Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Daddy ja elämän omituisuus

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2014
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo

Viesti JariMarjamaa »

Joo silloin vuonna 2010, eli kohta neljä vuotta sitten, hyppäsin pois siitä toimistonpöytä-oravanpyörästä
:peukku:
Ihan piruuttani kävin jv-kortin kun aattelin, että voishan sitä jokukerta ihan huvikseen patsastella jossain festareilla arskat päässä. No päätin sitten koittaa ravintolapuolta.

Oli se aika silmiä herättävä kokemus kun huomasi, että on kivempaa paimentaa ravintolassa kännisiä apinoita kuin tehdä varsinaista päivätyötä.
Entisessä elämässä ex-oli saaresta. Sillä oli aina kesällä laituritanssit, johon tarvi "järkkäreitä". No treenasin jutsua, ei jv-korttia, kelpas silloin poliisille.
Ja meni hermot ku yritti estää alkuasukkaita tuomasta ja juomasta omaa pulloa "laituri"-alueelle.
"poju puju, näin ollaan aina tehty. Mikä se sinäki oot mantereelta meille sanomaan..."

Päätin, etten ikinä enää ole jv hommissa, olen tiskin toisella puolella :)
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2011

Viesti Daddy »

Jaa mulla on jäänyt merkkaamatta tänne pari viimeisintä lenkkiä.

Eli sitä mun metsä-PPPP:tä on tullut kirmailtua:
Toissapäivänä sunnuntaina 36:46
Eilen maanantaina 39:11

Eilen ei oikein irronnut ja näkyyhän se ajassakin. Osana tietty se ettei ehtinyt palautumaan edellisistä lenkeistä. Mutta tärkeintä tässä ei ole aika vaan se, että tulee käytyä lenkillä. På finska: saa pärseen irti sohvasta.

Tässä onkin sitten edessä työputken tynkää. Huomenillalla alkaa ja sitten tehdäänkin 4 päivässä yhteensä 7 työvuoroa. Jospa siis tässä vaikka tänään kävis salilla eikä tällä kertaa tekis jalkoja muuta kuin muodon vuoksi. Oppis virheistään eli siitä, että jalkapäivä juuri työputken alle ei välttämättä ole hyvä idea.
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Tuli käytyä salilla. Semmoinen "pieni" puolentoista kuukauden tauko salihommista kun oli sitä lentsua ja vatsatautia. Ja toki painotus mulla on tietty juoksemiseen kun salilla käyn vain penkin takia ja penkkihän mulla on ollut tavoitteissaan jo yli puoli vuotta.

Mutta sis kävin tänään kuitenkin ja perinteiseen tapaan pyramidina sarjat, tässä huiput:
Penkki 3x70kg
Välipalaksi vähän habaa&epäkästä
Jalat lämpöiseksi kuntopyörässä
Kyykky 3x55kg (PB)
Mave 4x105kg.
Loppulämpö kuntopyörässä.

Ihan hyvin kulki, vähän rupesi lopussa oleen kyllä takki tyhjä, eikä ihme kun taisi mennä 1,5h kaikkiaan.
-Tuntematon
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Tulipa tuossa eletty semmoiset kolmisen kuukautta yhdenlaista keski-ikäisen sinkkumiehen unelmaa. Joitakuita asia voi jotenkin tuntua vastenmieliseltä, mutta eipä kait siinä mitään ihmeellistä ole jos on puhtaassa seksisuhteessa. Ja jos oikein ajattelee, niin ei siinäkään ole mitään ihmeellistä että se naispuolinen on 23vee - eli puolet minua nuorempi.

Sillä ei ole ihmeellistä, että kyllä 23vee on jo aikuinen ihminen. Ja koko homma lähti ihan hänen aloitteestaan. Oli hauskaa, vaikkakin kyllä välillä oli kieltämättä aivan järkyttävän hauskaa. Kirsikkana kakun päällä oli kieltämättä se, että kyseinen neitokainen on harvinaisen mukavan näköinen. 8-)

Silleen oli stressivapaata kun tiesi, että homman nimi on vain ja ainoastaan hauskanpito. Ja että kun se hauskanpito loppuu, niin se loppuu ilman mitään ihmeellisiä ero-proseduureja tms kamaluuksia. Niinhän siinä sitten kävi, homman elinkaari alkoi kaartumaan loppua kohti ja kun tämä yhdessä todettiin, niin ei muuta kuin kantapäät vastakkain ja hymyillen eri suuntiin.

Ja tosiaan kolme kuukautta tuota kesti. Eli yllättävän pitkään. Ei paha, ei ollenkaan paha :hiki:
-Tuntematon
taikaviitta
munillepotkija
Lauteille: Maaliskuu 2011
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Viesti taikaviitta »

Rehvastele nyt siinä sitten. Ei kiitos likaisia yksityiskohtia. Tulee vielä paha mieli. :)
Kuvake
Point
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2009

Viesti Point »

Daddy kirjoitti: Tulipa tuossa eletty semmoiset kolmisen kuukautta yhdenlaista keski-ikäisen sinkkumiehen unelmaa. Joitakuita asia voi jotenkin tuntua vastenmieliseltä, mutta eipä kait siinä mitään ihmeellistä ole jos on puhtaassa seksisuhteessa. Ja jos oikein ajattelee, niin ei siinäkään ole mitään ihmeellistä että se naispuolinen on 23vee - eli puolet minua nuorempi.

Sillä ei ole ihmeellistä, että kyllä 23vee on jo aikuinen ihminen. Ja koko homma lähti ihan hänen aloitteestaan. Oli hauskaa, vaikkakin kyllä välillä oli kieltämättä aivan järkyttävän hauskaa. Kirsikkana kakun päällä oli kieltämättä se, että kyseinen neitokainen on harvinaisen mukavan näköinen. 8-)

Silleen oli stressivapaata kun tiesi, että homman nimi on vain ja ainoastaan hauskanpito. Ja että kun se hauskanpito loppuu, niin se loppuu ilman mitään ihmeellisiä ero-proseduureja tms kamaluuksia. Niinhän siinä sitten kävi, homman elinkaari alkoi kaartumaan loppua kohti ja kun tämä yhdessä todettiin, niin ei muuta kuin kantapäät vastakkain ja hymyillen eri suuntiin.

Ja tosiaan kolme kuukautta tuota kesti. Eli yllättävän pitkään. Ei paha, ei ollenkaan paha :hiki:

Tämän jälkeen sun nimimerkkisi saa uuden merkityksen...
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Point kirjoitti: Tämän jälkeen sun nimimerkkisi saa uuden merkityksen...
:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Point kirjoitti: Tämän jälkeen sun nimimerkkisi saa uuden merkityksen...
8-) :smt003
-Tuntematon
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Niin no, onhan se tämä turvallisuusala vähän semmoista pärsiistä varsinkin jos tota palkkaa ajattelee. Mutta omat etunsa tässäkin, tuokin neitokainen kaappasi minut matkaansa kun pönötin lätkä rinnassa.

Vähän vastaanvanlainen case oli pari vuotta sitten. Siihen liittyykin semmoinen jännä jälkitarina, että yksissä sukujuhlissa istahdin kaffepöytään sen paremmin ajattelematta. Kakkulusikan liike kieltämättä pysähtyi hetkeksi kun tajusin kuka istuu vastapäätä. Äitinsä kanssa. Tutuntuttuja olivat juhlakalulle, siksi olivat paikalle. Molemmilla kyllä pokka piti juhlien loppuun.

Ja kävi mulle kerran niinkin onnettomasti, että työvuoron päätteeksi Tampereen keskustorilta mun mukaan lähti kaksi lukioneitoa. Aamukuudelta. Täysi-ikäisiä olivat, mutta sillä kertaa ei päässyt varsinaiseen touhuun, vaikka kaikkea muuta kivaa tuli kyllä puuhattua. Jälleen oli siis ns lätkä rinnassa.

Tota olematonta palkkaa kyllä sietää paremmin, kun välillä meikäläinenkin sokeana kanana löytää jyvän :)
-Tuntematon
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Tuli se reserviläiskirje.

Oon viissin sijoitettuna johonkin hyshys-hathat-spezial-mega-salaisuus hässäkkään kun näin reservin luutnanttina olen sijoitettuna ryhmänjohtajaksi ja sijoituskomppanian lyhennettä ei googlekaan ymmärrä.

Mutta kait ne sitten kertoo mulle mitä pitää tehdä jos siihen isoon pilliin vihelletään.

(Näitä vissiin ei saisi kauheasti levitellä, mutta ylläolevassa nyt varmaan ei suuria valtakunnansalaisuuksia tullut kerrotuksi)
-Tuntematon
Le1kkola
polveenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2014

Viesti Le1kkola »

Daddy kirjoitti: Niin no, onhan se tämä turvallisuusala vähän semmoista pärsiistä varsinkin jos tota palkkaa ajattelee. Mutta omat etunsa tässäkin, tuokin neitokainen kaappasi minut matkaansa kun pönötin lätkä rinnassa.
Tai sitten se homman toinen puoli (ainakin isojen poikien tarinoiden mukaan): vaikkapa nyt meikäläinen parin vuoden päästä lätkä rinnassa, ja asiakkaana tukevassa humalatilassa oleva nelikymppinen rouva, joka suunnilleen käy suoraan alakertaan kiinni. :smt003
"Ja sitten tarkastetaan ympäristö, ettei tällä paskiaisella ole kavereita mukana. Tosin Leikkolalla niitähän ei tunnetusti ole muutenkaan!"
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Le1kkola kirjoitti:
Daddy kirjoitti: Niin no, onhan se tämä turvallisuusala vähän semmoista pärsiistä varsinkin jos tota palkkaa ajattelee. Mutta omat etunsa tässäkin, tuokin neitokainen kaappasi minut matkaansa kun pönötin lätkä rinnassa.
Tai sitten se homman toinen puoli (ainakin isojen poikien tarinoiden mukaan): vaikkapa nyt meikäläinen parin vuoden päästä lätkä rinnassa, ja asiakkaana tukevassa humalatilassa oleva nelikymppinen rouva, joka suunnilleen käy suoraan alakertaan kiinni. :smt003
Joo kyllä näitäkin "työsuhde-etuja" on. Mutta toisaalta, niinhän sitä sanotaan että ronkelit runkkaa...

Ja kyllähän sitä vanhemmiten on tullut aika ronkeliksi. Oma käsi ei koskaan petä ja jos tekee mieli vierasta, niin käyttää vasenta 8-)
-Tuntematon
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Kuva

Tuli käytyä fyssarilla ja nyt sitten jumpataan noilla ohjeilla.

Olkapäät on mulla menny selvään sisäkiertoon, joten pitäis saada noi lapaluut lähemmäksi selkäruotoa. Ja rintalihaksia pitää venytellä, varsinkin vasenta puolta jossa pieni rintalihas on aivan pökissä. Runnoi oikein miehekkäästi sitä auki ja laittoi vieläpä kinestioteipinkin siihen. Eka kerta mulle kun teipattiin tolleen.
-Tuntematon
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Tulipahan taas yksi työputki taputeltua. Kuusi työvuoroa neljään vuorokauteen. Piti olla seitsemän vuoroa, mutta multa otettiin (onneksi!) yksi vuoro pois että ehdin nukkua edes jossain välissä - nimittäin noi työvuorot muuttui siihen malliin että lepoaika jäi olemattomiin.

Ja olin mä töissä siellä Tammelan jalisottelussa, missä HIFK:n fanit pisti ranttaliksi. Tulipahan nähtyä läheltä mellakkapoliisin toiminta, löydettyä itsensä kasan alimmaisena ja takaraivoon kasvoi elämää suurempi kuhmu. Ja silleen olen julkkis, että mä olen yksi niistä järkkäreistä jotka on niissä varsin raflaavissa kuvissa. Onneksi siinä rähinässä ei käynyt kelleen mitään tosi tosi pahaa. Mäkin kun oon mikä oon, niin en ymmärrä ottaa osumaa edes omaan egooni.
-Tuntematon
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija

Viesti Daddy »

Metsä PPPP lenkki meni tänään aikaan 37:03. Aika kertoo sen että lenkki tuntui takkuiselta. En varmaan ole siis vielä palautunut tuosta työputkesta.

Mutta pääasia että tulee käytyä lenkillä. Jokainen juostu askel on eteenpäin.
-Tuntematon

Seuraajat

Kuvake
AnttiSalmi
Kuvake
Dojon Jäykin
Kuvake
kukuska
Le1kkola
Kuvake
Point