Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

KungFuMiäs
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
KungFuMiäs
Olen 31.10.1983 syntynyt. 183cm/80kg. Treenaan pääosin Bajia ja siinä sivussa Xingyitä. Bajin aloitin alunperin vuonna 2002 lopussa, xingyin 2004, MMata (BJJ, thai boxing, MMA) olen treenannut on/off about yhteensä noin 3-4v. Kettlebellejä vähän punttia on tullut treenattua, ne ovat tauolla tällä hetkellä. Nyt omistan kaiken ajan kiinalaisille lajeille.
Tällä hetkellä tärkein asia on kehittyä Bajissa. Xingyitä teen aamutreeninä tai lämmittelynä Bajille.
*Päivitys 3.11.2008*
Tällä hetkellä tärkein asia on kehittyä Bajissa. Xingyitä teen aamutreeninä tai lämmittelynä Bajille.
*Päivitys 3.11.2008*
Viimeksi muokannut KungFuMiäs, syys 20, 2006, 09.10. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
-
- etupotkija
-
- etupotkija
-
- etupotkija
Ookej kuullostaa hyvältä, otetaan mukaan jos pääsen paikalle. Saan esitellä mun uutta ERITTÄIN makeeta gameness merkkistä BJJ pukuani.
17.9.2005
Yöunet: 8h, hieman vaikeaa päästä ylös sängystä.
Aamutreenit seuran vapaatreeneissä, keskittyen bajiin noin 2h. Tuntui hyvältä ja voimakkaalta.
ilta treenit:
-15 min bajin pigua harjoituksia lämmittelyksi,
-20 min kettlebellejä: side pressejä 3x5 (hitaita toistoja), snatcheja ilman vauhtia; 1x24 (vasen 12,oikea 12) 1x22 (v. 11, o. 11) 1x20 (v. 10, o.10) alle 2 min tauot välissä. Kettlebell taso: 16kg
-Lopuksi vatsoja puoli istuvaan asentoon (crunch?), hitaita toistoja 1x20, 1x11.
Side pressit tuntuivat raskailta, varmasti siksi koska en ole pitänyt säännöllistä KB treeniä yllä vähään aikaan.
Ja ei, minulla ei ole elämää.
17.9.2005
Yöunet: 8h, hieman vaikeaa päästä ylös sängystä.
Aamutreenit seuran vapaatreeneissä, keskittyen bajiin noin 2h. Tuntui hyvältä ja voimakkaalta.
ilta treenit:
-15 min bajin pigua harjoituksia lämmittelyksi,
-20 min kettlebellejä: side pressejä 3x5 (hitaita toistoja), snatcheja ilman vauhtia; 1x24 (vasen 12,oikea 12) 1x22 (v. 11, o. 11) 1x20 (v. 10, o.10) alle 2 min tauot välissä. Kettlebell taso: 16kg
-Lopuksi vatsoja puoli istuvaan asentoon (crunch?), hitaita toistoja 1x20, 1x11.
Side pressit tuntuivat raskailta, varmasti siksi koska en ole pitänyt säännöllistä KB treeniä yllä vähään aikaan.
Ja ei, minulla ei ole elämää.
-
- etupotkija
-
- etupotkija
Unettomuutta vai on vaan muuta tekemistä? Unettomuuteen tepsi itellä sellanen konsti että nosti sängyn tyynypäätyä n. 4-5 cm ylemmäs, paksu kirja alle tms. Kuulostaa liian helpolta ollakseen totta, mutta ainakin itellä viikon unettomuuden jälkeen tuli uni parissa minuutissa kyseisen korotuksen jälkeen. Vähäkö oli tyytyväinen aamulla.KungFuMiäs kirjoitti: Prkl ku ei saa nukuttua, varmaan joutuu perumaan huomisen aamu treenin.

The truth has no problem being questioned, but lies have every problem being challenged.
-
- etupotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005