Ja se sun sateinen kuva oli ihan v1tun hieno! Bane/Batman
Valvoja: Valvoja
reppu jonka sisällä kaksi suojalevyä(miksei kevlarikankaala verhotut) joiden väliin tavarat sijoitetaan jolloin lentäessäsi seläälesi voit luotaa siihen että reppu suojaa ja repun sisällys ei voi halvaanuttaa sinuaT-T kirjoitti: Täällä on kyllä vähän koomisesti se Suomessa tehtävä näkyvä valvonta kääntynyt piilossa tehtäväksi valvonnaksi.
Yhen asian minkä täältä vois tuoda Suomeen on toi repun käyttö työtehtävissä.
Sinne saa kaikki (isompi ensiapulaukku, ruokaa, pikkupyyhe, lisärautoja, ja kylkeen kiinni tonfaa tai Suomeen sopivaa patukkaa yms.)
Sopisi esim piirivartiointiin, citypatrolleihin... ja kaikkiin sellaisiin missä pitää olla kentällä pidempiä pätkiä.
Jonkun pitäisi se aloittaa..niin helposti leviäisi.
Hyvä reppu on oikeesti aika huomaamattoman helppo touhutessa meneen...
Mulla on kyllä sellainen käytössä, sisällä on ylimääräiset suojaliivit, nippusiteitä, ensiapupakkaus, vettä, bullet meal'eja, sadepuvun takki ja housut, viestivälineiden laturit jne.T-T kirjoitti: Yhen asian minkä täältä vois tuoda Suomeen on toi repun käyttö työtehtävissä.
Jumalaade, mä en saanut lenkkareita rikki kuin kakarana mopolla ajaessa. ;-) Sillain tosin olen pervo, että opin tykkäämään intissä juoksemisesta joko kumppareilla tai maihareilla sekä muulla varustuksella. Se oli kiva katella kun "juoksijat" alkoi pykiä kun varusteet olikin jotain muuta kuin modernit juoksuvehkeet. Mutta onneksi se ei ollut pysyvää, juoksu ei ole mun juttu vaikka intissä opinkin miten tämä (tai siis silloinen) kroppa saatiin liikkeelle ja pysymään liikkeessä. Pääsin jopa loppucooperissa liki 3000 joka oli 400 metriä enemmän kuin tullessa.T-T kirjoitti: Lenkkarit on hajoomassa! Eka kerta sitten n.20v jälkeen!! Se on hieno asia![]()