Eilisetkin kirjaamatta, kirjaan siis nyt:
Ma Pystypaini 90min
Pitkästä aikaa näihinkin osallistuin. Käyvät fysiikalle ihan eri tavalla kuin mattonujuamiset, kroppa vissiin alkaa tottumaan tatamilla piehtarointiin. Siispä haastetaan kroppaa uusilla koetuksilla. Lämmittelynä oli eukonkantoa ilman eukkoa ja puolivoltteja ilman onnistumisia
Tekniikkana oli sitten kahteen jalkaan hyökkäämistä, sen suojaamista ja siihenkin vielä vastaliike. Loppupainiksi nöyryytysrinki. Osasin sprawlata onnistuneesti! VähäX oon HYVÄ!!!!!!111
Ma BJJ drillaus 60min
Jujia drillailtiin vaiheittain vastuksella, ja lopulta ilman vaiheita. Tällaista täytyy tehdä enemmän, sillä melkein rupesi tuntumaan, että voisin vaikka joku lähipäivä saada jujin aikaan guardista alta perinteisesti, eikä minulle ominaisesti kolmen jalan kautta ja yhden kainalon alta kiepautettua vahingossa jujiin. Avainsana "melkein".
Sitten tehtäväsparrailtiin guardista, lopetukseen tai ohitukseen asti jatketaan ja poikki. Yritin toteuttaa juuri oppimaani, mutta vastustaja osasi yllättäen odottaa jujiyrityksiä, ja pienen vääntämisen jälkeen päädyimme rubberguardiin, josta olin aikeissa omoplataan siirtyä, mutta vastustaja suojasi kättä liian hyvin, mutta piti kaulaa ylhäällä --> hallittu gogoplatahan se sieltä taas tuli

. Kun sain sen suljettua, niin en lopettanutkaan vastustani heti, vaan kokeilin, pysyykö se kontrollissa, ja eihän se minnekään siitä päässyt. Gogoplata
Ti Lukkopaini Open Mat 60min
Montaa meitä ei ollut paikalla, mutta onneksi olin keinotellut itselleni avaimen (ja teetin tietenkin tusinan kopioita omaan käyttööni :p ) että pääsimme sisään. Hetken omatoimisesti lämmittelimme ja sparrailuksihan se meni, ensin lyhyillä ja myöhemmin pidemmillä erillä. Sain muistaakseni yhden toukkarin kaivettua, mutta varma en ole mistään. Sweepiä Micuimista kokeilin, mutta jäi jalka pahasti tyrkylle ja jouduin itse toukkariin taputtamaan. Meni riehumiseksi nämä treenit näemmä.
Ti BJJ 90min
Vähän lämpöjä pyöritettiin koneeseen ja sitten vähän painiskeltiin. Lukuisia kertoja sain tehtyä De la Rivan (vai-mikä-sen-nimi-nyt-oli-missä-heitetään-jalat-vastustajan-jalkojen-väliin-vastustajan-takaa), muuten pyörimiseni oli hillitöntä guardin palauttelua niskojen kautta pyörimistä, mutta ilman muuta tulosta.
Micuimia treenattiin lisää ja alkoi tekemään jo mieli vähän banaania kun oli niin apina-tekniikka. Hyvää kääntöä sieltä kyllä löytyi.
Loppusparriin pätee sama mitä sanoin jo alkupainiskelusta, sillä lisällä että joku nimeltä mainitsematon potkaisi halpamaisesti minua polvella päähän, vaikka kamppailin täysin erillistä kamppailua. Kaiken kruunasi se, että kyseinen nimeltä mainitsematon havaitsi minun olevan polvi-iskun myötä niin muissa maailmoissa, että päätti haastaa minut. Hyvähän sitä tajutonta vastaan on painia, kyllä minä muuten olisin kukistanut tämän tyypin. (Kuka lie
brutaali ystävämme, vihjeitä
en a
nna,
yrittäkää arvata).