Efo
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
- Etulaji: Karate JKF Wadokai
- Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily
Efo
No pitää joku kerta tulla....
Oliko ne sunnuntaisin joskus iltapäivällä?
Oliko ne sunnuntaisin joskus iltapäivällä?
"On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.". -emeritusprofessori Osmo A. Wiio
*Kirjoitan yksityishenkilönä ja harrastajana, eivätkä kommenttini edusta minkään organisaation virallista kantaa.*
*Kirjoitan yksityishenkilönä ja harrastajana, eivätkä kommenttini edusta minkään organisaation virallista kantaa.*
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Efo
Jukka. Tulisitko seuraavaan potkutapaamiseen demoamaan EFOa?
-
- etupotkija
Efo
Vasta ensi keväänä ja Tampereella.
Laitetaan sopimaan.
Laitetaan sopimaan.
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2012
Efo
No Himputti!
Joko teillä on pvm tiedossa?
Jos on nii laita vaikka minulle, jos ei niin laittakaa kun tiedätte.
Ensi vuonna olen jonkin verran menossa ulkomailla EFOn merkeissä, mutta jos olen Suomessa, niin tottakai!
Ystävällisin terveisin, Jukka
voi myös laittaa: jukka.lampila@kymp.net infoa...
Joko teillä on pvm tiedossa?
Jos on nii laita vaikka minulle, jos ei niin laittakaa kun tiedätte.
Ensi vuonna olen jonkin verran menossa ulkomailla EFOn merkeissä, mutta jos olen Suomessa, niin tottakai!
Ystävällisin terveisin, Jukka
voi myös laittaa: jukka.lampila@kymp.net infoa...
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2009
Efo
Ehtoota kaikille.
Olin yllättynyt selatessani Bullshido.netin foorumeita ja törmäsin suomalaiseen nimeen: Jukka Lampila. EFOstahan siellä puhuttiin, skeptiseen äänensävyyn niin kuin arvata saattaa. Mielipiteitähän jokaisella tietysti saa olla, mikäs siinä. Ne eivät niinkään kiinnittäneet huomiota yhtä paljon kuin keskustelun avanneen postaajan muu info. Jukka on ilmeisesti menossa viikon päästä Barceloonaan esittelemään taitojaan( " onclick="window.open(this.href);return false; ).
Seminaarin järjestäjät hyväksyivät kolmen skeptikon pyynnöt päästä testaamaan toimiiko maadoitus kun vastapeluri hyökkää tosissaan. Tähän päivään mennessä kaikki kolme kuitenkin saivat sähköpostia seminaarin järjestäjiltä jossa heille ilmoitettiin että he eivät sittenkään ole tervetulleita testaamaan Jukan tekniikkaa. Ikävä kyllä tämä tuli esille foorumilla jota en osaa lukea kun en taida katalaanin kieltä ( http://www.hispagimnasios.com/foro-de-a ... 85121.html" onclick="window.open(this.href);return false; ), vaan luotan Bullshidon käyttäjään joka toi asian esille.
En tiedä onko Jukka edes itse tietoinen koko asiasta, mutta jos ei niin tätä kautta ainakin hän saa siitä tiedon. Jos hän taas on tietoinen tapahtuneesta, kuulisin mielelläni mitä mieltä hän on siitä ja oliko hänellä mitään osuutta päätöksiin.
Linkki Bullshido keskusteluun: http://www.bullshido.net/forums/showthread.php?t=122155" onclick="window.open(this.href);return false;
Olin yllättynyt selatessani Bullshido.netin foorumeita ja törmäsin suomalaiseen nimeen: Jukka Lampila. EFOstahan siellä puhuttiin, skeptiseen äänensävyyn niin kuin arvata saattaa. Mielipiteitähän jokaisella tietysti saa olla, mikäs siinä. Ne eivät niinkään kiinnittäneet huomiota yhtä paljon kuin keskustelun avanneen postaajan muu info. Jukka on ilmeisesti menossa viikon päästä Barceloonaan esittelemään taitojaan( " onclick="window.open(this.href);return false; ).
Seminaarin järjestäjät hyväksyivät kolmen skeptikon pyynnöt päästä testaamaan toimiiko maadoitus kun vastapeluri hyökkää tosissaan. Tähän päivään mennessä kaikki kolme kuitenkin saivat sähköpostia seminaarin järjestäjiltä jossa heille ilmoitettiin että he eivät sittenkään ole tervetulleita testaamaan Jukan tekniikkaa. Ikävä kyllä tämä tuli esille foorumilla jota en osaa lukea kun en taida katalaanin kieltä ( http://www.hispagimnasios.com/foro-de-a ... 85121.html" onclick="window.open(this.href);return false; ), vaan luotan Bullshidon käyttäjään joka toi asian esille.
En tiedä onko Jukka edes itse tietoinen koko asiasta, mutta jos ei niin tätä kautta ainakin hän saa siitä tiedon. Jos hän taas on tietoinen tapahtuneesta, kuulisin mielelläni mitä mieltä hän on siitä ja oliko hänellä mitään osuutta päätöksiin.
Linkki Bullshido keskusteluun: http://www.bullshido.net/forums/showthread.php?t=122155" onclick="window.open(this.href);return false;
Everybody under estimates the kick to da groin
-
- etupotkija
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Efo
Uusi EFO-video.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Efo
Hmmm. Ei varsinaisesti yllätä tämä lopputulos.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Efo
Haluaisikohan @jukka lampila kertoa omin sanoin tapahtuneesta?
-
- etupotkija
Efo
Jos nämä EFOn kaltaiset etätyrmäyslajit joskus markkinoisivat itseään esoteerisenä kehon ja mielen tutkiskeluna kamppailun kontekstisa, niin se olisi varmaan kaikille ihan fine ja siltikin olisi kiinnostuneita.
Minkä ihmeen takia niitä pitää ees pyrkiä markkinoimaan 100% tehokkaina itsepuolustusmenetelminä?
Minkä ihmeen takia niitä pitää ees pyrkiä markkinoimaan 100% tehokkaina itsepuolustusmenetelminä?
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Efo
Olen pitkään ihmetellyt samaa. Tuo video kuitenkin osoittaa, että siihen omaan kykyyn uskotaan, koska sitä tarjotaan haastettavaksi. Kyllä siitä minulle tulee mieleen itsepetos. Voi tietysti olla, etten ole ymmärtänyt jotakin oleellista. @jukka lampila voinee kertoa tarkemmin.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2007
Efo
Toivottavasti tuon videon tekijät ovat ennen videon julkaisemista tarjonneet Lampilalle kunniallisen tien perääntymiseen. Tarkoitan tällä sitä, että jos henkilö vilpittömästi on uskonut metodinsa toimivuuteen ja sen toimimattomuus on hänelle osoitettu, olisi kohtuullista antaa hänelle mahdollisuus perua puheitaan. Näinhän on toki voinut tapahtua. Jos ei, on tuollainen julkinen nolaaminen melkoisen raakaa puuhaa.
Se, että kohtelee muita kuten toivoisi itseään kohdeltavan, ei ole yleisenä elämänohjeena vanhentunut.
Se, että kohtelee muita kuten toivoisi itseään kohdeltavan, ei ole yleisenä elämänohjeena vanhentunut.
Jussi Pirnes
Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
Efo
Mielestäni tämä oikeus ei oikeastaan koske tilannetta, jossa tullaan pitämään seminaaria josta veloitetaan. On tavallaan annettu lupaus, jota ei sitten kyetä pitämään. Toki hyviin tapoihin moinen kuuluu silti.Beorn kirjoitti: Toivottavasti tuon videon tekijät ovat ennen videon julkaisemista tarjonneet Lampilalle kunniallisen tien perääntymiseen. Tarkoitan tällä sitä, että jos henkilö vilpittömästi on uskonut metodinsa toimivuuteen ja sen toimimattomuus on hänelle osoitettu, olisi kohtuullista antaa hänelle mahdollisuus perua puheitaan. Näinhän on toki voinut tapahtua. Jos ei, on tuollainen julkinen nolaaminen melkoisen raakaa puuhaa.
Itse videosta tuli mieleen pätkä jossa Dilman selittää epäonnistumistaan sillä, että kohde on urheilullinen, sekä pitää kieltään ja varpaitaan väärässä asennossa. Herättää kysymyksen, että ketä vastaan homman sitten pitäisi toimia.
Samaa mieltä kun Mika ja muut yllä: Meditaationa, modernina tanssina, ylipäätänsä liikuntana ja liikkumisena menisi täysin kitisemättä läpi. Näyttää jopa mukavalta touhuamiselta.
So long as I have not overthrown my opponent I am bound to fear he may overthrow me.
-- Carl von Clausewitz - On War
-- Carl von Clausewitz - On War
Seuraajat
AnaS • Andy • Antti • AriJ • Arskanator • Chungmu • halmehe • Hemmukka • Hertzyscowicz • Jaakko Suhonen • Jani Rantalainen • JariR • Jasse • Jasse • jinttu • JKOO • Jukka Lampila • Kari Aittomäki • Kyynikko • Lasse Candé • lumbago • Lybeck • magamies • mr_yellow • Nietzchedo • ninja • P.Laton • Paanari • Point • Rahanpesijä • SamuV • Sheephead • sihteerilintu • sinappi • tapsaattori • ToniM • ylkanmk