Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

jjs

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

jjs
polveenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2009

jjs

Viesti jjs »

Lasse Candé kirjoitti: Kun tuossa Seagal mainittiin aiemmin, niin tämä loistobiisihän on hänen voodooleffassaan Marked For Death. Ei olekaan tullut ihan vähään aikaan katsottua kyseistä loistopätkää.

Sori kun sotken epäoleellisuuksilla... :)
John Crow kans. Sensei jopa laulaa itse sen alussa :D. Saa sotkea.

Tänään aamulla: Jumppaa - pistoolikyykkyjä vastapainolla, yhden käden punnerruksia, leukoja, kulmasoutua, sormipunnerruksia, haukipunnerruksia

Yöllä: Avareita, kyynärpäitä, hackejä, polvia, ranging footworkiä ja sidesteppiä
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, ranging footworkiä, sidesteppiä, avareita, hackejä, kyynärpäitä

Ilta: Treenikaverin kanssa käytiin läpi juttuja DBMA-seminaarilta, jolle en päässyt osallistumaan. Triangle from the the third dimension -juttuja, positiopainijuttuja (olen huono), kepin kanssa matossa vs. kepin kanssa pystyssä -juttuja, matossa ilman keppiä vs. keppi, sinawali drive by -tsydeemiä, sparrailua actionflexeillä (koska ollaan nössöjä)
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2014
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo

jjs

Viesti JariMarjamaa »

Mikä on pistoolikyykky :)

Mä myin mun .22:sen jo varmaan 10v sitten, haittaako se suorittamista brushteeth
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

JariMarjamaa kirjoitti: Mikä on pistoolikyykky :)

Mä myin mun .22:sen jo varmaan 10v sitten, haittaako se suorittamista brushteeth
[youtube][/youtube]

Parempi, että se kakskakkonen on myyty. Jos semmosen kanssa kyykkää, Pavel Tsatsouline laskeutuu spetsnazien kanssa köysillä ikkunan läpi esittämään paheksuntansa.
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: PTK

Huomio: Olin missannut sidestepistä aika oleellisen asian. Hyvä että selvisi. Ikävää että olen tyhmä.

Yö: Avareita, kyynärpäitä, hackejä, polvia, ranging footworkiä ja sidesteppiä
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: Jumppaa - pistoolikyykkyjä vastapainolla, yhden käden punnerruksia, leukoja, kulmasoutua, haukipunnerruksia

Ilta: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, ranging footworkiä, sidesteppiä, avareita, hackejä, kyynärpäitä
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: Avareita, kyynärpäitä, hackejä, polvia, ranging footworkiä ja sidesteppiä

Ilta: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, ranging footworkiä, sidesteppiä, hackejä
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: Jumppaa - pistoolikyykkyjä vastapainolla, yhden käden punnerruksia, leukoja, kulmasoutua, haukipunnerruksia

Ilta: Avareita, kyynärpäitä, hackejä, polvia, ranging footworkiä ja sidesteppiä
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, ranging footworkiä, sidesteppiä, hackejä

Ilta: PTK
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Ilta: Avareita, kyynärpäitä, hackejä, kolmioita ja sidesteppiä
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, kolmioita, sidesteppiä

jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Jumppaa - pistoolikyykkyjä vastapainolla, yhden käden punnerruksia, leukoja, kulmasoutua, haukipunnerruksia

harmittaa, että lauantai meni tyylillä sängystä töihin ja takaisin sänkyyn. No, ei voi mitään. Tulipahan tunteja sunnuntaipalkalla hyvässä seurassa.
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Aamu: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, kolmioita, sidesteppiä

T-T
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2011

jjs

Viesti T-T »

Kaksia reenejä, ja töitä päälle. Päivässä.

Arvostan.
jjs
polveenpotkija

jjs

Viesti jjs »

Kiitos kiitos. Nainen taas ei okein arvosta... :P

Eilen aamulla jumppaa: pistoolikyykkyjä vastapainolla, yhden käden punnerruksia, leukoja, kulmasoutua, haukipunnerruksia

Illalla: Five attacks subsystem fluid strikeja, single sixiä, kolmioita, sidesteppiä

Seuraajat

jjs