Oliko tää nyt se "Hei, liian helppoa. Rahat takaisin!"-efektiIt felt like I had all the time in the world, since I felt prepared for such a conforntation.
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Defendo Blue
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Toukokuu 2008
Defendo Blue
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Defendo Blue
Tuo on ihan parhautta. 8-) Parempaa palautetta saa hakea. Tositilanne on tositilanne.
Yksi Defendo-kouluttaja esiintyi äsken A-studiossa ja varsin edukseen.
Yksi Defendo-kouluttaja esiintyi äsken A-studiossa ja varsin edukseen.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2009
Defendo Blue
Loistava homma!
Joo, A-studiossa oli se Gustafsberg, jonka Mjölnir mainitsi Poliisin voimankäyttö -ketjussa.
Defendo blue intercourse rules.
Joo, A-studiossa oli se Gustafsberg, jonka Mjölnir mainitsi Poliisin voimankäyttö -ketjussa.
Defendo blue intercourse rules.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Defendo Blue
Juu, nää on niitä kouluttajan huippuhetkiäMika kirjoitti:Tuo on ihan parhautta. 8-) Parempaa palautetta saa hakea. Tositilanne on tositilanne.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Defendo Blue
Ei tarvi kysellä onko koeponnistettu kentällä
Hieno palaute!
Hieno palaute!
nNt my circus, not my monkeys.
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Defendo Blue
Defendo Blue ohjaajakoulutus tasoille 1 tai 2 sekä kesäleiri järjestetään Valkeakoskella kesäkuun 7. päivä alkaen.
Tässä on taas hyvä mahdollisuus tulla kokeilemaan meidän tapaamme lähestyä itsepuolustusta ja voimankäyttöä.
Lisää voi kysellä tässä ketjussa, yksityisviesteillä tai lähettämällä sähköpostia defendo.blue@gmail.com
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo Blue
Olen modannut hieman Defendo Blue -sisältöä tukenaan vielä paremmin uutta (pari vuotta sitten tullutta) yksityisen turvallisuusalan voimankäyttökoulutusta. Esimerkiksi ristiotteet ja päähallinnat sekä kaulan hallinta kun on saatu virallisiin koulutuksiin, niin Defendo Blue putoaa siihen paremmin kuin hyvin. Syyskuun 14. olisi mahdollista tulla kokeilemaan, vedän silloin seminaarin Porissa
https://www.instagram.com/p/B1xpKQ-FKUq ... zsx0ze5vpn
https://www.instagram.com/p/B1xpKQ-FKUq ... zsx0ze5vpn
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2011
Defendo Blue
Pystytkö avaamaan noita modauksia tänne Potkuun?
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
-Tuntematon
-
- etupotkija
Defendo Blue
Nyt just on vähän ikävää kun mulla ei ole tietokonetta kotona, vain toimistolla, ja puhelimella on ikävä kirjoittaa pitkiä viestejä. Mutta olen seuraavan kerran ensi viikon puolessa välissä toimistolla, silloin yritän muistaa jotain kirjoittaa
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2011
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Elokuu 2018
- Etulaji: Defendo, lukkopaini/bjj
Defendo Blue
Tarkoitatko ristiotteella tekniikkaa jossa tehdään kutakuinkin näin ?Mjölnir kirjoitti: ↑elo 30, 2019, 05.34 Olen modannut hieman Defendo Blue -sisältöä tukenaan vielä paremmin uutta (pari vuotta sitten tullutta) yksityisen turvallisuusalan voimankäyttökoulutusta. Esimerkiksi ristiotteet ja päähallinnat sekä kaulan hallinta kun on saatu virallisiin koulutuksiin, niin Defendo Blue putoaa siihen paremmin kuin hyvin. Syyskuun 14. olisi mahdollista tulla kokeilemaan, vedän silloin seminaarin Porissa
Olen usein ihmetellyt miksei defendossa ole tämänkaltaista tekniikkaa. Toimii erityisen hyvin jos kohdehenkilö nojaa eteenpäin jolloin päästä maahanvienti ei toimi.
-
- etupotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Etulaji: Jumppa
Defendo Blue
Kuinka usein molskin ulkopuolella tuollainen tilanne tulee vastaan? Muualla kuin Pohjanmaalla
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Elokuu 2018
- Etulaji: Defendo, lukkopaini/bjj
Defendo Blue
En nyt tarkoittanut ihan juuri tuollaista tilannetta mutta joskus asiakas ehtii mukaan painiin ja hakee parempaa tasapainoa painumalla hieman etukumaraan jolloin päästä on vaikea saada otetta. Silloin ristiote toimii hyvänä varasuunnitelmana.
-
- etupotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Etulaji: Jumppa
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2006
- Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.
Defendo Blue
Monta kertaa tehnyt tuontapaisen ovella. Periaatteessa horjuttanut eteenpäin ja sprawlannut päälle vaikka toinen ei aktiivisesti haekaan alasvientiä Olis varmaan kandennu viedä tolleen vähän sivulle...
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol
Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Seuraajat
Daddy • Eizei • Fingerlock • Gaijin • Illu • Kyynikko • Lasse Candé • Mjölnir • mrkekkerinorsu • Pirpana666 • pukeonfloor • sihteerilintu • sikajudoka • Stick • taikaviitta • tapsaattori • Teurassika • Totte • tulimies • Villep • voipa • zzkettu