Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Mänzy

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mänzy
etupotkija
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Viesti Mänzy »

4.1.: jee, säännöllinen treenaus alkoi taas!

Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Viesti Mänzy »

Tämä viikko oli hyvä treeniviikko. Neljiin (onko tuo edes sana?) treeneihin pääsin, tosin yksi oli "vain" tunnin lajiesittelytreeni, jota ohjasin. Silti paljon ja monipuolisesti, perustekniikkaa aseettomana ja aseilla sekä Shinden Fudo ryua. Pakko näköjään oppia tykkäämään heitoista ja ennenkaikkea tulemaan niistä rumasti ja huonosti alas... Auts.

Mänzy
Mikko Mänttäri

Ruuttu
nilkkaanpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2015

Viesti Ruuttu »

Mänzy kirjoitti: Pakko näköjään oppia tykkäämään heitoista ja ennenkaikkea tulemaan niistä rumasti ja huonosti alas... Auts.

Mänzy
Mun mielestä tuut ihan hyvin "alas". Kovaa ja kolinalla.. :perfect10:
Sitä paitsi saat/joudut "kostaa" viime vuoden treenieni aiheuttamat
henkiset ja fyysiset vammat.. :nurse:

Ja etkö halunnu aikoinaan oppia paremmin heittoja?
Lesson numbre uno: Opi tulemaan niistä alas! :kiire: (..lähdin jo..!)
Kuvake
AriJ
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Viesti AriJ »

Mänzy kirjoitti: Silti paljon ja monipuolisesti, perustekniikkaa aseettomana ja aseilla sekä Shinden Fudo ryua. Pakko näköjään oppia tykkäämään heitoista ja ennenkaikkea tulemaan niistä rumasti ja huonosti alas... Auts.
Aika hyvin olet onnistunut luovimaan jos vielä noiden vuosien jälkeen pääset tuollaista jostain osa-alueesta - noinkin isoista kuin heitot varsinkin - tokaisemaan :)

Shindenfudô-ryû Dakentaijutsussa noita heittoja ja niiden seurauksena kaatumisia riittää... äkkiseltään.... heitto tai kaato lähes jokaisessa muodossa! :D

Viesti Mänzy »

Ruuttu kirjoitti:
Mänzy kirjoitti: Pakko näköjään oppia tykkäämään heitoista ja ennenkaikkea tulemaan niistä rumasti ja huonosti alas... Auts.

Mänzy
Mun mielestä tuut ihan hyvin "alas". Kovaa ja kolinalla.. :perfect10:
Sitä paitsi saat/joudut "kostaa" viime vuoden treenieni aiheuttamat
henkiset ja fyysiset vammat.. :nurse:
Eikös sun pikemminkin pitäisi kostaa mulle se, mitä mä viimeksi sulle Shinden Fudo ryulla, muistaakseni Musanilla, tein? ;)
Ruuttu kirjoitti: Ja etkö halunnu aikoinaan oppia paremmin heittoja?
Ehdottomasti. Hyvä vuosi tulossa.

Mänzy
Mikko Mänttäri

Kuvake
Mänzy
etupotkija

Viesti Mänzy »

Yamazu kirjoitti:
Mänzy kirjoitti:Silti paljon ja monipuolisesti, perustekniikkaa aseettomana ja aseilla sekä Shinden Fudo ryua. Pakko näköjään oppia tykkäämään heitoista ja ennenkaikkea tulemaan niistä rumasti ja huonosti alas... Auts.
Aika hyvin olet onnistunut luovimaan jos vielä noiden vuosien jälkeen pääset tuollaista jostain osa-alueesta - noinkin isoista kuin heitot varsinkin - tokaisemaan :)
No siis kyllähän minä niistä alas hengissä selviän, kun täälläkin vielä kirjoitan :), mutta kaiketi on vielä jonkinlainen pieni pelko alitajunnassa sitä alastuloa kohtaan.
Yamazu kirjoitti: Shindenfudô-ryû Dakentaijutsussa noita heittoja ja niiden seurauksena kaatumisia riittää... äkkiseltään.... heitto tai kaato lähes jokaisessa muodossa! :D
Niinpä ja hyvä vaan. Kuten edelisessäkin viestissä totean, pakko saada sitä osa-aluetta paremmaksi, sukkaan kovaa heitoissa. Olisi varmaan pitänyt ottaa se n. 8-20 v judoa pohjaksi ennen Bujinkania, kuten BDF:llä vanhemmilla harjoittelijoilla tuntuu olevan taustalla... :D

Mänzy
Mikko Mänttäri

Kuvake
AriJ
etupotkija

Viesti AriJ »

Mänzy kirjoitti: Olisi varmaan pitänyt ottaa se n. 8-20 v judoa pohjaksi ennen Bujinkania, kuten BDF:llä vanhemmilla harjoittelijoilla tuntuu olevan taustalla... :D
Jepjep, itse kun olen heittoja vain näillä saroilla opetellut, niin ei ihme että ovat mitä ovat :lol:

...tosin, onko sitten ne heittotavat enää siten kuin meidän koulukunnissamme, vai siten kuin judossa? :shock:

Viesti Mänzy »

Yamazu kirjoitti:
Mänzy kirjoitti:Olisi varmaan pitänyt ottaa se n. 8-20 v judoa pohjaksi ennen Bujinkania, kuten BDF:llä vanhemmilla harjoittelijoilla tuntuu olevan taustalla... :D
Jepjep, itse kun olen heittoja vain näillä saroilla opetellut, niin ei ihme että ovat mitä ovat :lol:

...tosin, onko sitten ne heittotavat enää siten kuin meidän koulukunnissamme, vai siten kuin judossa? :shock:
Enemmänkin ajattelin, että horjuttaminen ja "laskeutumisharjoittelu" olisi jo tuttua kauraa. Heittotavoissa eroja löytynee paljonkin, siihen nähden pitäisi siis olla "vain" se kahdeksan vuotta takana, niin on vähemmän poisopittavaa :) .

Mänzy
Mikko Mänttäri

Kuvake
AriJ
etupotkija

Viesti AriJ »

Mänzy kirjoitti: Enemmänkin ajattelin, että horjuttaminen ja "laskeutumisharjoittelu" olisi jo tuttua kauraa. Heittotavoissa eroja löytynee paljonkin, siihen nähden pitäisi siis olla "vain" se kahdeksan vuotta takana, niin on vähemmän poisopittavaa :) .
Niin, jo nuo horjutustavat ja alastulotkin saattavat olla eroavia joissain määrin (ainakin mitä Simpanssin judodemoa muistelen miitistä). Tuo poisoppiminen on se hankaluus, kun tullaan siihen koulukunnan ominaisuuteen, toiminnallisuuden kannaltahan ei mitään väliä, loppupeleissä....

Viesti Mänzy »

Tämän viikon treenisaldo on nyt kolmet treenit. Oikein jees. Maanantaina taas semmoinen minähän en osaa mitään-fiilis, mutta mitäs siitä. Tiistaina treenien loppuun n. 20 min mattopainia. Vähään aikaan ei ole ollutkaan, kylläpäs oli taas hauskaa! Edellisen kerran taisin painia (osaavan kaverin kanssa) JanneM:n vastustajana (buah! Mitään saanut vastustettua... :lol:) Potku-miitissä. Osuttiin Noden kanssa tekemään samaan aikaan toisillemme nilkkalukkoa, outo tilanne :) .

Mänzy
Mikko Mänttäri

Kuvake
JanneM
etupotkija

Viesti JanneM »

Jos mä oon ollut sun viimenen "osaava" vastus, niin et sä sitten kovin osaavien vastusten kanssa oo paininut. :)

Oon mä ehnkä nyt jo vähän parempi kun sillon. (I hope)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mänzy
etupotkija

Viesti Mänzy »

JanneM kirjoitti: Jos mä oon ollut sun viimenen "osaava" vastus, niin et sä sitten kovin osaavien vastusten kanssa oo paininut. :)
Sen jälkeen ainoat vastukset tähän viikkoon saakka ovat olleet treenaamattomat kaverit, joiden kanssa on tullut nujuttua alkoholin vaikutuksen alaisena ;) :) .
JanneM kirjoitti: Oon mä ehnkä nyt jo vähän parempi kun sillon. (I hope)
Ensimmäinen kilpailija Understatement of the Year -palkinnon tavoitteluun on täällä! :D

Mänzy
Mikko Mänttäri

Kuvake
Mänzy
etupotkija

Viesti Mänzy »

Tälle viikolle taisi tulla vain yhdet treenit :( .

Mänzy
Mikko Mänttäri

Kuvake
Mänzy
etupotkija

Viesti Mänzy »

13.2.2006:

Parit treenit tänään, yht. 3 h. Jälkimmäiset olivatkin sitten melko ufot, Japanin-tuliaisia oli aiheena. Varsinkin ensimmäinen juttu, jota tehtiin, oli outo. Ei oikeastaan edes koskettu ukeen, liikuttiin vain sen tilaan siten, ettei se voinut enää olla hyvin :shock: . Hämmennys.

Hyvä päivä.

Mänzy
Mikko Mänttäri

Kuvake
Mänzy
etupotkija

Viesti Mänzy »

16.2.2006:

Tällä viikolla olin kolmissa treeneissä, hyvä fiilis jäi. Tiistaina randoriakin.

Mänzy
Mikko Mänttäri

Seuraajat

Kuvake
Mänzy
Kuvake
sanppa75