Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Disturbedin häiriintyneet hetket

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Tämä on kyllä mielekiintoinen päivyri. :peukku:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Lauteille: Lokakuu 2011

Viesti Disturbed »

Mika kirjoitti: Tämä on kyllä mielekiintoinen päivyri. :peukku:
Muchas gracias. Toivottavasti vain tulevaisuudessa tulisi enemmän kamppailulajitreeneistäkin asiaa... En ole saanut vastausta viestiini joten voi olla että tammikuun puolella käyn vain suoraan paikanpäällä kysymässä, mutta ennustan jälleen ongelmia kielimuurin takia, coño...

Anyways, huomenna tosiaan tuon Norjalaisen ukon ja hänen vaimonsa luokse Joulua viettämään ja hyvää ruokaa syömään. Vien heille pullon Disaronnoa mukanani (omia lempiliköörejäni) sekä suklaata.

Kuva

Suklaasta puheenollen, vein sitä myös pankkineidille tänään. Kielimuurista huolimatta on hoitanut asioitani hyvin, sai minulle pankkitilin sekä tänään hain sieltä uuden korttini. Olin myös hukannut Norjan pankkikorttini. Ko. neiti tämän minulle nyt antoi, automaatti oli sen nielaissut... Kävin kaupassa ostamassa suklaata, mutta harmikseni löysin hienon suklaapaketin joka maksoi 4,60€. Katsoin rahatilannettani... 4,50€. Really?

Noh, ostin sitten vähemmän hienon suklaapaketin mutta ei se mitään. Positiivisesti näytti yllättyvän kuitenkin ko. eleestä ja siinä missä minä pahoittelin Espanjankielen taitoani, hän pahoitteli Englanninkielen taitoaan...

Kävin eilen yöstä (n. 1:21, tähtien asento satunnainen, lämpötila 12C, vasen nilkka hieman kipeä) kävelemässä ja päädyin lähelle rantabulevardia. Yksi asia mistä tykkään Malagan kaupungista on tämä kuntolaitteiden määrä ulkona. Löytyy muutamia paikkoja joissa näitä on, sekä kiipeilynarua, tankoja ym. Kävin vetelemässä leukoja (vaivaiset 6 kappaletta myötäotteella, kaukana on päivä vuodelta 2012 jolloin myötäotteella 10kg lisäpainolla 11 toistoa meni). Vastaotteellakaan ei paljoa enempää saanut... Heikkoa. Heikkoa meininkiä.

Dippejä myös tein ja jatkoin pian kävelyäni. Olen tätä toistanut useasti, mutta jotain maagista tuossa yöaikaan kävelyssä ja harhailussa on, kun on pimeää ja rauhallista. Tätä kaikkea ehostaa ennenkaikkea musiikki joka on aina mukana, mp3-soitin on minulle tärkeä esine aina ollut.

Noh, tänä yönä sitten uudestaan sama homma. Juoksemaan en lähde sillä kollarit ovat märkiä, farkuilla ei viitsi lähteä juoksemaan. Paljoa vaatteita ei täällä vielä ole, mutta tulee lisää sitten tammikuun alusta.

Yritän tässä opiskella myös Norjankieltä takaisin. Harmittaa kun en sitä enää osaa, sillä Norjankieli oli ensimmäinen kieli mitä opin puhumaan. Pian tuo takaisin Suomeen muuttaessa sitten unohtui kun ei ollut enää ketään jolle sitä puhua. Mutta olen ajatellut asiaa näin. Yritän opetella nyt Espanjaa ja Norjaa. Investoin näihin 10 vuotta aikaani kunnes osaan puhua niitä jotenkuten. Tällöin voin vihdoin yrittäessäni saada naisia loistaa jossakin. Minulla ei ole tarjota paljoa, mutta kerrankin on jotain erityistä. Voin sanoa etten ole ehkä komein, varakkain, älykkäin saatika menestynein mutta helvetti sentään nainen, minä puhun neljää kieltä!

Tuskin siitä haittaakaan olisi.

[video][/video]
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Fy faen. Nyt sitä on tullut muutettua Norjaan. Perheen yhteinen kämppä löytyy Espanjasta ja siellä tulee vietettyä aikaa milloin kukakin meistä, ihan hyvä optio olla talvea ajatellen. Mutta nyt sain töitä Norjasta. Ensimmäistä kertaa elämässäni ihan siis oikeita töitä. Norjassahan olen siis toki tehnyt usein töitä ennenkin mutta noh, vähemmän virallisesti. Hienoa saada tällainen mahdollisuus, etenkin kun ei virallisia näyttöjä ole eikä koulutusta ole peruskoulua pidemmälle (lukiosta ja ammattikoulusta sain kunniallisesti potkut jo ensimmäisen vuoden jälkeen :| )

Kamppailulajit ovat jääneet vähän taaksepäin. Espanjassa kävin paikallisella potkunyrkkeilysalilla juttelemassa ja kyselemässä mutta kukaan ei puhunut englantia. Oma ymmärrys espanjankielestä oli pieni eikä läheskään riittävä ymmärtääkseni valmentajan teknillisiä opetuksia joten jätin asian sikseen. Myös salilla käynti jäi. Kävin kuitenkin noissa Malagan kuntopuistoissa öisin/aamuöisin suht useasti joten jollain tapaa tuli pysyttyä kunnossa.

Suomeen tulin kuitenkin maaliskuun puolella kun oli asiaa siellä sekä Ruotsin puolella. Samalla jäi salilla käynti. Yleiseen vitutukseen ja ahdistukseen meni vähemmän viina, mutta enemmän herkut. Tunnesyöjä kun olen. Paino nousi ja nousi ja pikkuhiljaa sitä huomasi peilikuvan olevan melko läski äijä. Hiuksetkin kaikenlisäksi lähtivät niin henkilökohtainen kriisi oli valmis. Pahin aika oli kesä - yli 400€ tuhlattuna parin kuukauden aikana herkutteluun ja 14 kiloa pelkästään tuona aikana. Muunakin aikana painoa tuli lisää.

Täällä kävin pari viikkoa sitten puntarilla ja huomasin lukemat 94.6kg. Järkytyin, sillä olen vain 173cm pitkä ja yleensä ihan jees kunnossa ollut. Tulipahan tuota vain muutama vuosi sitten oteltua alle 65kg luokassa joten ero oli iso. Vihdoin kuitenkin tein asialle jotain ja olen dieetannut tuosta hetkestä asti sekä hommannut täällä salikortin. Täällä on myös nyrkkeilysali. Saa nähdä saisiko itsensä sinne vielä väännettyä jokin päivä. Sillä kamppailulajit ovat tänäkin päivänä silti lähellä sydäntäni. Seuraan ja tarkkailen kamppailulajeja vieläkin vaikken ihan samalla innolla kuin harrastaessa.

Oli miten oli, näin ne elämäntilanteet muuttuvat. Ymmärrystä (muka) on tullut myös ajan kanssa elämää ja ihmisyyttä kohtaan enemmänkin. Olen ollut sokea. Olen edelleen, mutta ainakin hieman silmät yrittävät aueta. Tästä on suunta vain ylöspäin, aina siihen asti kunnes seuraava kompastuskivi tulee kohdalleen

Olkoot elämä hyvä meille, teille ja heille
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Niin se elämä vie mennessään. Onpa mukava kuulla kuulumisia pitkästä aikaa. Toivottavasti jatkat kirjoittelua Potkussa taas. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Mika kirjoitti:Niin se elämä vie mennessään. Onpa mukava kuulla kuulumisia pitkästä aikaa. Toivottavasti jatkat kirjoittelua Potkussa taas. :)
Kiitoksia. Eiköhän se siitä taas lähde, mutta tulee tosiaan taukoja aina välillä, vähän sellanen vika mussa. mm. interpals sivustolla joskus kuukausien tauko, parilta foorumilta katoilen aina ja tuun takaisin jne. En tiedä mikä siinä on. Samaa vikaa facebook viestien lukemisessa. Joskus ei tule kuukauteen katsottua kenenkään lähettämiä viestejä, sitten joku päivä kaikki kerralla vastauksineen

Tympeä työpäivä oli tänään, vettä satoi, pitkä päivä, nälkä, rakot jaloissa ja tårta på tårta vaatteet. Huomenna joutaakin mennä pomon kanssa iltaa viettämään. Mukava mies kyllä kaikinpuolin aina ollut
Kuvake
Disturbed
etupotkija

Viesti Disturbed »

Huvittavaahan tämä on kun näitä muutoksia pukkaa. Nyt sitten Suomeen ja varmaan puoleksi vuodeksi tai vuodeksi. Norjassa odottaa kämppä vielä mutta jonkun aikaa pitää erinäisistä syistä taas Suomessa viettää aikaa. Kämppä Seinäjoelta, sinne siis ja jos viitsii niin taas lajien jatkaminen. Tässä kun on käynyt sellainen muutos että sitä on jo vaarallisen huonossa kunnossa ja painokin lähemmäs sataa kiloa tosiaan, kaukana niistä päivistä kun tuli oteltua -65kg luokassa... Mutta jospa tästä saisi itseään alkuun ja sitten vaikka vaparin alkeiskurssin uudestaan käytyä niin saisi aloitettua suht rauhallisesti ja palautettua niitä unohdettuja tekniikoita. Sitä kun on unohtanut suurimman osan asioista jo kauan sitten. 1.7 muutto, pitää katsoa jos tässä itseään saisi tosiaan ylös. Pakkohan se on liikkua kun kroppa on rikkinäinen, raihnainen ja väsynyt. Salilla on tullut käytyä onneksi sentään mutta syömispuoli on niin hirvittävää ollut ettei siitä kehtaa edes tarkemmin mainita.

Penkkiurheilua tulee toki harrastettua, nykyään nyrkkeilyä enemmän kuin vapaaottelua. Nyrkkeilyä tulee kovasti katsottua ja videoita tehtyä harrastuksena. Tosin juuri sain uusimman videon valmiiksi ja tällä kertaa olikin pitkästä, pitkästä aikaa potkunyrkkeilystä. Kuinka kaipaankaan K-1 Max päiviä...

Seuraajat

Kuvake
Disturbed
Kalle Toroska