Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ihanat IT-pojat pelastivat mun päiväni. Ei löytynyt riittävän pieniä ruuveja akun kanteen, niin ehdotin, josko rakenneltaisiin paperiliittimestä ratkaisu. No, nehän toteuttivat sen, ja hiphei! Homma jatkui. Uusi kansi lähtee kyllä tilaukseen, mutta väliaikaisratkaisu pelittänee sen aikaa...Esimies kutsui mua tänään "uskomattomaksi" Tulihan siitä vähäsen parempi mieli. Sen verran on taistoja ollut jo takana. Eilen oli oikeasti sellainen olo, että tuntui siltä, että nyt olen lähellä lyödä hanskat tiskiin, mutta kyllä se tästä. Vastatuuleen on ennenkin puskettu!
[youtube][/youtube]
Nyrkkeilyt jäi heti tauolle, kun mun ihana vasemman ranteen ganglioni ei kestä. Tarvii varmaan käydä näyttämässä sitä lääkärille, siitä on alkanut aiheutua hermosärkyä.
Luovuus ja nimenomaan luovuus ongelmien ratkaisemisessa on aina ollut jos ei vahvin niin ainakin vahvimpia puoliasi, ja usko kun 44 vuoden kokemuksella sanon, että olet siinä ihan omaa luokkaasi.
Tänään oli aikasta kiva päivä. Olen jotenkin ottanut toimeliaisuuttani jonkinlaisen yleismiesjantusen tehtäviäkin harteilleni, korjasin mm. yhden rikkoutuneen ovenkahvan Lisäksi olen jotenkin saanut matikkavelhon mainetta työkavereiden keskuudessa - mikä on aika kova saavutus kutosen lyhyen lukiomatikan tyypille. Mieltä ilahdutti tänään myös se, että asiakkaat ovat antaneet opiskelijoista todella hyvää palautetta muulle henkilökunnalle, sain lipun fight nightiin ringsidelle ja bodyguard lähetti kukkia
Huomenna lapsenvahdiksi länteen!
EDIT: ai niin, ne liikunnat. Öööö...kävelyä muutama kilsa?
Lapsenvahtina. Oli tosi kivaa! Ulkoilua, askartelua, lasten kanssa riehumista. Nyt on tosin kurkku kipeä, mutta vähän mulla oli kipeähkö olo jo viikolla. Joku nuha kolkuttelee.
Heräsin kurkku perhanan kipeänä, ääni kateissa. Otin yöksi särkylääkettä, mutta kuumetta pukkaa. Inhottavasti on myös kuivahkoa yskää, joka repii kipeää kurkkua - kai sieltä jotain räkäklimppiä olisi tulossa Onneksi huominenkin on sellainen päivä, että pystyn sairastelemaan kotona. Vähän vaikeaa työskennellä ilman ääntä...
HCR 10.5.! Hirvittää. Nuo juoksulenkit kun voinee laskea yhden käden sormilla. Toisaalta olen kyllä ennenkin juossut pitkää matkaa ihan puskista, että kaipa tuosta selvinnee. Ei vain tule olemaan kovinkaan mukava juoksu, se on selvä. Mutta kerrankos sitä taas itsensä voittaa.
Elina kirjoitti:
HCR 10.5.! Hirvittää. Nuo juoksulenkit kun voinee laskea yhden käden sormilla. Toisaalta olen kyllä ennenkin juossut pitkää matkaa ihan puskista, että kaipa tuosta selvinnee. Ei vain tule olemaan kovinkaan mukava juoksu, se on selvä. Mutta kerrankos sitä taas itsensä voittaa.
Saigon, day 2. En meinannut millään nukahtaa, joten unet taisivat jäädä johonkin viiteen tuntiin. Aamulla kurkku oli edelleen järkyttävän kipeä, joten nyt on taas doupattu vahvasti tulehduskipulääkkeellä. Lisäksi olen tankannut kahvia, teetä ja vitamiinimehua. Tein eilen ison satsin kunnon jauhelihakastiketta ja ruispastaa, ilta- ja aamupalaksi olen vedellyt lämpimiä tonnikala-ruisleipiä. Mikään kylmä ei oikein maistu.
Huomenna töihin yrittämään, kun kuumeiselta ei enää tunnu. Toivottavasti ääni on palannut siihen mennessä.
Töihin yrittämiset sitten jäivät. Yskin koko yön ja kurkkukipu äityi entistä pahemmaksi. Nukutuksi sain ehkä puolitoista tuntia. Hirveä olo. Kuumetta ei onneksi ole, mutta koko kaulanseutu korvakäytäviin asti tulessa. Onneksi särkylääkkeellä saa vähän oloa siedettävämmäksi. Ääni ei kestä puhumista yhtään, mutta jospa se tämän päivän lepäilyjen jälkeen vähän pelittäisi. Nielutulehduksen kanssa ei ole leikkimistä, siitä voi pahimmassa tapauksessa saada jälkitautina kasvohalvauksen.
Kävin eilen lääkärissä, otettiin vähän verikokeita ja pikanieluviljely. Ei angiinaa, eli lääkärin sanojen mukaan "tämä kulkutauti". Kovasti on ihmiset pelotelleet, että kestää viikkokausia, mutta jos nyt tämä mun kehoni nitistäisi tämän peikon. Tänään täytyy varmaan hakea lisää särkylääkettä, paketillinen on kohta mennyt. Sairaslomasta huolimatta töitä on tullut tehtyä vähän tekstareiden ja sähköpostin välityksellä vähän joka päivä - mun työni on osaltaan yrittäjähenkistä, niin perusvirka-aika ei aina ihan päde muutenkaan...enimmäkseen olen kyllä sairastanut ihan rauhassa. Kevätflunssa 2014!