Kirjoittelen sillai vähän yleisesti mm. työ -ja reeniasioista, ja kaikesta mitä nyt tulee mieleen

Tein tossa vähän aika sitten laskelmia, ja tajusin että kun mulle tulee Suomesta vielä kaksi tiliä, niin en mä tässä nyt niin hirveässä pulassa olekaan. Ainut on, että rahnaa pitää saada vähän kortilta ulos. Mutta kai mä pärjäilen.
meinas oikeesti loppua voimat salilla kesken tällä kokisjakeksi- linjalla, joten otin tietoisen riskin ja painelin huoltoaseman ravintolaan, jossa kortti oli toiminut siellä kokiskeksihylyllä. Tää ravintola oli vain eri rakennusta. Pakko saada ruokaa, muuten ei jaksa.
Otin käteen menun, josta ajattelin valkata ittelleni ison hampurilaisen.
Näky oli tällainen

Naama vähän mutrussa katsoin nopeasti viehkeää karvaista viiksekästä miestarjoilijaa, joka poltti tiskillä tupakkaa, ja uudestaan menua.
Suusta tuli vain "ei v1ttu" ja perään hymy.
Tarjoilija ymmärsi sanomatta yskän ja lähti seksikkäästi kohti keittiötä, josta toi mulle englanninkielisen menun.
Hampurilainen oli pieni, lisukkeita oli vähän ja pihvistä tais mennä vähän maha sekaisin, mutta sainpas ainakin ruokaa. Se oli pääasia. Korttikin toimi!!
Tänään tosiaan vain yksi lyhyt reeni ja ajattelin katsoa leffan, jota olen säästellyt pitkään
[youtube][/youtube]
Reeni:
20min hölkkä jossa yksi iso mäki meinaa vielä tappaa pläskin
jalkakyykky 3*5
leuat eri tyyleillä ilman apulaitetta ja apulaitteella 4*10
vinopenkki 3*10
hauis plus ojentajat 3*10 molemmat
ja vatsat tällä kertaa jonkinlaisessa vatsavenkutuslaitteessa lisäpainoilla 3*15 (tää oli kai ihan hyvä kun siihen laitteeseen ei saanut enempää)
Ei uintia eikä muuta juoksua tänään, ei myöskään kalikepin kanssa kikkailua tai yksittäistekniikkahiihtoa.
Niin juu... kun menin ravintolaan päin niin siinä pihassa oli tyypit saanut jotenkin autonsa ja bussinsa aivan ristiin ja jumiin.Tööttiä ja huutoa ja lisää tööttiä. Ei voinu kun hymyillä.
Tuli ihan GTA mieleen. Tai pikemminkin Saints Row. Koska se on parempi. Joka muuta väittää on väärässä.