Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Kun ISO mies suuttuu?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

T-T
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2011

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti T-T »

PDC kirjoitti: Mitä jos se on TEH ROCK?
Uhri ja hyökkääjä vaihtus...
Poista käyttäjä 3276

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

T-T kirjoitti:
Kuva
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2008
Etulaji: Aikido

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti PDC »

Slap that ass!
obmijoy
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2009

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti obmijoy »

joo the rock kille kävis hyvin ;-)
vai käviskö...

tosiaan aikoinaan painitreeneissä
no sinne tuli 120kg 190cm viranomainen ja kun ei ollut treenanut ennen mattojuttuja ei se oikeen pärjänyt mutta
autas kun olikin trenanut 2-3kk oli kyllä aika pitelemätön kaveri

voimakun oli ja maastocooper oli yli 3000m niin ja 2kk oppi kyllä suojautuun ja jopa ahkeralla treenillä soveltaan

sitä lihakasaa ei ois pääsyt karkuun
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
T-T
kylkeenpotkija

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti T-T »

Jaawa kirjoitti:
T-T kirjoitti:
Kuva
:spotlight: =D> :Elina:
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Kari Aittomäki »

Tosta karkuunpinttämisestä ja isojen miesten oletetusta kömpelyydestä...
Tämä mies
Kuva
tiettävästi pysy sprintterien rinnalla 30-40metriä..
Vasili Aleksejev, CCCCP. Melko hirmuinen miesi.
Yritin joskus toistaa ohjelmaansa, yritykseksi jäi.

Ja olenhan mä kertonut kuika Ave hölkkäili kaikessa rauhassa autovarasta kiinni.
- Nukkumatti tulee!

Sitte..
Mitäs jos PIENI mies suuttuu?
Ne päällesäntäävät tirriäiset on kans aika hankalia, kun ei oikeen kehtaa läväyttääkään.
Yks tärisi kerran varmaan vartin ja aina ku yritin painua takas sisälle, livahti lähelle ja yritti potkasta. Ja katsojia terassillinen.
Onneks se oli Lapualla, arvostivat lindeninheittoa.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Vanhakankea »

Kai tässä on yhteenvedettävissä, yhden ison kanssa saattaa pärjätä yllätyksellä. Kahden ja useamman kanssa se lienee korkeemman kädessä..

Toi Karin aikaisemmin mainitsema: "Prkl, mikkihiiri onkin vahva. Se onkin mua vahvempi. Sen kestovoima onkin kovempi kun mulla..." -tilanne on kutkuttava, joskus päässyt näkemään moisen.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Lauteille: Lokakuu 2011

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Disturbed »

Housut alas, silmät kieppumaan mielivaltaisesti päässä, pa$kot ja kuset samalla ja karjut "MIGÄ THYLTZ JYGI JÄGEEERRRRR!!!" tai muuta miehekästä jatkuvasti ja kovaa. Kaksoisleuasta plussaa.

Siinä ei isompikaan ukko tohi kauaa sua katella.

Voittotilanne 100%:sti.
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2011

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Daddy »

luupää kirjoitti: 5) kaiva taskustasi oc ja kaasuta molemmat, karju jotain äijää alfastatuksen kunniaksi ja rohmua työvuoron päätteeksi kuormasta mallityttö tai -poika.
Valitsen tämän, win-win tilanne kaikin puolin 8-)
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
Kuvake
Elina
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Elina »

Tää on taas niin tätä! "Entäs jos se iso mies onkin ketterä! Koska vuonna -77 siperialainen Aleksei Tsernobylsitsh juoksi 300 metriä Cooperin maailmanennätysajalla. Kuvassa hänen tätinsä, joka olikin setä."

Entäs jos sillä miehellä on semiautomaatti? Tai konekivääri?

Potkisin sitä silti säärille. Kun olis ensin hetken juoksuttanut.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Lauteille: Tammikuu 2006

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti MtJ »

Isot judokat on kamalan hankalia tapauksia ainakin. Se mun ex-kämppis oli treenannut monta vuotta judoa ja sen lisäksi käynyt salilla lujasti (nosti syväkyykyllä 200kg). Se oli ihan kamalan vaikea tapaus, koska se oli vielä erittäin veemäinen luonne ja pahapäinen suuttuessaan. Se aina heitteli ihmisiä, jos ne oli kevyempiä, niin nosti pään päälle ja heitti maahan täysillä.

Nyrkkeilin sen kanssa vähintään kerran viikkoon, mulla ei ollut minkäänlaisia jakoja painissa tietenkään. Nyrkkeilyhanskat oli mallia tyynyt, että mä pystyin ottamaan (painoin 69kg siihen aikaan ja se painoi 109kg), mutta joka viikko otettiin tunti sparria vähintään. Varattiin aina vuoro squash-hallilta ja käytiin vetämässä. Muina päivinä kävin kickboxing-treeneissä.

Mutta painia sen kanssa, ei koskaan, ikinä, milloinkaan. Se olisi repinyt naaman irti päästä ja käyttänyt sitä kärpäslätkänä.

Jäänyt elämään niitä sanontoja siltä;
paljastus:
"Mää olen kahren markan mies" (Kun joku kysyi ootko vahvakin, viittaus syväkyykkyyn)
"Mä revin naaman irti sulta NYT" (Joku ärsytti tarpeeksi)
"Kato ku mä otan tota munista ja kurkusta kiinni ja heitän tohon lattiaan" (Kaveri v****li puoli tuntia, kuinka läski mun kämppis on)
"ANNA OLLA VIIMEINEN KERTA KU TÖNIT MUA AUTOLLAS" (Ilmassa roikkuvalle epäonniselle kuskille, joka ajoi autolla kaveri polveen osuman, samalla kuului semmosta lirinää)
"Hähä, mä vaan otin kiinni ja puristin" (Kun kysyin, että mitä sille toiselle kävi)
"Hopeaa tuli sille pienemmälle" (Ravintolaan takaisin sisälle selvittelemästä)
"***keleen squashinpelaaja, meinasin kuristaa sen hikinauhaan" (Joku baarikeikka)
"No ihan vähän vaan otin ton mukaan, tarvitsä" (Toi 7 pyörän telineen kämpille)
"TULKAA ULOS S****TANA!!!! MÄ REVIN PÄÄT IRTI!!!" (Opiskelijakämpillä jotkut melusi, eikä saanut nukkua, samalla hakaten naapurin ovea)
"Mitäs v****n mikkihiiriä täällä pyörii!!! NYT TULEE TURPAAN!" (Sotilaspoliiseille Mikkelissä nakkarilla, ne vaan katosi paikalta kun maan nieleminä, olivat iltalomilla)
"VÄISTÄ! HETI!" (Kaupassa mustalaisille)
"MEE V****N SIITÄ TAI MÄ PANEN SUA! KAIKKIALLE!" (Ravintolassa edessä olevalle, kun se alkoi mutista jotain tönimisestä)
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Poista käyttäjä 3276

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Elina kirjoitti: Tää on taas niin tätä! "Entäs jos se iso mies onkin ketterä! Koska vuonna -77 siperialainen Aleksei Tsernobylsitsh juoksi 300 metriä Cooperin maailmanennätysajalla. Kuvassa hänen tätinsä, joka olikin setä."

Entäs jos sillä miehellä on semiautomaatti? Tai konekivääri?

Potkisin sitä silti säärille. Kun olis ensin hetken juoksuttanut.
Ei. Kyllä se on ihan oleellinen pointti, vaikka se vitsikkäästi esitettäiskin. Minäkin olen melko nopea jaloistani, kaikesta huolimatta, mutten kuvittelekaan pääseväni mitään Brock Lesnarin tasoista pikajunaa karkuun. Eipä se nyt kummoista jossittelua ole, kyllä jotkut isoista miehistä nyt vaan on aivan saakelin nopeita, siksi otinkin heti ekana verrokkina ammattijenkkifutarit, täältä Suomestakin löytyy sellasia todella lipoisia moista sprinttaamista treenaavia järkäleitä. Eli se ei ole vitsiä, tämä ei ole ilokaasuteltassa tää ketju, vaikka vähä lekkeriksi tuossa menikin tehrockläppineen :)
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2010

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Vanhakankea »

Yritin tossa etsiä noita nfl-pelaajia. mutta en löytänyt vielä nopeus/paino taulukoita.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
taikaviitta
munillepotkija
Lauteille: Maaliskuu 2011
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti taikaviitta »

Tuli juurikin mieleen eräs hyvä kaverini, joka on semmoset likemmäs 190 senttiä pitkä ja massaa likemmäs 150 kg ellei enemmänkin, mutta on kokoisekseen yllättävän nopea ja kestävä. Joskus nuoruudessaan pelannut A-junnuissa SM-tasolla korista eikä koskaan harrastanu mitään kamppailulajeja. Mutta joka kerta niistä muutamista kun sen olen nähnyt spurttaavan olen aina yllättynyt sitä lähtönopeutta. Aina on vastapuoli kiinni jäänyt. Samaten kun kädet on nopeat ja vahvat. Kiinni kun sai niin ei ihan helpolla irti pääsekkään. Ellei revi parrasta. Ja sitten sattuu leukaan. Ikinä en sen nähny lyövän kunnolla, mutta semmosia isälliisiä avareita aina silloin tällöin.
Kännissä joskus hölmöili ja menetti korttinsa eikä sen koommin takas hakenu ku ois saanu. Lopetti hommat siihen. Hieno mies.
Kuvake
Snuskmumriken
nilkkaanpotkija

Kun ISO mies suuttuu?

Viesti Snuskmumriken »

SM-tason painija ensin provosoi nuorta laihaa kukkopoikaa ja sitten heitti ristivyöstä klinkkeriin Tampereen Cabare Oscarin yläkerrassa -89. Jos olisi ollut leka, olisin lyönyt mulkkua takaapäin aivoihin. Joidenkin ei tarvitsisi saada kulkea vapaina ollenkaan.

Seuraajat

Kuvake
Point