Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Mikä naurattaa, osa 3
Valvoja: Valvoja
-
Taijin harjoittaja
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2011
- Aiheet: 0
Mikä naurattaa, osa 3
Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan? Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Päätin jäädä väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä, näin tämän täysin selvästi kiikaritähtäimen läpi. Kun päästin liikkuvat eteen ase teki vinosyötön. Pitäisikö minun teidän mielestänne luopua kokonaan näistä vihreistä muovilippaista ja siirtyä takaisin peltilippaisiin vai onko olemassa jokin vippaskonsti jolla nämä koesarjan lippaat saadaan toimimaan virheettömästi?
-
Mika
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2838
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Mikä naurattaa, osa 3
En tiedä mitä tämän äijän päässä on liikkunut, mutta viinaa nyt ainakin
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011812970.html
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011812970.html
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Taijin harjoittaja
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2011
- Aiheet: 0
Mikä naurattaa, osa 3
Trump, Putin, Stubb, paavi ja hippi matkustivat lentokoneessa. Yhtäkkiä kaiuttimista kuului lentokapteenin ilmoitus:
- Koneemme moottoreihin on tullut vakava vika. Meidän täytyy hypätä koneesta selvitäksemme hengissä, sillä konetta ei pysty enää ohjaamaan. Valitettavasti teille matkustajille on vain neljä laskuvarjoa.
Kauhuissaan miehet tuijottivat toisiaan. Ensimmäisenä toipui Trump, joka nappasi yhden laskuvarjoista ja sanoi:
- Minä olen koko länsimaisen sivistyksen symboli ja kaikkien silmissä maailman tärkein mies, joten minun täytyy ehdottomasti pelastua! Ja Trump hyppäsi koneesta.
Putin nappasi toisen laskuvarjon ja ilmoitti:
- Minä johdan valtavaa Venäjän maata ja olen suuresti arvostettu sekä tärkeä mies. Minun täytyy ehdottomasti pelastua!
Ja Putin hyppäsi koneesta.
Stubb sanoi seuraavaksi:
- Minä tulen vain pienestä Suomesta, mutta meidän roolimme EU:ssa sekä idän ja lännen välisenä sovittelijana on merkittävä. Lisäksi minä olen Suomen viisain mies, joten minun täytyy ehdottomasti pelastua!
Niin hän hyppäsi koneesta. Jäljelle jäivät hippi ja paavi.
- Minä ymmärrän, että sinä nuorena miehenä haluat vielä elää. Minun roolini uskonnollisena johtajana kuitenkin edellyttää ehdottomasti, että minun täytyy pelastua, sanoi paavi.
- Ei syytä huoleen, hyvä paavi, sanoi hippi. Jäljellä on vielä kaksi laskuvarjoa. Se Suomen viisain mies otti mukaansa minun makuupussini.
- Koneemme moottoreihin on tullut vakava vika. Meidän täytyy hypätä koneesta selvitäksemme hengissä, sillä konetta ei pysty enää ohjaamaan. Valitettavasti teille matkustajille on vain neljä laskuvarjoa.
Kauhuissaan miehet tuijottivat toisiaan. Ensimmäisenä toipui Trump, joka nappasi yhden laskuvarjoista ja sanoi:
- Minä olen koko länsimaisen sivistyksen symboli ja kaikkien silmissä maailman tärkein mies, joten minun täytyy ehdottomasti pelastua! Ja Trump hyppäsi koneesta.
Putin nappasi toisen laskuvarjon ja ilmoitti:
- Minä johdan valtavaa Venäjän maata ja olen suuresti arvostettu sekä tärkeä mies. Minun täytyy ehdottomasti pelastua!
Ja Putin hyppäsi koneesta.
Stubb sanoi seuraavaksi:
- Minä tulen vain pienestä Suomesta, mutta meidän roolimme EU:ssa sekä idän ja lännen välisenä sovittelijana on merkittävä. Lisäksi minä olen Suomen viisain mies, joten minun täytyy ehdottomasti pelastua!
Niin hän hyppäsi koneesta. Jäljelle jäivät hippi ja paavi.
- Minä ymmärrän, että sinä nuorena miehenä haluat vielä elää. Minun roolini uskonnollisena johtajana kuitenkin edellyttää ehdottomasti, että minun täytyy pelastua, sanoi paavi.
- Ei syytä huoleen, hyvä paavi, sanoi hippi. Jäljellä on vielä kaksi laskuvarjoa. Se Suomen viisain mies otti mukaansa minun makuupussini.
-
Mika
- etupotkija
Mikä naurattaa, osa 3
Nää on näitä... 
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
-
AlexMachine
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Aiheet: 35
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
-
AlexMachine
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Aiheet: 35
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Mikä naurattaa, osa 3
Marvel-leffoissa Lokia näyttelevä Tom Hiddleston varastaan shown tanssikuvioillaan 
You don't send a boy to do a dirty man's job.
-
Mika
- etupotkija
Mikä naurattaa, osa 3
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Lasse Candé
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
- Aiheet: 214
Mikä naurattaa, osa 3
Työkaveri lähetti verokorttinsa ”uudenvanhalla” tavalla toiselle työnantajalle jossain Lapissa. Hän printtasi ensin verokortin ja skannasi sen sitten kopiokoneellamme, jolloin kone voi lähettää sen sähköpostitse. (Jep, ei tarvitse sanoa. Sanoin jo.
)
Soitteli sitten perään, että onko verokorttia näkynyt, niin vastaus oli, että ei täällä ole muuta kuin jonkun Maskisen lähetys. Meni kuulemma hetki ratkoa tilanne, kunnes ilmeni, että koneen lähetys näkyy jossain muodossa ”maskinen”, eli kone.
Ei wittu, Maskisen.
Soitteli sitten perään, että onko verokorttia näkynyt, niin vastaus oli, että ei täällä ole muuta kuin jonkun Maskisen lähetys. Meni kuulemma hetki ratkoa tilanne, kunnes ilmeni, että koneen lähetys näkyy jossain muodossa ”maskinen”, eli kone.
Ei wittu, Maskisen.
One, Two, TEN!
HA-HA-HA-(…)-HA-HA.
Keep the change, ya filthy animal!
Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
HA-HA-HA-(…)-HA-HA.
Keep the change, ya filthy animal!
Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
-
Mika
- etupotkija
Mikä naurattaa, osa 3
Jackson Lamb on päällikkö
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
Seuraajat