Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Mikä naurattaa, osa 3
Valvoja: Valvoja
-
- munillepotkija
- Lauteille: Elokuu 2007
- Etulaji: Shorinji Kempo
Mikä naurattaa, osa 3
http://hikipedia.info/wiki/ES-Jonne" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä tämä?
Ehkä tämä?
Kari Mäki-Kuutti
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Mikä naurattaa, osa 3
KVGL.K. kirjoitti:Sorry, nyt ei aunnut tuo...Mika kirjoitti: tl;dr
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Mikä naurattaa, osa 3
Juu, juuri tuosta oli kyse.Kari Mäki-Kuutti kirjoitti: http://hikipedia.info/wiki/ES-Jonne" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä tämä?

Itsehän suhtaudun jonne-termiin täysin humoristisesti, mutta jotkut teinit ihan loukkaantuvat, jos heitä kutsuu jonneksi.

-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Mikä naurattaa, osa 3
Niin siis ei tuo Jonne vaan tuo tl;dr kirjainhässäkkä...Lasse Candé kirjoitti:KVGL.K. kirjoitti:Sorry, nyt ei aunnut tuo...Mika kirjoitti: tl;dr
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- etupotkija
Mikä naurattaa, osa 3
K jo VGL.K. kirjoitti:Niin siis ei tuo Jonne vaan tuo tl;dr kirjainhässäkkä...Lasse Candé kirjoitti:KVGL.K. kirjoitti:Sorry, nyt ei aunnut tuo...Mika kirjoitti: tl;dr

-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2005
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Mikä naurattaa, osa 3
No en v1ttu katso. Jos heitellään tollasia chätti/irkki/mitälie lyhenteitä niin mun mielestä on kohteliasta avata ne ihan itse, koska ei voida olettaa että kaikki nuo tietää. Jotkut KVG:t, LOL:it tms on nyt ihan eri asia vielä.
Vai pitäskö mun pistää seuraavaksi joku viesti minkä "kryptaan" inttilyhenteillä jotka "odotan" automaagisesti kaikkein osaavan koska oletettavasti suurin osa potkulaisista on käynyt intin;)
Nih, notta vastausta odotellaan Mikalta, siihen asti en googleta.
Vai pitäskö mun pistää seuraavaksi joku viesti minkä "kryptaan" inttilyhenteillä jotka "odotan" automaagisesti kaikkein osaavan koska oletettavasti suurin osa potkulaisista on käynyt intin;)
Nih, notta vastausta odotellaan Mikalta, siihen asti en googleta.

"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- etupotkija
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Mikä naurattaa, osa 3
Kristianin tuossa hieman aiemmin käyttämän logiikan mukaan, tuo on hyvä syy kutsua heitä jonneiksiMika kirjoitti: Itsehän suhtaudun jonne-termiin täysin humoristisesti, mutta jotkut teinit ihan loukkaantuvat, jos heitä kutsuu jonneksi.Niinpä...
![]()
![]()

-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
Mikä naurattaa, osa 3
Vastaan itselleni osoitetuille viesteille tähän ketjuun, annan sitten olla. Ei tämä asia ole minusta oikeasti keskustelemisen arvoinen. Ei kyllä yllätä, että viisisivuinen ketju on jo saatu siitä; paidattomuudesta väännettiin vielä pidemmälle. Arvaan, että konservatiivinen meno, edustetaan eri sukupolvia, mutta voi kyse olla muustakin.
Tää on kanssa mahtavaa, tää yleistäminen. Posse heittää päälle ihan tunnetun ilmiön pienen tempauksen muodossa; reaktiona on, että ei nyt KAIKKEA tarvitse julistaa. Ei tässä julistettu kaikkea. Yhtä asiaa vain, ja se julistaminenkin on vähän niin ja näin. Kaiken aikaahan tällaisia on.
Ootteko kuulleet nofap-februarysta? Idea, ettei runkata kuukauteen. Suututtaako? Loukkaannutteko? Mitä jos mä kehitän maidottoman maaliskuun? Alkaako harmittaa? Kuka loukkaantuu?
Mitä witun pointtia on porata siitä, mitä toiset tekee? Sen kun jätätte omaan arvoonsa ja keskitytte siihen, mikä tekee teidät onnelliseksi. Mutta pitäähän hippejä nyt ainakin vähän vihata.
L.K. sanoikin olennaisen:
Aikuiset ihmiset, älkää poratko. Menkää töihin. :p
Jorge kirjoitti: Kaikki julistaminen on julistamisen arvoista, josa se saa aikaan negatiivisia reaktioita?
Miksei tipaton tammikuu sitten herätä vastaavia reaktioita? Eihän ketään ole pakotettu olla syömättä lihaa, eikä hippejä tarvitse edes kuunnella, ellei ehdottomasti halua. Senkus pamputatte ne hiljaisiksi. Tässä provosoidutaan siitä, että toiset hehkuttaa väärää mielipidettä.MtJ kirjoitti: Ei kaikki, joka ärsyttää jotain toista voi olla nk. "jonkun arvoista". Erityisesti en nostaisi ärsytystä kriteeriksi valittaessa jotain teemaa, joskin tuntuu nykyisellään, että se on lähes ainoa järkevä argumentti jonkin teemapäivän tai teemakuukauden puolesta. "Onneksi edes ärsytetään kansanosaa X tällä tempauksella". Tuntuu jotenkin siltä, että tämä teemapäivät ja -kuukaudet ovat vain yksi sissimarkkinoinnin muoto nykyään.
Tää on kanssa mahtavaa, tää yleistäminen. Posse heittää päälle ihan tunnetun ilmiön pienen tempauksen muodossa; reaktiona on, että ei nyt KAIKKEA tarvitse julistaa. Ei tässä julistettu kaikkea. Yhtä asiaa vain, ja se julistaminenkin on vähän niin ja näin. Kaiken aikaahan tällaisia on.
Ootteko kuulleet nofap-februarysta? Idea, ettei runkata kuukauteen. Suututtaako? Loukkaannutteko? Mitä jos mä kehitän maidottoman maaliskuun? Alkaako harmittaa? Kuka loukkaantuu?
Mitä witun pointtia on porata siitä, mitä toiset tekee? Sen kun jätätte omaan arvoonsa ja keskitytte siihen, mikä tekee teidät onnelliseksi. Mutta pitäähän hippejä nyt ainakin vähän vihata.
L.K. sanoikin olennaisen:
Vaikka olisimmekin hänen kanssaan eri mieltä itse asiasta, pointti on tuossa. Mitä vikaa on siinä, että tuo omia näkemyksiään esiin? Kyse on väärästä mielipiteestä. Ne, jotka suuttuu tästä, painoivat aivan villaisella kun Potkussa tietyt nimimerkit räyhäsivät maahanmuuttajien rötöksistä päivä toisensa jälkeen - silloin oli muun muassa Paapan ja minun vuoroni provosoitua. Miksi julistaminen oli silloin ok, mutta nyt ei?Jos ei lihaa syö,niin se on jokaisen oma asia
Aikuiset ihmiset, älkää poratko. Menkää töihin. :p
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
- George Carlin
-
- päähänpotkija
Mikä naurattaa, osa 3
Jorge kirjoitti:Kristianin tuossa hieman aiemmin käyttämän logiikan mukaan, tuo on hyvä syy kutsua heitä jonneiksiMika kirjoitti: Itsehän suhtaudun jonne-termiin täysin humoristisesti, mutta jotkut teinit ihan loukkaantuvat, jos heitä kutsuu jonneksi.Niinpä...
![]()
![]()

Huomaa, että esitin vain henkilökohtaisen mielipiteeni, jota en lähtisi välttämättä yleistämään moraaliseksi tai loogiseksi ohjenuoraksi.
Jos mun jutut wituttaa jotakuta, mä teen parhaani ajaakseni ko. ihmisen hulluuden partaalle. Tämä on todennäköisimmin seurausta siitä, että aikoinaan peruskoulussa monia loukkasi se, että mä olen ja elän ja hengitän samaa ilmaa kuin toiset ihmiset. Mua kiusattiin ja monesti tämä kiusaaminen otti sen muodon, että mä oon "niin outo ja ärsyttävä". Niin tein sitten parhaani antaakseni kunnon shown. Saatanan nulikat.
- George Carlin
- George Carlin
-
- etupotkija
Mikä naurattaa, osa 3
Tuossa Kristianin argumentin pohdinnassa tulikin mieleeni melko yleinen kuvio potkun keskusteluissa ja ajattelin jatkaa siitä argumentaatioanalyysiketjussa. Käykäähän ainakin Kristian, Jorge ja MtJ katsomassa..
http://www.potku.net/forum/viewtopic.ph ... 38#p778838" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.potku.net/forum/viewtopic.ph ... 38#p778838" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Mikä naurattaa, osa 3
Entiset opiskelijatoverit keulivat sosiaalisessa mediassa "näin se on tehty, m4d 5k1llz!" -videoilla seteillä, joista en nyt pyydä rahaa, koska ovat niin helppoja tehdä. Nähtävästi taannoinen "parissa tunnissa kaksi" -proggikseni olisi ansainnut nauhoitettuna jonkun hemmetin tietofinlandian.
Toivottavasti aikaa proggikseen ja videon tekoon ei kulunut yli tuntia...
Toivottavasti aikaa proggikseen ja videon tekoon ei kulunut yli tuntia...

Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
- päähänpotkija
Mikä naurattaa, osa 3
Siis mitä?Jussi Häkkinen kirjoitti: Entiset opiskelijatoverit keulivat sosiaalisessa mediassa "näin se on tehty, m4d 5k1llz!" -videoilla seteillä, joista en nyt pyydä rahaa, koska ovat niin helppoja tehdä. Nähtävästi taannoinen "parissa tunnissa kaksi" -proggikseni olisi ansainnut nauhoitettuna jonkun hemmetin tietofinlandian.
Toivottavasti aikaa proggikseen ja videon tekoon ei kulunut yli tuntia...![]()

- George Carlin
- George Carlin
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2009
Mikä naurattaa, osa 3
L.K. kirjoitti: Tero Vaaran someen laittama teksti oli kyllä hauska ja osuvakin.
*Tero Vaara avautuu*
blaa, blaa..
.
Tero Vaaraa ei otettu kovin vakavasti radiossa.
Tympeää

http://www.radiorock.fi/?vt=video&vid=358915" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.radiorock.fi/?vt=video&vid=358910" onclick="window.open(this.href);return false;
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Seuraajat