Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

T-T

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

T-T
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2011

T-T

Viesti T-T »

Noniin...

Kirjoittelen sillai vähän yleisesti mm. työ -ja reeniasioista, ja kaikesta mitä nyt tulee mieleen :D

Tein tossa vähän aika sitten laskelmia, ja tajusin että kun mulle tulee Suomesta vielä kaksi tiliä, niin en mä tässä nyt niin hirveässä pulassa olekaan. Ainut on, että rahnaa pitää saada vähän kortilta ulos. Mutta kai mä pärjäilen.

meinas oikeesti loppua voimat salilla kesken tällä kokisjakeksi- linjalla, joten otin tietoisen riskin ja painelin huoltoaseman ravintolaan, jossa kortti oli toiminut siellä kokiskeksihylyllä. Tää ravintola oli vain eri rakennusta. Pakko saada ruokaa, muuten ei jaksa.

Otin käteen menun, josta ajattelin valkata ittelleni ison hampurilaisen.
Näky oli tällainen

Kuva

Naama vähän mutrussa katsoin nopeasti viehkeää karvaista viiksekästä miestarjoilijaa, joka poltti tiskillä tupakkaa, ja uudestaan menua.

Suusta tuli vain "ei v1ttu" ja perään hymy.

Tarjoilija ymmärsi sanomatta yskän ja lähti seksikkäästi kohti keittiötä, josta toi mulle englanninkielisen menun.

Hampurilainen oli pieni, lisukkeita oli vähän ja pihvistä tais mennä vähän maha sekaisin, mutta sainpas ainakin ruokaa. Se oli pääasia. Korttikin toimi!!

Tänään tosiaan vain yksi lyhyt reeni ja ajattelin katsoa leffan, jota olen säästellyt pitkään

[youtube][/youtube]

Reeni:

20min hölkkä jossa yksi iso mäki meinaa vielä tappaa pläskin
jalkakyykky 3*5
leuat eri tyyleillä ilman apulaitetta ja apulaitteella 4*10
vinopenkki 3*10
hauis plus ojentajat 3*10 molemmat
ja vatsat tällä kertaa jonkinlaisessa vatsavenkutuslaitteessa lisäpainoilla 3*15 (tää oli kai ihan hyvä kun siihen laitteeseen ei saanut enempää)

Ei uintia eikä muuta juoksua tänään, ei myöskään kalikepin kanssa kikkailua tai yksittäistekniikkahiihtoa.

Niin juu... kun menin ravintolaan päin niin siinä pihassa oli tyypit saanut jotenkin autonsa ja bussinsa aivan ristiin ja jumiin.Tööttiä ja huutoa ja lisää tööttiä. Ei voinu kun hymyillä.

Tuli ihan GTA mieleen. Tai pikemminkin Saints Row. Koska se on parempi. Joka muuta väittää on väärässä.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2008
Etulaji: Aikido

T-T

Viesti PDC »

Tätä tullaan seuraamaan!

edit. Green Zone on hyvä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

T-T

Viesti bodyguard »

Kuulostaa hyvältä 8-)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
T-T
kylkeenpotkija

T-T

Viesti T-T »

Kiitos! koitan kirjoitella mitä ehdin...nyt kyllä tosin on aikaa kun ei ole oikein huomisesta tietoa...katotaan mitä tapahtuu.
Olo on, että vois tehdä ympärivuorokautisia päiviä, mutta kun ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta :?
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija

T-T

Viesti PDC »

Niin, siis missä sää ees oot tällä hetkellä? Miksi siellä? Jos se on jotain need to know kamaa niin älä kerro :D
T-T
kylkeenpotkija

T-T

Viesti T-T »

Konfliktimaassa (ehkä se hitunen myötämielisyys tiettyä valtiota kohtaan vähän paljastaa), mutta aikas rauhallisessa kohdassa sitä, täällä oltiin alasajettu yhdessä kylässä melkein koko turvallisuuspuoli, ja sehän sitten heijastui mm. ryöstelynä.
Yhden kontaktin kautta pääsin tänne, ja homma piti laittaa pyöriin entiseen malliin.

Mutta tosiaan tulos on tällä hetkellä melkein nolla.
Kaikki on vielä ihan auki mm. mun työt

Ei näihin ihmisiin ja heidän sanomisiin voi luottaa pätkän vertaa. Se on pelkkää ilmaa.
Esimies meillä on specialtakticooläijä, mutta se on hyvin vähän paikalla ja senkin asiodenhoitotyyli on sellaista "juu hoidetaan heti"...ja sitten se jää sihen. Sitä on vähän hankala kuvailla näin netissä.

Jos me saadaan ton mun kontaktin kanssa edes yhtään jalansijaa paremmaksi, niin mä ajan tuolla sen koiralla ton turhan väen pihalle, ja pyydetään Suomesta tänne miehet.... tällä hetkellä ihan toiveajattelua.

Niin miksi tänne?....ei riittänyt vielä kokonaisuus hakea legioonaan :D (puolittain vitsi)

edit. typoja
obmijoy
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2009

T-T

Viesti obmijoy »

Tuttuni kävi 2repin värväänty 3000cooperilla ja omapaino työnnöllä eli pohja treeniä oli 3xaikido 3xkarate-jutsu 3xpuntit per viikko
tolleen treenas 2,5 vuotta

Toi nyt oli vaan kuvaus fyysisestä kondiksesta muuten just ku sä T-T eli rauhallinen ja realistinen kaveri.
Kaukana yli-innokaista.
Voihan sinne mennä huonomallakin kunnolla mutta siten ei tarvi yrittää kovakuntosiin joukoihin.
Tärkeintä kai ois, että on hampaat kunnossa ja luuranka siinnä kunnossa, että jalat tai selkä ei ylirasitu.
Rasitus murtumat välttää kun on maiharijuoksuun tottuneet jalat ja paino 100-90 pois pituudesta. Silti en juoksis niitä coopereita maiharit jalassa koska vauhti on niin hurja. Mutta 5-8km lenkit juoksisin.

1997 juoksin 3000m asti eli 3-5x cooperin mangnumit jalassa, painoin silloin vain 75kg.

Sananlaskut Aittomäellä oli osuvat laajaan ajatteluun.

Usko aisteja sitä "tuntemustakin" , elä sovussa(ainakin sisimpäsi kanssa), väsymys ja viha vääristää havainnot TAI ei havainnot välttämättä vääristy mutta ennakkoasenteet tarjoavat liian ilmeisen regoinin havaintoon. Jos on oltava nöyrä m ulkuille osaat olla sitä murtumatta sisältäsi. (Hoidat vaan hommat riittävän hyvin ilman pelkonöyristelyä) Ennemmin tai myöhemmin rasittavat haitat kohtaavat kohtalonsa.

Jotkut kakat maailmassa saavat länkyttää niin kauon että vastaan tulee "regoiva mutta ei ajatteleva/harkitseva"-yksilö.
Nuo yksilöt asuvat vankiloissa ja häviävät oikeusasteissa. Jokainen on näköjään tarpeellinen?

Oliko yllätys että ne rättipäät olikin niitä mukavempia osapuolia raflassa? Täällä suomessahan rättipäistä on ollut ongelmia koska tehtäväsi tällä oli kohdata juuri niitä ongelma yksilöitä.

Jos sinne voi kuolla vuosien kuluessa yritä saada sananlaskut auki. Elä hyvä (viisaannuttavaa) elämä, älä materialistisesti rikasta.

Jos materiaa alkaa kerääntyy ilman, että sen eteen tarvii tuhlata elämän sisältöä ja laatua, anna tulla ei rikkaus tee pahemaksi tai paremaksi; hitusen joitain helpottaa ja joitain ahdistaa.

rikkaus on joskus yhtäkuin elämänkokemus

Jos tulee viisaalla tavalla rikkaaksi(elämääkokeneeksi) on syy-seuraus-ketju miellyttävässä kuosissa. Voi odottaa siedettäviä ja käsitelykyvyn rajoissa olevia seurauksia.
Jos rikastuu(hankkii elämänkokemusta) väärin keinoin on loppuelämä levoton ja siitä seuraa ... rauhaton elämä.
Rauhaton elämä on täynä negatiivisia syy-seuraus ketjuja.

Olen havainut erinlaisissa elämän langoissa erinlaisia tapoja hoitaa vastaantulevia ongelmia.
Positiiviset asioiden käsitelijät elävät vastuulisesti aika vanhoiksi.
Negatiiviset asioiden käsittelijät elävät epävastuulisesti seuraten tunteita ilman kontrollia ja näin moni muukin kärsii kuin vain tunneaaltojen mukana poukoilija.

Ketään ei voi syyttää eikä tuomita kun ero on niin hiuksen hieno. Ja kokonaisuus vaikuttaa kaikeen.

Jos ei halua ajatella, kuitaa kaiken vain sanonnalla "mulla on aina huono tuuri".

Moni tilanteessasi olija olisi vaan vetänyt kännit ja purkanut epävarmuuden tuomaa fiilistä känni riitoihin eli pahoinpitelyihin. Sinä se vaan fiilistelet ja viritelet treeneillä itsees, harkiten ravinnon laatua ja riitävyyttä.

Asenne ei varmaan vois tota parempi olla millään eikä kellään.
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
T-T
kylkeenpotkija

T-T

Viesti T-T »

Voihan sinne mennä huonomallakin kunnolla mutta siten ei tarvi yrittää kovakuntosiin joukoihin.
Tärkeintä kai ois, että on hampaat kunnossa ja luuranka siinnä kunnossa, että jalat tai selkä ei ylirasitu.
Juu. Ne kattoo nykyään todella todella tarkasti kaikki.

Sellainen huhu on aika vahva, että yli 30v kavereita ne ei sinne mielellään ottas. Tosin kaveri, joka sieltä muutamia vuosia sitten tuli kumos tän, jos on kaikki paikat kunnossa, muutenkin (todella) hyvässä kunnossa eikä mitään erikoisempia allergioita yms.

Suomalaisillahan on paljon tuonne jo etuja mitä ei edes tullut mietittyä. Ajotaito, hiihtotaito ja uimataito esimerkiksi.

Mutta katotaan nyt mitä tässä tapahtuu...
Oliko yllätys että ne rättipäät olikin niitä mukavempia osapuolia raflassa? Täällä suomessahan rättipäistä on ollut ongelmia koska tehtäväsi tällä oli kohdata juuri niitä ongelma yksilöitä.
Olihan se. Jos mä olisin "somppuna" painanut suomalaiseen keittiöön, niin vastaanotto olis voinut olla erilainen. Varsinkin kun ne jotka niille tuolla keittiöllä huutaa ja komentaa ei ole arabeja.
Moni tilanteessasi olija olisi vaan vetänyt kännit ja purkanut epävarmuuden tuomaa fiilistä känni riitoihin eli pahoinpitelyihin. Sinä se vaan fiilistelet ja viritelet treeneillä itsees, harkiten ravinnon laatua ja riitävyyttä.

Asenne ei varmaan vois tota parempi olla millään eikä kellään.
kiitos!! Mä koitan pärjäillä täällä.

Tänään tosiaan suklaalevy aamupalaksi ja salille :D

3*6 rinnalleveto käsipainoilla
3*6 penkki
3*10 hartiat
2*15 vattat siinä samassa vattalaitteessa.

Hain lisää suklaata ja limsaa reenin jälkeen ja virittelin illalle suunnitelmaa miten saan kunnon ruokaa.

vähän lepoa ja "syömistä"

Juoksu alas vuorelta 20min

punnerruksia ja kyykkyjä
sitten yksittäistekniikkahihtoa: hyppyjabi, kilpi, perääntyminen lyönneillä, puheesta potku munille, potkut sääreen eteen taakse sivulle yms. yms.

Sitten vuorta ylöspäinjuoksu jolloin meinas tulla täysi stoppi. leuka laahas polvia ja peppu laahas maata. Jos musta oltas otettu kuva, niin vois helposti väittää että siitä on photoshopattu rollaattori pois.

Vuoren päällä tajusin väsyneenä, että mä olen väärän kylän muureilla!!! :rant: Täällä on todella pimeää sitten kun alkaa tuleen pimeä.
Mä jouduin tavallaan murtautuun kylään...menin siellä pitkin ikkunanvieruksia ja mietin samalla, että mitäköhän sanon kun tulen sisäpuolelta kylän tarkastuspisteelle hölkkävaatteissa hikisenä.
Samalla yläpuolella pyörii kaksi helikopteria.
Onneksi tarkastuspiste oli vielä miehittämätön.

Tän jälkeen kun pääsin kämpälle, niin tulin tulokseen, että nyt on saatava oikeata ruokaa vaikka väkisin.

Kehitin sellaisen suunnitelman, että heitän hienot vaatteet ylle, ja painun turistien sekaan sinne ravinteliin. Yritän äkkiä lapata lautaselle ruokaa, ja jos ne iloiset esimiehet tulee heittään mut helvettiin, niin sanon, että vien tämän lautasen sitten pois keittiöön, johon viedään muutenkin tiskit. Tämän jälkeen juoksisin äkkiä takaovesta keittiölle hakeen ruuan.

Tähän väliin The rock soundtrack
" onclick="window.open(this.href);return false;

:D

Menin turistien sekaan, ja esimiehiä ei näkynyt missää! Ainoastaan tuttu kokki! Lappasin lautasen täyteen ruokaa, ja kannun täyteen tuoremehua ja painuin syömään! Ai jestas mikä fiilis!!

Tän jälkeen kun tulin takas kämpille, ja asettelin treenivaatteita ulos kuivuun samalla kun viereisellä nuotiolla joku soitti lapsille kitaraa, niin tuntu että asiat ei ole kauhean hassummin...
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija

T-T

Viesti PDC »

Jätkän elämä on elämää.
T-T
kylkeenpotkija

T-T

Viesti T-T »

:lol:

Kiitoksia ymmärryksestä...Mietippä minkälaisena tätä moni "normaali" ihminen pitäisi.

Päävikaisena.

Tuossa muutama ilta sitten kun oli jo aika pimeä ja reenattiin koiran kanssa, ja mä olin väijypaikassa yksien roskisten takana, ja ollut siellä jo aika pitkään ja kaikkialla ihan hiljaista. Yhtäkkiä vierestä alkaa kuuluun rapinaa. Ihmettelin, että mikä sieltä tulee. Vähän ajan päästä sieltä rautatankojen välistä hiipii sellainen pikkuinen kissapentu, jolla on toinen silmä muurautunut umpeen. Kattoo mua, ja sanoo miu? Tän jälkeen huomaan pahvin, jota kohti se on menossa. Pahvi on sillai hyvin jämähtänyt tankojen väliin. Arvasin samantien, että kyseessä on kissan nukkumapaikka. Siihenhän se meni makaamaan ja katteleen mua.

Jostain syystä toi oli sellainen hetki minkä tuun varmaan muistaan pitkään...en tiedä miks, mutta olihan se jotenkin koskettavaa.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija

T-T

Viesti PDC »

Jätkä saa tolla tarinalla v1tusti pipari 8-)

Ja vaikka en ite heti lähtis tuohon mitä nyt koet, eihän sitä voi kuin kadehtia. Sulla on ihan selvästi muutakin kuin pelkkä kutina.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija

T-T

Viesti PDC »

Itseasiassa...

" onclick="window.open(this.href);return false;
T-T
kylkeenpotkija

T-T

Viesti T-T »

En mä ainakaan paikallisilta saa kun ne on niin kovin kyllästyneitä noihin kissoihin :D Mä taas tykkään kovasti.

Mun suosikki on yksi pentu, jolla on silmät ihan yhdessä ja sitten se kattookin vielä ristiin plus se vastailee aina kun sille juttelee. Pitää ottaa kyllä kuva siitä.

edit. typoja
T-T
kylkeenpotkija

T-T

Viesti T-T »

Tänään on ollut aika jees päivä.

Aamulla oli pakko käydä törsään siellä huoltamon ravintolassa, kun ei tää jatkuva nälkä oikein muulla lähde kuin ruualla.
Iso hampurilainen, ja sillä pitäs pärjätä iltaan asti...jos silloinkaan saa ruokaa.

Ruuan jälkeen salille.

Jalkakyykky 3*6
käsipainoilla hauis ja ylöstyöntö 3*6
maaten penkille, ja käsipainoilla suorin käsin painojen vienti sivulle ja takaisin yläasentoon. 3*10
Vatsat lyhyillä tauoilla ja eri vastuksilla 4*20
Tästä hyppy suoraan altaaseen ja 100m vetoja eri tekniikoilla. Pääosin kroolia. Noin 700-800m

Tän jälkeen kun istuin pukukopin penkille niin tuli hetkeksi täys stoppi. Ihmisiä tuli ja meni ja mä vaan istuin.
Alkaa toi ruokailu vähän vaikuttaan.

Siitä hetken päästä ylös ja huoltamolle ostaan limsaa (yhdistetty palautusjuoma ja lounas)

Pari tuntia lepoa. Maiharit ja reisitaskuhousut jalkaan ja lenkille. Koitin pitää aika kovaa tahtia, mutta nyt meni jo koomiseksi noin puolen tunnin jälkeen. Yksi mäki ei vain loppunut. Mulla ei kroppa mennyt eteenpäin, vaikka pää halus. Ei vaan jalat toiminut. Yritys oli kyllä kova! Alkoi jopa vähän hymyilyttään.

Siitä kun pääsin kämpille, niin päätin mennä kokeileen samalla taktiikalla sinne hotellin ravinteliin kuin eilen.
Painelin varovaisesti sisään ja....ei ketään missään! Ruoka oli valmiina ja ei ketään missään.

Äkkiä lautanen täyteen ruokaa. Kannu täyteen tuoremehua, ja nurkkaan syömään.
Lopuksi vielä taskut täyteen omenoita ja luumuja.

Nyt on hyvä olo!

Niin sellainen hauska näky oli tänään kun ilmeisesti huoltomies kyseli eilen multa, että onko yhdellä aukeella näkynyt väkeä, kun nää (sen vieressä) olevat koirat on kai sieltä, ja ne vaan seuraa häntä. En osannut sanoa, muuta kuin että ei ainakaan hetki sitten ollut.
Tänään kun tulin syömästä niin sama huoltomies tulee vastaan, morjestaa sillai vähän huokaisten, ja kaksi koiraa perässä.
obmijoy
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2009

T-T

Viesti obmijoy »

liikuvuuden kehittäminen ei kasvata energian ja proteinin tarvetta
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s

Seuraajat

iksu
Kuvake
Point