Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tuo aiempi ei näköjään näy kaikilla selaimilla, niin ehkä tämä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Kävin eilen Stadissa Viivin tarjoamalla lounaalla ja skumpalla, tehtiin samalla lähes puolen tunnin VLOG-haastattelu, latailen sitä parhaillaan SinäPutkeen ja kunhan vaan saan ne gigat menemään ylös, niin laitan sen jakoon. Hyviä juttuja itse proggigsesta ja meidän valmistautumisesta
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Mitä tapahtui ja miten meni? Miten valmistautuminen toimi? Mitä oikeasti tapahtui kulissien takana? Jälkipyykin aika! Pahoittelen huonoa ääntä ja resoluutiota, ei tullut mikrofonia mukaan ja piti vain puhelimen mikrofonin äänellä pärjätä, resoluutio kevyt koska uploadaaminen kestäisi muuten päivän näillä periferian verkoilla.
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Etulaji: Jumppa
Niinkuin tuubiinkiin kommentoinkin, niin tuo massan piiloutuminen tai harmaaksi tekeytyminen tosiaan oli jopa huomiota herättävää tavallaan. Ehkä, koska erityisesti yritin häntä havannoida. Mutta se toimii niin todella hyvin. Anekdoottina päinvastaisesta voin kertoa ilmottautumisen varusmiespalveluun, jossa tietenkin oli järjestetty pieni "haastattelu". Joku siinä esitti huutajaa ja pilkkasi ihan kaikkea mahdollista mukaanlukien kotiosoitetta. Johon sitten kyllästyin ja kysyin, että jatkuuko tämä sirkus vielä pitkään. Jolloin repesi sitten toinen siihen huutamaan korvan juureen (vaikkei ylettynyt ihan) että oletkos sinä joku kova jätkä ja toinenkin siihen sitten mukaan, joka olikin puoli päätä pitempi. Käänsin päätä sitä kysyjää kohti ja mitään sanomatta katsoin silmiin ja nyökkäsin hiljaa muutaman kerran. Mulle ois voinu antaa punaset haalarit päälle just siinä.
Mutta hei! Mahtava lyhyt projekti ja hyväät eväät annoit hänelle, joka otti opista vaarin!! Mä hämmästyin oikeasti mm siinä, kun hän ilmotti ne rutiinien kehittämiset (unohti hiiren roolin...).
RESPECT molemmille
Mutta hei! Mahtava lyhyt projekti ja hyväät eväät annoit hänelle, joka otti opista vaarin!! Mä hämmästyin oikeasti mm siinä, kun hän ilmotti ne rutiinien kehittämiset (unohti hiiren roolin...).
RESPECT molemmille
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Minä tykkäsin etenkin tuosta rajojen rikkomiseesta, kun kaunis missityyppi ei epäröi näyttäytyä epäkontrollissa, väsyneenä ja epäröivänä, "rumana."
Sekä päättäväisenä ponnistelijana, se treenien keskittynyt intensiteetti oli upeaa. Tilanteista puhumattakaan.
Se on melko hyvä hyökkäys vanhoja kaunis-nainen-stereotypioita vastaan, ei tämä Viivi toki pioneeri asiassa ole mutta kärkijoukkoa.
Rumaahan hänestä ei saa kiväärilläkään.
Tämä markkinointipuolikin on kovin positiivinen haltuunotto, nykyaikaa.
Sekä päättäväisenä ponnistelijana, se treenien keskittynyt intensiteetti oli upeaa. Tilanteista puhumattakaan.
Se on melko hyvä hyökkäys vanhoja kaunis-nainen-stereotypioita vastaan, ei tämä Viivi toki pioneeri asiassa ole mutta kärkijoukkoa.
-
- etupotkija
Kiitos, meni kyllä just pelisuunnitelman mukaanMikaM kirjoitti: ↑heinä 27, 2022, 16.33 Niinkuin tuubiinkiin kommentoinkin, niin tuo massan piiloutuminen tai harmaaksi tekeytyminen tosiaan oli jopa huomiota herättävää tavallaan. Ehkä, koska erityisesti yritin häntä havannoida. Mutta se toimii niin todella hyvin. Anekdoottina päinvastaisesta voin kertoa ilmottautumisen varusmiespalveluun, jossa tietenkin oli järjestetty pieni "haastattelu". Joku siinä esitti huutajaa ja pilkkasi ihan kaikkea mahdollista mukaanlukien kotiosoitetta. Johon sitten kyllästyin ja kysyin, että jatkuuko tämä sirkus vielä pitkään. Jolloin repesi sitten toinen siihen huutamaan korvan juureen (vaikkei ylettynyt ihan) että oletkos sinä joku kova jätkä ja toinenkin siihen sitten mukaan, joka olikin puoli päätä pitempi. Käänsin päätä sitä kysyjää kohti ja mitään sanomatta katsoin silmiin ja nyökkäsin hiljaa muutaman kerran. Mulle ois voinu antaa punaset haalarit päälle just siinä.
RESPECT molemmille
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Täytyy itsekin tunnustaa, että mulla oli vähän epäluuloja, kun kuulin, että "odota Miss Suomen yhteydenottoa, sillä on sulle valmennushomma"Kari Aittomäki kirjoitti: ↑heinä 27, 2022, 17.13 Minä tykkäsin etenkin tuosta rajojen rikkomiseesta, kun kaunis missityyppi ei epäröi näyttäytyä epäkontrollissa, väsyneenä ja epäröivänä, "rumana."
Mut sen puhelun aikana olin varma, että mennään pitkälle
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2011
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Tästä ei ole ollut juurikaan puhetta julkisuudessa. Itse kuulin asiasta alkukeväästä ja pidän tätä erittäin positiivisena jos menee läpi. Koskettaa osaa varareserviin (ent. Nostoväki) siirtyneitä joilla kovaa osaamista jollain osa-alueella. Lähinnä entisiä PVn palveluksessa olleita ja MPKn kouluttajia. Ilmeisesti vain MPKn ja tai PVn puollon kautta ja omalla sitoumuksella.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/383a ... 1e175a8dcb
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/383a ... 1e175a8dcb
The beatings will continue until morale improves.
Seuraajat
Antti • Dojon Jäykin • Eppu • eris • Hemmukka • Jaawa • Kari Aittomäki • Kataja • kimmokammo • Lowclass • Lumina • magamies • MikkeM • Mjölnir • NCP • Oar • Ohiampuja • Pasi Lunden • Point • Presenter • Safor • sinappi • T-T • Taijin harjoittaja • Villi Sika • xYm