Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
m1kko kirjoitti:
Ensin oikealla ja sitten vasemmalla. Pistooli liikkeenä on sellainen, että vedettän "pistooli" eli kuula kotelosta, käytetään kuula pohja edellä 90 asteen kulmassa edessä ja palautetaan takaisin samaa reittiä vatsalihaksilla jarruttaen.
L.K. kirjoitti:
Pistooli molemmilla käsillä?
Aa,okei. Tuttu liike,mutta hämäsi kun ekana tuli mieleen pistoolikyykky tms.
Mullakin on aina välillä hakusessa noi liikkeiden nimet...
22.3. Kuntopiiri. 30 min. Alkuun ja loppuun lyöntisarjoja säkkiin. Kolme kierrosta, 45 sekkaa per liike. Liikkeinä maastaveto 36 kg kuula, istumaannousu 16 kg, pistooli 16 kg molemmat kädet ja vatsarullaus. (51)
23.3. Defendo. 180 min. Jyrki Saarion seminaari HMAC:lla. Sovelluksia nyppäyksestä, puikkauksesta ja thaiclinchiä vastaan toimimisesta. Siinä ensimmäisen puolikkaan aiheet. Toisella puolikkaalla lyömistä ja liikkumista eri positioihin, mista hyvä lyödä. Opettavainen iltapäivä, hienon opettajan opissa! (52)
24.3. 75 min. Pihatyöt. Kun palasin duunista himaan oli parkkipaikka veden vallassa. Sitten vaan lätäköstä viemäriä etsimään. Perin vattumaista hommaa. Reilu tunnin verran sai hakata lapiolla reikiä jäähän, joka oli veden alla. Nyt hyvä jumi päällä. (53)
26.3. 30 min. Kävely. Aamuherättely työnantajan järjestämällä liikuntapäivällä Siuntiossa. Hyviä luentoja ruokailemisesta ja liikkumisesta. Iltapäiväksi suunniteltu vesiliikunta peruuntui, kun tuli palohälytys. (54)
28.3. 70 min. Defendo. Ylimääräinen treeninveto. Alkulämmöiksi erilaisia etenemisiä matossa. Tekniikat päällä makaavaa hyökkääjää vastaan ja selästä kuristavaa, kun maataan maassa. Loppujumpaksi yleisliiketabatha. Nyt Pääsiäisen viettoon. (56)
1.4. 60 min. Välineharjoitus. Mikan kanssa duunipaikan salilla 6x2 min. eriä lyömistä mitseihin, toinen samanmoinen siis välineitä pidellen. Loppujumpaksi 3 x 15 x 50 kg penkkiä. Mukava treeni pääsiäisen lopuksi. (59)
2.4. 60 min. Defendo. Treeninveto. Alkulämmöksi parin kanssa punnerruksia, vatsoja ja kyykkyjä, joita jatkettiin 4 x 2 min. pystypainilla. Uutena tekniikkana Saarion näyttämiä sovelluksia nyppäyksestä. Lehdenlukuharjoitus tuli monelle harrastajalle uutena, hyvin tuntui toimivan Lopuksi paljon lyöntejä mitseihin. (60)
m1kko kirjoitti:
Lehdenlukuharjoitus tuli monelle harrastajalle uutena, hyvin tuntui toimivan Lopuksi paljon lyöntejä mitseihin. (60)
Se toimii aina melko hyvin. Olen kyl miettinyt, että kokeneille kehäketuille pitäis siihen ehkä laittaa jotain raflaavaa luettavaa, että nille sais paremmin sen efektin mitä enskertalaisille.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
m1kko kirjoitti:
Lehdenlukuharjoitus tuli monelle harrastajalle uutena, hyvin tuntui toimivan Lopuksi paljon lyöntejä mitseihin. (60)
Se toimii aina melko hyvin. Olen kyl miettinyt, että kokeneille kehäketuille pitäis siihen ehkä laittaa jotain raflaavaa luettavaa, että nille sais paremmin sen efektin mitä enskertalaisille.
5.4. 60 min. Kuntonyrkkeily. Paljon lyöntejä ja paita märäksi. (61)
60 min. Defendo. Marko veti tunnin ja pääsi harrastajana mukaan. Kyseessä HT+ tunti, jossa alkuun 2 vs 1 harjoituksia. Sitten lyöntejä ja potkujä thaipadeihin 3x3 min. Lopuksi hikeä pintaan polvipotkujumpalla. (62)
m1kko kirjoitti:
Kotiliesi tai ET-lehti?
tai joku "käsityölehti"?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
m1kko kirjoitti:
6.4. 60 min. Kuntosali. Alkulämpöä kuntopyörällä. Vatsat, selät, penkki ja pohkeet. Ylätalja selän taakse, hauiskääntö käsipainolla ja ojentajatalja. Kaikkia liikkeitä 4 x 12. Nilkan liikkuvuus parantunut tällä viikolla hieman, valoa näkyvissä pilven takana? (63)