Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

MikaR

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
MikaR
munillepotkija
Lauteille: Toukokuu 2008

MikaR

Viesti MikaR »

Hmm... Jälleen suuniteltu paini muuttui puntiksi. Pelottavaa. Tällä kertaa selkää tuli treenattua. Pitää yrittää huomenna painimaan, ja katsomaan, että joko on tarpeeksi voimaa :D
Vasara riivisi
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Lukkopainisparrailua reilu tunti

Molemmat Beñun tähtioppilaat olivat paikalla. Painimme siis kaksistamme hyvin jalkalukkopainoitteista lukkopainia. Niin paljon puvun kanssa viime aikoina tullut säädettyä, että jalat unohtuivat yhtenään vääriin paikkoihin. Pitää siis painia enemmän lukkoa rättien kustannuksella. Hyvää liikettä, joitain lopetuksia ja muutama lähes-triangelia tuli aikaan.
Vasara riivisi
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Puntti jälleen!

Rintaa ja olkapäitä. Mikä on, että lihakset ovat niin kauhean voimattomia treenin jälkeen, vaikka eikö salilla pitäisi tulla voimaa :p

Lisäksi otin toverini kanssa puolisponttaania nyrkkeilysparria noin 10 minuuttia. Lopputulos: Verta nenästä :D
Vasara riivisi
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Lukkopainia 90 min

Lämmittely slowrollilla ja miltei heti eilinen verisuoni alkoi taas puskea tavaraa sieraimesta, joten jäi lämpöjen otto minimaaliseksi. Kuitenkin tekniikkaosioon mennessä verenvuoto rauhoittui.

Tekniikkana oli armdrag-variaatio, tavoitteena kellistää vastustaja oman guardin viereen siten, että selän pyydystäminen olisi mahdollisimman simppeliä. Seuraavaksi opettelimme kimuraa! Se hetki, minkä vuoksi olen punttia nostellut! Lopputuloksena oli onnistunut kimura vastustelemattomalle vastustajalle. Tosin Mestre keksi tekniikassani muutaman mitättömän virheen, kuten esimerkiksi etäisyys heitti vain puoli metriä. Toinen oli apinaotteen käyttämättä jättäminen. Suuret torut ja julkisen nöyryytyksen sain jälkimmäisestä virheestä, vaikka apinaotteen ylivertaisuudesta muihin otteisiin nähden ei ole luentoa pidetty!

Tästä johtuen rankaisin Beñua sparrissa tekemällä arviolta 7 giljotiinia ja pari kimuraa hänelle. Siitäs sait, ilkimys :p
Vasara riivisi
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

MikaR

Viesti Benu »

Joo, oli kurinpalautuksen paikka mulle :D Enhän mä julkisesti osoittanut sua sieltä joukosta, totesin vaan että jos on tyttömäinen niin voi käyttää sitä väärää otetta, en tiedä sitten tunsitko polton sydämmessäsi :D
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

:smt061
Vasara riivisi
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija

MikaR

Viesti Benu »

Olit niin haltioissasi kimurasta ettet lainkaan muistanut mainita sitä wrestling-sweeppiä :D
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Ei vaan mun kaltaiselle lahjakkuudella tuollaiset painikäännöt on niin selvää kauraa, ettei niitä tarvitse erikseen mainita.

Puntilla pitää kyllä käydä vieläkin, kun ei sparrissa saanut kimuraa toimimaan. Saas nähdä kumpi realisoituu ensin: penkistä sata kiloa, vaiko kimura sparrissa :D
Vasara riivisi
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Kuinka lyhyt tuo viestin muokkaamisaika muka on? Heti postattuani keksin lisää asiaa, mutta sitten sitä ei voinutkaan muokata, vaikka muokkaustilaan päästettiin! Nyt joudun turhaan floodaamaan omaa päivyriäni!
Lisää asiaa kirjoitti: Kummallinen ajatus saapui yllättäen mieleeni. Koko ajan kaivannut lukkopainia jalkalukkoineen päivineen, mutta olosuhteiden pakosta päässyt vain pukupaineihin. Nyt kun lukkoa pääsi vääntämään, kaipasi kahvoja ja takin helmoja, melko avuton olo. Näinkö äkkiä sitä tuli puvusta riippuvaiseksi (pun INTENDED)?
Vasara riivisi
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija

MikaR

Viesti Benu »

Voi Mika, etkä sä ole kuunnellu mitään mitä mä olen sanonut? Kimuraahan EI voi tehdä ennen kun penkkaa yli 100kg. It's just not possible!

Kyllä siitä puvusta tulee riippuvaiseksi, mutta samaa huttua se on ilmankin. Tempohan siinä vaan nousee.
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Ensimmäinen asia mitä Mikko meille opetti, oli se että Ben̈ua ei pidä kuunnella missään olosuhteissa, joten pyrin vain tekemään oikein :D

Käytäppäs muuten vaikutusvaltaasi, ja muuta kansainväliset bjj-kisasäännöt sallimaan jalkalukot, niin ei munkaan tarvitsisi arpoa kumpaa painimuotoa arvostaisin enemmän.
Vasara riivisi
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija

MikaR

Viesti Benu »

Voi Mika, ja sit sä ihmettelet miks et osaa tehdä kimuraa :P

Nii, saahan sitä suoraa nilkkalukkoa tehdä ;) Ja toe-holdia ja kneebaria ruskeella ;)
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Mutta hei, mä osaan triangelin!

Yritätkö sä vihjata, että mun pitää treenata itseni ruskeelle, että voin toteuttaa itseäni? Suora nilkkalukko on ihan kakkalukko, se ei tyydytä mun jalkalukkotarpeita!
Vasara riivisi
Kuvake
MikaR
munillepotkija

MikaR

Viesti MikaR »

Puntti

Hauiksia ja ojentajia supersarjoina hinkattiin, voimaa hankittiin ja steroideja vedettiin.

Lukkopaini 90 min

Jujittelua, triangelia ja muuta mukavaa lämmittelynä. Drillailtiin avointa guardia ja tekniikkaa löytyi myös suljettuun guardiin. High-guardin hakemiseen löytyi hyvä tyyli. Paljon flowersweeppejä.

Tasaisia sparreja tuli vedettyä ja lopuksi super-fight mestreä vastaan, mutta se meni (käsittämättömästi) mestrelle hajaäänin kahden ja puolen tunnin taistelun jälkeen.

Lisäksi mestre lausui legendaarisen lauseen, jonka lisään allekirjoituksekseni, jahka keksin miten se tehdään.
Vasara riivisi
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija

MikaR

Viesti Benu »

Nyt vähä hävettää, kieltämättä :D
Lazy jiu-jitsu

Seuraajat

Kuvake
TommyV