Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Disturbedin häiriintyneet hetket

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Disturbed
etupotkija
Lauteille: Lokakuu 2011

Viesti Disturbed »

Pari kertaa olen käynyt painimassa viimeaikoina. Tänään kai uudelleen. Väsyttäää... En tiedä miksi

Isäkin kävi käymässä eilen. En oo vuoteen, pariin nähnytkään

Eilen kävin pankissa ja veripalvelussa kun kerrankin olin sen kohdalla aukioloaikaan (kiinni aina kun treeneistä pääsen...) joten kävin kyselemässä tuosta verenluovutuksesta. Viimeksi tuli vuosien luovutuskielto lääkkeiden ja hoidon takia. Nyt sitten kävin tossa haastattelussa ja se hyväksy sen, mutta soitti vielä lääkärin. Lääkärikin hyväksyi! Joten vihdoin pääsin taas luovuttamaan verta. Taidan käydä loppuvuodesta seuraavan kerran

Syön sitruunatiivisteestä tekemääni mehujäätä

[youtube][/youtube]
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Päätä särkee.

Ei hyvä alku päivälle.

Ahdistaa.

Huomenna ohjaaja vaihtuu, päivällä kämppään tulee oma ohjaaja + 3 vierasta ihmistä. Yksi on hoitaja, yksi on tuleva ohjaaja ja yhdestä en edes tiedä.

Hermostuttaa.

Lähdin treeneihin. Tarmokkaana. Vihdoin saan treenin takasin kulkemaan ja jumituksen loppumaan!

No en.

Pyöräilin päänsäryn kanssa, ei ollu mukavaa. JÄRJETÖN tuuli oli ulkona, musiikistakaan en kuullu mitään. Lopulta tulin sinne, laitoin pyörän lukkoon ja menin seisoskelemaan pihalle.

Pysähdyin.

Silmät laajeni. Aikakin pysähtyi. Ymmärsin.

Treenit alkaa kahden tunnin päästä.

Maanantai on hanurista. Vitutukseeni ajattelin ostaa herkullisen jäätelön kotimatkalleni vähän hermostusta lievittämään.

Lompakko on kotona.

[youtube][/youtube]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Uusi rash guard tuli joku aikaa sitten postissa.

Tällainen.

Kuva

Maanantaina kävin lukkopainitreeneissä. Viime treeneistä on aikaa, kauan on...

Aamulla ennen treenejä kävin kaupassa. Hengästytti ja väsytti tuo 0,5km lenkki pyörällä. Takaisin tullessa vielä enemmän.

Mikähän sitä vaivaa? Pari viikkoa ollu täysin kyvytön fyysisesti. Sairaana en ole mutta mitään ei jaksa tehdä.

Treeneissä oli taas Martin Aedma käymässä, hyvä tyyppi, hyvät treenit, huono minä. Jatkuvasti tein virheitä ja Aedma sekä treenipari saivat ahkerasti korjata. Jo on perkele kun ei mikään onnistu.

Keskiviikkona katse oli tyhjä.

Torstaina ahdistuin suuresti.

Perjantaina oli lukkopainit. Martin Aedma oli vielä paikalla! Treeneihinkin meitä tuli hurjat neljä kappaletta koska provinssirock. Täällä on helvetisti porukkaa. En tykkää.

[youtube][/youtube]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Pari toistoa lihaskuntoliikkeitä, ajatus ei pyöri

Seisoin hetken paikoillani, olo turtuu

Askel ovesta ulos kävi, tuttu pelko saavutti

Askeleet juoksuun yltyivät, järki sumenee

Ääneen kiroilen yksikseni, silkkaa vihaa tunnen

Väkivaltainen olo kehon valtaa, olen valmis satuttamaan

Reitti kohti kotia käy, en jaksa enää

Ovesta astun sisään, itku tulee

Huomenna nyrkkeilen.

[youtube][/youtube]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Perjantai. Kävin lukkopainimassa. Drillejä, drillejä kaikkialla! Lopuksi painia jossa en pärjännyt hyvin. Lopputuloksena myös hyvin kipeä niska.

Vihdoin fyysisesti jaksan tehdä jotain. Ihan kuin olisin koomassa ollut viimeisen kuukauden, en ole jaksanut edes ruokaa tehdä moneen päivään välillä, suihkussakaan ei ole pystynyt käymään... En ymmärrä. Mutta nyt kävin treeneissä, siivosin, ym.

Lauantai. Leikkasin nurmikon, kotona lihaskuntoharjotteita.

Sunnuntaita en enää muistakaan.

Maanantaina rakettitiedettä... Anteeksi, lukkopainia. En vaan ymmärrä mistään mitään. Tekniikat on vaikeita. Kaikki on vaikeaa. Loppusparrissa painin huonosti.

Tiistaina musiikkia kuuntelin. "Kun joku on mielestään saanut kaiken mitä elämä yhdelle voi opettaa... Niin se jäljelle jättää vain kysymyksen, kuinka sen kunniakkaasti voi lopettaa?"

Tänään nyrkkeilin. Hyvät treenit vetivät, vaikka porukkaa ei paljoa ollut. Surkeat treenit omalta kohdaltani, koska olen täyspäiväinen ammatti-idiootti. Mikään ei sujunut, suorat olivat todella heikkoja. Aloitettiin lämmittely narua hyppimällä - 2 min ja olin väsyneempi kun viikkoon olen ollut... Treeniliikkeet ja harjoitukset menivät aivan naurettavan huonosti, sparria 4 x 3 min. Tämän aikana taisin saada yhden osuman perille, jabi mahaan. Vastaanotin noin kolmetoistatuhatta osumaa koska en osaa suojata, väistellä enkä helvetti vieköön pääse läpi muiden puolustuksesta saatika reachista.

Alkaa pikkuhiljaa usko menemään

[youtube][/youtube]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Torstai. Aamuyöstä katsoin vapaaottelua. Päivällä ostin kebabia ja pelasin CS. Voi juku mitkä synttärit.

Viikonloppuna oli vieraita

Maanantai oli merkityksetön.

Näyttää siltä että parisuhde kariutumassa

Treeneissä en ole käynyt miesmuistiin.

Syön perunoita ja pihvejä, lisänä tuoresipulia ja paprikoita. Ei maistu. Ruoka ei ole maistunut miltään enkä tahdo sitä alas saada. Pakko syödä kun en ole syönyt pitkään aikaan. Nälkä tuonut kivuntunteen vatsaan.

Pian psykiatrille aika tulossa

En jaksaisi.

[youtube][/youtube]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Maanantaina asioita ihmettelin.

Tiistaina hajosin hieman, ruoka oli kuitenkin kohtalaista.

Keskiviikkona epäonnistuin.

Torstaina petyin, treeneissäkään en ole ikuisuuksiin käynyt.

Perjantaina nukuin.

Lauantaina kävin vihdoin ulkona, kauppareissun takia.

Sunnuntaina serkkuani näin ohimennen.

Maanantaihin olen palannut, partani kasvaa.

[youtube][/youtube]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

En ole käynyt yli kuukauteen treeneissä

Vapaaehtoisesti olen käynyt ulkona vain kaupassa. Vähemmän vapaaehtoisesti on käyty kerran sairaalassa, sekä pari kertaa psykiatrilla, kerran näin myös lääkäriäni. Taas tunkevat lääkkeitä. Vaikea sanoa lääkäreille ettei noita enää vuosien jälkeen halua tunkea itseensä enempää. Tämä ketipinorikin on myrkkyä, mutta tätä otan koska unilääkkeenä tämä on toiminut paremmin kuin muut.

Tänään muutin hieman asioita ja kävin lenkillä, sielläkin ensimmäistä kertaa yli kuukauten. Kävin noin tunti sitten. N. 200 metriä per hölkkä ja tämän jälkeen ei pystynyt enemään. Mikä sellainen siinä on. Vaikka taukoa on ollutkin, silti ihmetyttää miten moni joka ei vuosiin ole liikkunut pystyisi silti parempaan. Katkeroittaa vähempikin

Päätä särkee ja ahdistaa

Jotain hyvääkin, ettei vain valittamiseksi mene. Ostin tuossa kesällä tehosekoittimen kun halvalla sain. Olen tehnyt sillä smoothieta, ovat muuten helvetin hyviä. Tämä on ollut hienoa. Olen myös tehnyt pirtelöä tällä viimeaikoina. Niin hyvää pirtelöä..

[youtube][/youtube]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Pikkuhiljaa rupeaa itseään kuntouttamaan, nyt olen pari kertaa lenkillä käynyt. Kävin juuri äskön (2-3 välillä), tuolloin näyttää olevan pimeimpää näin elokuusta. Huomasin vain saman ilmiön johon jo yläasteikäisenä tutuistuin, mutta olin jo päässyt unohtamaan. Eli äänettömät salamat/valot pimeällä taivaalla. Eivät mitään ääntä päästä mutta aina jossain päin vilkkuu. Ihan jänniä, varmasti joku nimikin löytyy mutta en alkanut nettiä sen kummemin selailemaan.

Tämä lenkki oli maanantai-tiistai välisenä yönä, nyt tiistai aamusta tein pientä treeniä, käsipainoilla hammereita ja hauiskääntöä molempia 4x9. Linkkuveitsiä sängyllä 3x15. Voimapyörää pari kertaa (polviltaan tietysti koska en ole HC). Lopuksi hartioiden treeniä käsipainoilla ja venyttelyt.

Keskiviikkona treenasin kotona taas. Olen muuten oppinut arvostamaan tuota turkkilaista/kreikkalaista maustamatonta jugurttia. Jännä juttu. Mummo toi muutama kuukausi takaperin kilon purkin. Kolme päivää kesti syödä sitä. Maku ei mielestäni ollut hyvä vaan ennemminkin outo sekä addiktoiva. Nyt sitä tulee osteltua lähes joka kauppareissu + tuosta saa tehtyä tzatzikia sekä smoothieta marjojen kanssa. Loistavaa tavaraa.

Torstaina lenkkiä ja psykologia.

Perjantaina ja lauantaina kotona treeniä.

Maanantaina kävin vihdoin treeneissä. Lukkopainia. Väsyin alkulämmittelyissä, jalat kramppasivat ja tekniikat menivät todella huonosti. Drilliharjoittelussa ja loppupainissa meni niin huonosti että tekee mieli vain lopettaa koko homma.

Tiistai, eli tämä päivä. Nyrkkeilyä. Joskus kun sanoin aikaisemmin ettei ikinä ole ollut näin huonoja treenejä minun osaltani, sanoin sen koska olin varma ettei huonommin voisi mennä. Olin mitä ilmeisimminkin väärässä. Väsyin niin jumalattomasti heti pädejä lyödessä, treenikaveri astui varpaanpäälle jossa oli palohaava eilisestä painista -> aukesi haava ja verta tuli, laitoin laastarin, ei pysynyt, laitoin kaksi laastaria, ei pysynyt. Tyrehtyi sitten kuitenkin. Kuntoni... Ensin pelkäsin kuolevani. Sitten toivoin kuolevani. Kaikki tämä pienen treenin takia eikä sparrikaan ollut alkanut. Olisi pitänyt jo siinä vaiheessa mennä kotiin. Todella kevyttä sparria otettiin. Otin 3 vastustajaa vastaan 3 min eriä. Sain perille iskuja tasan nolla kappaletta. Vituttiniinvitusti. Ei tietysti mitään raivoapina tai salamannopeita (ikäänkuin niihin pystyisikään enää) lyöntejä yritetty mutta olihan tuo kaikinpuolin säälittävä yritys. Sen luokan yrityksiä ettei voi edes sanoa että ainakin yritti.. Ei, parempi kun ois vaan lähteny kotia ennen sparria. Suojaus meni huonommin kun koskaan, jos suojasin yhden iskun väärin, jäädyin ja sparrikaveri sai iskeä vaikka 6 iskua perille minun tekemättä mitään VMP, en ole syntynyt taistelijaksi tai miksikään muuksikaan

Vituttaavaan. Ei muuta. Ei toki voi olettaa että tauon jälkeen pärjäisi mutta se vie miehestä kaiken pois kun tietää että tarhasta kun otettaisiin joku pieni nappula tai sitten naispuolinen tarhatäti ja laitettais mua vastaan niin tietäis että ne voittais kumpi vaan. Ei jaksa, ei kiinnosta

Kuulin että ovat mulle hommanneet matsin tammikuuksi. On sentään tässä kaupungissa! Tämä loistavaa, todella, todella loistavaa. Vaan jos tämänkin häviän niin sama heittää pyyhe nurkkaan ja kusta päälle

Ohessa hilpeä video minkä vähän aikaa sitten tein.

[video][/video]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Perjantaina painin, meni vähän paremmin, vaan ei silti hyvin.

Viikonloppuna pientä kotitreeniä.

Maanantaina minä kävin lenkillä.

Tänään, eli tiistaina, oli vaparitreenit ja alkeiskurssi alkoi sen jälkeen. Oli kevyet treenit, pystyyn keskityttiin. Huonosti meni, jopa pädien lyönti, mutta etenkin se sparri.

Lähdin treenipaikasta Siwan kautta jossa minulla oli pari pakettia. En edes Siwaan osannut mennä jossa jo parikymmentä kertaa olen käynyt, eksyin ja jouduin noin 4km lenkin tekemään turhaan. Kysyin neuvoa, turhaan. Eksyin uudelleen siitä neuvosta huolimatta. Myöhemmin kysyin uudestaan neuvoa. Tämä auttoi.

Ei ole siis turhaan tuo vammaiskyytipalvelu minulla...

Postipaketti toi mm. Karambit Nightshaden. Ei huippulaatua, mutta olen erittäin tyytyväinen.

Kuva

Tänään laitan ruoaksi keiton, perunasipulisekoitusta, valkosipulia sinne ja lihaksi riistakäristys, mustapippurilla ja cayennella maustettuna

On muuten ihan jees.

Tähän biisiin olen tykästynyt erittäin lujaa

[video][/video]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Keskiviikkona kävin kisaryhmän treeneissä - ensimmäistä kertaa... Olen 3 matsia surkeasti otellut ja puolisentoista vuotta treenannut mutta vasta nyt tänne uskaltauduin mukaan.

Treeneistä. Kunto loppui. Mutta tämä nyt on itsestäänselvyys. Treenattiin potkuja, tämä oli mukavaa vaikka vei mehut heti. Potkuja en ole treenannut ties kuinka pitkään aikaan. Kuukausia... Useita, useita kuukausia sitten. Potkut menivät paremmin kuin lyönnit, vaan eivät toki silti hyvin.

Sparreissa jalat menivät todella kipeiksi, reaktioni ovat varmaan noin keskitasoa mutta en osaa/jostain syystä kerkeä potkuihin reagoida. Osumat ovat jo tulleet perille ennen kuin tajuan mitään. Takareisi etenkin on hyvin kipeä juuri nyt, hyvä Luoja sentäs mikä tunne oli kun tähän tuolille istui. Tuli muutenkin otettua turhia osumia aika paljon. Osasta voi syyttää naurettavan huonoa kuntoa joka ei vain kehity, mutta oma suojaus on vain yksinkertaisesti superpaska. Kun tulee kovahko (tai sen tuntuinen) osuma kroppaan, pudotan typerästi käden alas kroppaa suojaamaan -> tällöin puolet naamasta auki. Tämä on typerä reaktio mikä tulee vaistoistani. Kun taas keskityn naamaa suojaamaan, en osaa reagoida tarpeeksi nopeaa iskuihin vartaloon tai muuhun. Pakittelen välillä suoraan taakse enkä sivuttain käy niin kuin pitäisi. Välillä ei kädet pysy pystyssä kun ei vain jaksa. Hävettäähän tuo.

Myös sitä tulee jäädyttyä usein kun vastustaja tulee komboilla vastaan, sitä pakittaa, antaa osumien tulla ja sitten ihmetellään että miksei sitä osaa reagoida oikealla tavalla. Drilleillä voi toki harjoitella oikein mutta kaikki se unohtuu sparrissa vaikka kuinka yrittää mielessä pitää. Pari kertaa itsepintaisesti olen yrittänyt pysyä paikoillani ja pistää counteria vastaan vaan eihän nuo koskaan perille mene. Eikä offensiivi muutenkaan toimi kun ei vaan osu.

Torstai, lepopäivä koska olen lepsu ja nolo ameeba. Eihän sitä näin kehity. Jauheliha ja makaroni perusruoka, valkosipulia sekaan. I God damn love garlic. Hellfire ketsuppia myös, on muuten aivan loistavaa. Ei ole hirveän tulista, sopivaa minullekin, nimi valehtelee. Maku mitä mainioin. Toinen mitä suosittelisin kaikille on Texas Peten kastike. Must have itselleni kun on makaroni-jauhelihaa tai lähes mitä vaan lihaa. Vaan ettei kokonaan mee valittamiseksi niin treeneissä on ollut lähes mukavaa, pikkuhiljaa kai se into tulee takaisin, myös terveyttä kohti.

Kuva

[video][/video]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Keskiviikkona eli eilettäin kävin lukkopainimassa, sen jälkeen kuvailin vaparitreenejä/sparreja. Tänään oli vaparitreenit, pystypainia oli. Paremminkin olisi voinut mennä.

Kroppa alkanut kipeytymään vähän joka paikasta. Ensi viikonloppuna lähtö Kouvolaan. Siellä sitten treenailemaan Kombat Klubi Kouvolan kanssa.

Salilla pitäisi alkaa käymään, sitä kun on niin heiveröinen. Ja tekispähän muutenkin hyvää, etenkin tuolle selälle. Voimasta ei haittaakaan olisi.

Viime aikoina hiukset ohenneet entisestään kun ei ole netti toiminut, hiiri pätkii, näppäimistö temppuilee ja kone on muutenkin höpönä. Tässä viimeiset 3 päivää tuskaillut ja nyt formatoin koneen, asensin kaikki ohjelmat uudestaan, siirtelin tiedostoja ja oho, kappas, kello on viisi aamulla.

Tympeää hommaa.

[video][/video]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Tiistai. Katja veti hyvät vaparitreenit, väsy iski kovasti jo alkulämmittelyissä ja jalka väsyi oudosti. Mattotyöskentelyä, backmounttia ja iskuja maassa tänään harjoiteltiin. Oli ihan mukavat treenit ja vaikken voi valehdella että olisivat hyvin menneet, voin silti sanoa että menivät paremmin kun treenini yleensä menevät.

Kouvolaan lähtö ei tietystä syystä vielä onnistunut. Saa nähdä mitä tulevat päivät tuovat mukanaan.

Jos mä jumalauta koko ensi sunnuntain, yksikseni kiroilen ja sen ymmärrän vain

Ehkä.

Keskiviikko. Päivällä mielentreeniä psykologikäynnillä. Plääh.

Illemmalla kävin lukkopainimassa. Drillit ja tekniikat meni helvetin huonosti. Tehtävä sparri meni lähes OK, en valita.

Näin torstaista poden henkisiä vaikeuksia. Ongelmia horisontissa ja kotona

Ohessa yksi Leevi and the Leavingsin (lempibändejäni) lempikappaleitani

[video][/video]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

When the shit hits the fan

Kuva

Ikuinen haitta, psykoosi ja lääketieteen ruletti

En vastannut enää kirjeisiin

En tiedä miten tänne taas ajauduin

Mutta viisastuin; enää samoja virheitä tekisi en

Kuva

Tuota en usko itsekään.

Yritän silti parhaani.

Asiaan.

Maanantaista lukkopainitreenejä. Meni ihan normaalisti, en enää muista mitä tekniikoita tosin oli. Pääni kolautin vähäsen ja sitä särki loppupäivän.

Tiistaina sitten vaparitreenit, pystypainiin keskityttiin. Normaalia enemmän (huomattavasti) käytettiin itse painimiseen, oli raskasta. Yhden kerran joku isompi kaveri slämmäs aika kovaa selälleni, tuntui rasittavalta kun ei tatonut henkeä saada ja tuntui koko selässä ja päässä kipeältä jonkun aikaa. Painit muuten meni ihan hyvin mutta näille huomattavasti isommille ja vahvemmille ei vaan mahda mitään. Tästä jaksan joka kerta valittaa, mutta kyllä vaan vituttaapi kun ei voimat riitä ja toisen on hyvä heitellä kun on yli 20 kiloa enemmän painoeroa ja pituuserokin huomattava. Yhtälailla se harmittaa pystytreeneissäkin.

Keskiviikkona kävin yöllä vaatimattomalla lenkillä. Jalkoja särkee.

Torstaina vaparitreenit, pystyä, lyöntejä ja potkuja siis. Ihan mukavaa oli. Sparri meni huonosti.

Lisää asiaa.

Kuva

Olen 22. Ostin Rogainea. Takana kuvassa näette ilmoitustaulun johon kirjoitan solvauksia. Olen jäänyt limboon, keho alkaa olemaan aikuisen (jos ei manletismia lasketa) mutta mieli lapsen tasolla. Faggot sana ei sinänsä hauska ole mutta ehkä South Parkin fag/faggot! huudot ovat jääneet mieleen huvittavalla tavalla. Toivottavasti ei kukaan tästä offensiivisesta sanasta nyt loukkaannu. Eilen siinä taisi lukea ripuliniska. Tämä kirjoitettu solvaus on yleensä päiväni paras hetki jos ei lasketa treenejä

Vieraita kasvojahan minä vain näen

[video][/video]
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Parisuhde on ohitse, perheen sisällä on ongelmia enkä minäkään voi hyvin, vaan tätä on elämämme

Eilen kävin kaverini kanssa uimassa. En ole uimahallissa vuosiin käynyt, teki erittäin hyvää ja yritän tehdä tästä tavan. Selkä ennenkaikkea rentoutui uimisesta sekä saunomisesta, todella hyvä ja raukea olo on vieläkin, myös niska jostain syystä helpottui. Yksin on ongelmia lähteä, mutta pitää yrittää. Mukavaa oli eikä hirveän paljon ahdistanutkaan, aika kotoisa jopa oli tuo uimahalli täällä. Uinti itsessään ei todellakaan mitään kovaa hommaa koska en hirveän paljoa kuitenkaan tunnin aikana tehnyt. Pari hyppyä vitosesta, vähän sukeltelua ja ehkä 10-15 kertaa yhteensä tuo 25 metrin allas uinti, ei kuitenkaan putkeen vaan joka kerta taukoja pitäen ja jutellen kaverin kanssa mm. salilla käynnistä ja kylähulluista

Saman kaverin kanssa kävin tänään salilla. En tiennyt etukäteen millainen sali oli kyseessä joten ei suunnitelmia. Laitteita oli paljon vaan vapaita painoja vähemmän joka harmitti. Noh, vähän yläselkä/hartia treeniä tein sekä vähän rintaa, ylätaljaa muutaman kerran, pec deckiä, penkkiä ihmeellisellä laitteella, leukoja pari kertaa, sekä hammerkääntöjä käsipainoilla (10kg). En välttämättä isompia käyttäisi hammerkääntöihin mutta mainitsen vain että tuolla salilla ei näy olevan edes 10kg isompia... Eli vähän tollainen cardiobunny tyylinen sali tuo näkyy olevan, pienehkö myös vaan ei haittaa, ei ollut paljoa väkeä mikä piristi.

Tämän jälkeen uimaan koska sisälty samaan hintaan! Kaveri ei jaksanut pahemmin uida joten saunan kautta hyppäämään viidestä metristä, sitten pari kertaa tuo 25 metriä, vähän sukeltelua, naureskelua huonoille jutuille ja lopulta 4x25 metriä ja saunaan, sitten kylmä suihku ja kotiin pyörällä noin 3km

Salillakin pitäisi alkaa aktiivisesti käymään. Ja ennenkaikkea käydä siellä treeneissäkin vaan ei ole pää kestänyt nyt taas, psykologiajatkin olen perunut taas. Ensi viikosta minä kyllä sitten...

Ensi vuoden alussa alkaisi Defendo ja Krav Maga, mietin että jompaan kumpaan menisin vaikka ei suuresti edes itsepuolustus kiinnosta

Kuva

Painajaisetkin ovat palanneet

Tein uuden videon vähän aikaa sitten itseäni motivoidakseni.

[video][/video]

Seuraajat

Kuvake
Disturbed
Kalle Toroska