Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Elina

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Elina
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

Elina

Viesti Elina »

14.8.2014

Eipä ihmeitä. En jaksanut mennä sinne illanviettoon, vaan kävelin töistä kotiin (sain aamulla työkaverilta kyydin töihin). Väsyttää ihan tuskassa ja huomenna on tiedossa ajamista...

Eipä siis muuta kuin kävely 4 km, 40 min. En usko, että jaksan mitään muuta. Ei oikein nappaa.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

15.8.2014

Jos mää jostain omassa työssä tykkään, niin se on se, että asioiden kehittämiseen on vapaat kädet ja on tosi paljon itsenäisyyttä. Ja mun tehokkuudelle nauretaankin jo :D Harjoittelija totesi, että mää optimoin vessataukonikin niin, että se ei ole pois testiaseman purkamisesta...welcome to my world...

Pyörällä 15 km. Ajallisesti ehkä 45 min.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

16.8.2014

En mää sitten ollutkaan katsomassa niitä Crossfit -kisoja, mutta työkaveri oli tehnyt oman enkkansa kaiten tokassa lajissa! Huomenna meen!

Mulla oli eilen illalla sellainen reflektioiltama, jossa päätin asettaa tietyt rajat sille, millaista käytöstä mua kohtaan hyväksyn. En halua enää olla liian kiltti ja loputtomiin ymmärtää ihmisten päähänpistoja. Eli siis kylmä linja. En ole mikään pöytälaatikkoihminen, johon otetaan yhteyttä silloin, kun itselle sopii. Minä kun en ole olemassa yhtään ketään muuta kuin itseäni varten. Toki mulle on kiva varmaan soittaa tai tekstailla ongelmiensa kanssa, kun jaksan pohtia ja tukea ja kuunnella, mutta tälläkin viikolla oon ollut niin väsynyt, että rajansa nyt kaikella.

No, liikuntana vähän reilun tunnin kävelylenkki, 6 km. Niiii, ja venyttelin foamrollerin kanssa jonkun vartin.
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Lauteille: Huhtikuu 2007
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Elina

Viesti Tyttö »

Onnistuin ilmeisesti (taas) pahoittamaan äidin mielen perjantaina. Olin juuri päässyt ovesta sisään ja jouduin jatkamaan töitä saman tien kotona, kun en ehtinyt toimistolla kaikkea. Ja treenin ohjaus kolkutteli jo ovella. Äiti sitten soitti taktisesti pikkujätkän kautta, joka pyynnöstä tietysti kiikutti kiltisti luurin minulle. Sitten alkoi vuodatus siitä, kuinka en ole käynyt asentamassa hänelle sähköpostia ja kuinka taas on vaikeaa naapurin kanssa. Olen ollut vuosia kuunteluoppilaana ja äiti soittaa minulle aina, kun haluaa purkaa mieltään jollekulle. Nyt viimeiset vuodet olen joutunut sanomaan hänelle suoraan, että en jaksa aina kuunnella. Kun töissäkin saa kuunnella todella paljon kaiken maailman ongelmia ja valituksia (muutenkin otsassa tuntuu lukevan, että tule kertomaan minulle kaikki huolesi ja murheesi), niin ei vaan aina jaksa. Ja nyt olen vihdoin ymmärtänyt, että aina ei tarvitse jaksaa. On hyvä olla välillä terveesti itsekäs ja huolehtia omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista.

Ja mitä mä nyt yritän tällä kaikella sanoa, niin ymmärrän, mistä puhut. Olet niin kiltti ja kultainen, että sitä on helppo käyttää hyväksi. Älä tunne huonoa omaatuntoa pienestä itsekkyydestä. Koska olet sen arvoinen... :)

:hug:
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

Kiitos - ja samoin! :smt057 Liika kiltteys on jossakin määrin kyllä taakka, koska ne ihmiset, jotka mielellään enimmäkseen vain ottavat, ovat melkomoisen loputon energiasyöppö.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

Eilen tuli tosiaan illalla vielä pyöräiltyä keskustaan (4 km) ja yöllä kävelin sitten takaisin pyörää taluttaen (sama 4 km). Oli mukava iltama, kun näki pitkästä aikaa tuttuja ihmisiä! Ja Aikkukin tuli tavattua vihdoin.

17.8.2014

Tänään sitten päivä katsomassa Karjalan Kovinta. Sielläkin oli tuttuja pilvin pimein, ni oli mukavaa! Vika laji oli ihan sairas, mutta varsinkin miesten finaali oli jännittävä. Taso kovenee vuosi vuodelta ja aika karua, kun esimerkiksi neljänneksi sijoittunut miesten kisaaja teki viidennessä lajissa (5 x maastaveto 150 kg, boksihyppyjä, doubleundereita, kierroksia en muista mutta olisko ollut joku 10 minsan setti) PR:n...että vedät sitten useamman kerran oman ykkösesi maasta. Karua.

Pyörällä Kimpiselle ja takaisin, eli 10 km.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

18.8.2014

Liikuntoina pyörällä 17 km, n. 50 min.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

19.8.2014

Olipas kiva päivä! Nää meidän opiskelijat on niiiiin fiksuja! Ihan mahtavaa, kun ne haluavat oikeasti ymmärtää ja oppia. Tekee itsellekin yksinäisen kesän jälkeen hyvää, kun joutuu miettimään juttuja vähän eri kanteilta.

Olin jotenkin kamalan ryytynyt, niin 9 km yksivaihteisella veti mehut ihan poies. Kunhan en olisi tulossa kipeäksi. Tosin ehkä 9,5-tuntinen työpäiväkin 123 km ajomatkoineen vähän verottaa.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

20.8.2014

Huh...Ei oo mitenkään tavatonta, että mulla on sähköpostivastaus auki, puhun puhelimeen ja varaan samalla opiskelijan kanssa aikaa niin, että opiskelija seisoo työpöydän edessä asiakkaan kanssa...

No, pyörällä 9 km, joku puolisen tuntia. Melko kova tuuli, ni olin ihan ryytynyt jo tästäkin.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

21.8.2014

Tänään oli mun viikon rankin päivä - töissä reilusti ennen kahdeksaa ja ajoin kaksi kertaa Joutsenoon ja takas ja töistä pääsin lähtemään ennen kuutta.

Pyörällä 9 km, 30 min. Olen aika poikki.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

22.8.2014

Kiire päivä. :smt003

Pyörällä 9 km, 30 min. Olin ihan väsyksissä, kun pääsin kotiin. Melko rankka viikko ollut ajamisineen, paljon testauksia ja kolmen uuden opiskelijan perehdyttämistä...huuuh.
Kuvake
Elina
etupotkija

Re: Elina

Viesti Elina »

23.8.2014

Aamupäivästä kävelylenkki 6,5 km osaksi pururataa. Sitte siivoilin ja läksin mukavan ympäristöekologitytön kyydillä kohti pääkaupunkiseutua. Määränpäähän vaadittiin vielä metro ja bussi, mutta ilta meni aamun pikkutunneille Tytön ja Pojan mainiossa seurassa! Juttua meillä olisi piisannut. Tarviikin huolehtia että nähdään useammin!!! Nämä ihmiset on parhautta.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

24.8.2014

Aamupalan jälkeen istuksittiin vielä takapihan terassilla neuvoa-antavilla :smt003 Onnistuin vähän kärähtämään ja hankkimaan maalaisisäntärusketuksen, jonka huomasin kotiin päästyä. Matkantekoa kestikin sitten 6,5 h, että julkisilla liikkuminen on kyllä aunuksesta. Junaa odotellessa sain kuitenkin toviksi seuraa bodyguardista ja vaihdettiin pikaisesti kuulumisia (eipä silti, kuulumisia vaihdetaan kyllä joka päivä :smt003 ) 8-)

Lepran päässä kävely n. 4 km, 45 minsaa. Perään suihku ja nyt väsyttää.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

25.8.2014

Menin vasta vähän vaille kymppiin töihin, kun tiedossa oli, että iltakahdeksaan menee. Piiiitkä päivä, mutta kiva. Laulatti, kun ajelin pyörällä kotiin.

Pyörällä siis se 9 km, 30 min. Sateessa mennen, tullen...
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

26.8.2014

Puuh, taas pitkä päivä. Käväisin aamusta ehtiessäni Inbody-mittauksessa. Keväästä paino alas jotain 5 kg, josta viimeisen kuukauden aikana 2 kg ja kaikki rasvasta. Lihasmassa oli vähän lisääntynyt, mutta huvittavasti ei jaloissa (jotka olivat pienentyneet), vaan keskivartalossa (= myös persaus) ja käsivarsissa (?). Pitkältihän vetelen vaan pyörällä, ei mitään sen kummempaa, mutta mähän en pyöräile sillä lailla perustyömatkapyöräilytyyliin, vaan maastopyöräilymeiningillä, eli täysiä suorat, täysiä ylämäet, hirveitä jarrutuksia ja järjettömiä, oksuhapotuskiihdytyksiä. Ja aika paljon olen irti satulastakin, kun rotvallien reunat sun muut hypitään. Eli kyllä siinä tulee keskivartalollekin ihan hommaa.

No, pyörällä siis 9 km, 30 min...

EDIT: niii, ja opiskelijat on harjoitelleet verenpainemittaustakin mulla, paineet siinä 110/70. Eli stressi keväältä alkaa selvästi helpottaa, kun aineenvaihdunta ei jäkitä ja paineetkaan eivät runsaasta kofeiinista huolimatta heilu pilvissä.

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Beatrix Kiddo
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
D.F.
deelux
Kuvake
KungFuPissis
Kuvake