Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Lasse Candé kirjoitti:
Kun tuossa Seagal mainittiin aiemmin, niin tämä loistobiisihän on hänen voodooleffassaan Marked For Death. Ei olekaan tullut ihan vähään aikaan katsottua kyseistä loistopätkää.
Sori kun sotken epäoleellisuuksilla...
John Crow kans. Sensei jopa laulaa itse sen alussa . Saa sotkea.
Tänään aamulla: Jumppaa - pistoolikyykkyjä vastapainolla, yhden käden punnerruksia, leukoja, kulmasoutua, sormipunnerruksia, haukipunnerruksia
Yöllä: Avareita, kyynärpäitä, hackejä, polvia, ranging footworkiä ja sidesteppiä
Aamu: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, ranging footworkiä, sidesteppiä, avareita, hackejä, kyynärpäitä
Ilta: Treenikaverin kanssa käytiin läpi juttuja DBMA-seminaarilta, jolle en päässyt osallistumaan. Triangle from the the third dimension -juttuja, positiopainijuttuja (olen huono), kepin kanssa matossa vs. kepin kanssa pystyssä -juttuja, matossa ilman keppiä vs. keppi, sinawali drive by -tsydeemiä, sparrailua actionflexeillä (koska ollaan nössöjä)
Mä myin mun .22:sen jo varmaan 10v sitten, haittaako se suorittamista
[youtube][/youtube]
Parempi, että se kakskakkonen on myyty. Jos semmosen kanssa kyykkää, Pavel Tsatsouline laskeutuu spetsnazien kanssa köysillä ikkunan läpi esittämään paheksuntansa.