vaan saa vaihdettua asetuksia tykkäilypuolelle kaikista myönteisyyksistä huolimatta.
Kasvissyöjät ei osaa pelätä rökkiä.
Ton kuunteluun vaatiikin ämpärikaupoin kaljaa, joka taitaa olla se kekkaus-ehto.
Kun progesta puhutaan niin Mike Oldfield on Jeesus tai ainakin Mooses.
Tässäpä tilulilulei-teemaa.
Omistettu Mikalle.
En vaan saa vaihdettua asetuksia tykkäilypuolelle kaikista myönteisyyksistä huolimatta.
Kasvissyöjät ei osaa pelätä rökkiä.
Ton kuunteluun vaatiikin ämpärikaupoin kaljaa, joka taitaa olla se kekkaus-ehto.
Kun progesta puhutaan niin Mike Oldfield on Jeesus tai ainakin Mooses.
Tässäpä tilulilulei-teemaa.
Omistettu Mikalle.

-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Hienosti soi sekä nailon-, että teräskielinen. Muutama ihan snadi taimiskäbä, mutta ei haittaa kokonaisuutta, joka menee hitiksi.
Jatketaan akkarimerkeissä, mennään kuitenkin Espanjaan ja Trilitraten esitykseen
PS. Vähän jääväsin itseni Elonkorjuun kohdalla, Jusu oli mun ensimmäinen kitaraopettaja ja suuri influenseri. Levätköön rauhassa, musiikki elää!
Jatketaan akkarimerkeissä, mennään kuitenkin Espanjaan ja Trilitraten esitykseen
PS. Vähän jääväsin itseni Elonkorjuun kohdalla, Jusu oli mun ensimmäinen kitaraopettaja ja suuri influenseri. Levätköön rauhassa, musiikki elää!
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Levy-yhtiön sivuilla tuota bändiä luokitellaan näin:
Hösses, mitä kaikenlaisia nimiä ja minkälaista luonnehdintaa noille genreille annetaan, kun sellaisiin pitää kai jokainen bändi laittaa
Mutta tosiaan, biisi oli varsin hitti ja tuollainen minimalismi vaatii todella paljon niin laulajalta kuin soittajiltakin kuulostaakseen hyvältä; tässä on onnistuttu ja ihailen varsinkin solistin kontrollia ja soitinten valintaa tähän biisiin.
Piti oikein miettiä, mitä laittaisi seuraavaksi ja etsinkin rockia, jossa olisi käytetty jotain luuttua, mutta aika vähän löytyi mitään alkuperäismateriaalia, joka olisi oikein tehty sille. Toki löytyi "keskiaikaistettuja" covereita hittibiiseistä ja jotkut olivat jopa ihan hyviäkin, mutta ei nyt tällä kertaa niitä.
https://gandula.net/TrilitrateTrilitrate are a post-folk quartet composed by guitar, accordion, violin and visuals. Extremely technical and emotional, Rubén, Elena, Marcos and Montse travel from the traditions from their hometown -Galicia- to unexpected acoustic interpretations of black metal, minimalism or math. And they are deeply commited to the underground self-organised scene in Spain.
Hösses, mitä kaikenlaisia nimiä ja minkälaista luonnehdintaa noille genreille annetaan, kun sellaisiin pitää kai jokainen bändi laittaa

Mutta tosiaan, biisi oli varsin hitti ja tuollainen minimalismi vaatii todella paljon niin laulajalta kuin soittajiltakin kuulostaakseen hyvältä; tässä on onnistuttu ja ihailen varsinkin solistin kontrollia ja soitinten valintaa tähän biisiin.
Piti oikein miettiä, mitä laittaisi seuraavaksi ja etsinkin rockia, jossa olisi käytetty jotain luuttua, mutta aika vähän löytyi mitään alkuperäismateriaalia, joka olisi oikein tehty sille. Toki löytyi "keskiaikaistettuja" covereita hittibiiseistä ja jotkut olivat jopa ihan hyviäkin, mutta ei nyt tällä kertaa niitä.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Hemmetinmoinen hitti, hieno ja vainoava,
kiitos.
Mitähän tuo poutega meinaa?
En tajunnut mitään.
Jostain syystä tuli tämä mieleen:
kat hattumpaa ei hattumpaa
kiitos.
Mitähän tuo poutega meinaa?
En tajunnut mitään.
Jostain syystä tuli tämä mieleen:
kat hattumpaa ei hattumpaa
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Hitti vai huti?
Jo vain on hitti ja ikuinen sellainen onkin. Bändi on myös keikalla kova. Tuli muuten sillä keikalla juotua Jack Daniel'sia ja kolaa ämpäristä. Unkarissa ei sipistellä.
Käännetääs nuo toisinpäin eli infektoitunut punkkaa.
Käännetääs nuo toisinpäin eli infektoitunut punkkaa.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Ei oikein punkannut, eikä tuossa hitittänytkään muu kuin Trujillo bassoineen; muuten aika stankkua ja yllätyksetöntä eli hivenen hutiin.
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Hauskinta tässä on se, että luonnehdinta pitää paikkansa. Nää oli toissa kesänä Norpas festivaaleilla Taalintehtaalla, jossa tuli miksattua kyseinen pläjäys. Siinä vaiheessa, kun vedetään akustisesti bläkkis-blastia on kysymykset aika vähissä ;-)Jorge kirjoitti: ↑loka 10, 2023, 01.54 Levy-yhtiön sivuilla tuota bändiä luokitellaan näin:
https://gandula.net/TrilitrateTrilitrate are a post-folk quartet composed by guitar, accordion, violin and visuals. Extremely technical and emotional, Rubén, Elena, Marcos and Montse travel from the traditions from their hometown -Galicia- to unexpected acoustic interpretations of black metal, minimalism or math. And they are deeply commited to the underground self-organised scene in Spain.
Hösses, mitä kaikenlaisia nimiä ja minkälaista luonnehdintaa noille genreille annetaan, kun sellaisiin pitää kai jokainen bändi laittaa![]()
Seuraajat