Vaan eipä oikein jälkikasvua näkynyt. Enkä ihmettele, kun onhan nuorinkin jo menossa rippikouluun ja kaksi vanhempaa on täysi-ikäisiä. Tosin keskimmäinen vasta parin päivän päästä. Yllättävän hyvin ovat jaksaneet/halunneet/viitsineet käydä iskäviikonloppuisin luonani, mutta nyt vähän alkaa olemaan toisenlaisia elkeitä.
Tolla kuopuksella on vissiin joku tyttö kierroksessa, kun perjantaina oli leffassa ja lauantaina muuten vaan hengailemassa kaupungilla

Siitä en kyllä tykännyt, että exäni oli omin päin päättänyt, että hän järjestää keskimmäisen sukulaissynttärit sille sunnuntaille, joka osuu minun viikonlopulleni. Sain tietää tästä ilmoitusluontoisesti perjantaina. Vastaavaa on tapahtunut ennenkin. Ei tällä nyt elämää suurempaa merkitystä ole, paitsi se että aika usein saan kuulla valitusta ja natkutusta jos töiden tms takia koitan järjestää näitä tapaamisviikonloppuja uudestaan. Että kuinka tärkeää lapsille on viettää aikaa isänsä kanssa nyt kun ovat vielä lapsia jne... Onhan se totta, mutta samalla sitten hän itse vie isä-lapsi -aikaa pois järjestämällä noita juttuja minun viikonlopulleni. Todennäköisesti ei tee sitä tahallaan, ei vaan älyä katsoa kalenteria noista sopiessaan - kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.