Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Defendo Green

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Defendo Green

Viesti Mjölnir »

Klippejä treeneistä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Defendo Green

Viesti Kari Aittomäki »

Missä taustamusiikki?
Ehdottaisin El Bimboa.

Ois niinku sellaista kevätraikkautta ilmassa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Defendo Green

Viesti Mjölnir »

Defendo Green Sastamala 19.-20.11.2022
Defendo Green lähitaistelukurssilla opit yksinkertaiset mutta tehokkaan työkalut joita voit hyödyntää lähitaistelussa aseen kanssa tai aseetta, voimankäytössä taikka itsepuolustuksessa. Kurssilla käsiteltäviä asioita ovat muunmuuassa lähitaisteluun sopivat aseenkäsittelytekniikat kiväärillä ja pistoolilla, ampuma-aseen käyttö kylmänä aseena, veitsen käyttö, muun lyömäaseen käyttö, suojautuminen hyökkäyksiltä aseistettuna tai ilman, kiinniotto/vangin otto, aseen riiston esto, toiminta ampuma-aseuhkaa vastaan. Kouluttajana toimii Jyrki Saario Defendon 4. asteen musta vyö majuri evp Petteri Kantola, joka on sotilaille suunnatun Defendo Green ohjelman kansainvälinen pääkouluttaja.
Hinta on 70€
https://aetsan-reservilaiset.reservilai ... …/kamppa…/
Koulutuspaikka:
https://www.kuntopalveluporkkana.fi/pal ... o-kellari/
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi

Seuraajat

Kuvake
Daddy
Kuvake
DeusVult
frank.armoton
Kuvake
Kari Aittomäki