Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Laihduttaminen
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2005
Laihduttaminen
Ei löytynyt ihan vastaavaa threadia.
Mitä kokemuksia teillä on laihduttamisesta? Miten paljon ja missä ajassa, millaisilla elämäntapojen muutoksilla?
Itse olen nyt saanut tässä muutamassa kuukaudessa pudotettua n. 7kg. Nyt tuntuu laihtuminen tyssänneen, joten kaikenlaiset "piristykset" dieettaamiselle olisivat tervetulleita.
Lopuksi esitän kysymyksen: Onko laihtuminen ilman nälkää myytti?
Mitä kokemuksia teillä on laihduttamisesta? Miten paljon ja missä ajassa, millaisilla elämäntapojen muutoksilla?
Itse olen nyt saanut tässä muutamassa kuukaudessa pudotettua n. 7kg. Nyt tuntuu laihtuminen tyssänneen, joten kaikenlaiset "piristykset" dieettaamiselle olisivat tervetulleita.
Lopuksi esitän kysymyksen: Onko laihtuminen ilman nälkää myytti?
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
Kun laihduttaa tarpeeksi kauan, niin näläntunne katoaa.
Itse en tiedä pitäiskö laihduttaa. Olen jotain 163cm/61kg. Aiemmin leikin niitä anoreksialeikkejä, mutta nyt kun treenaan, niin ei voi. Liian iso ruokahalu.
Itse en tiedä pitäiskö laihduttaa. Olen jotain 163cm/61kg. Aiemmin leikin niitä anoreksialeikkejä, mutta nyt kun treenaan, niin ei voi. Liian iso ruokahalu.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
-
- päähänpotkija
-
- päähänpotkija
-
- päähänpotkija
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Elokuu 2005
Re: Laihduttaminen
Ei ole. Olen sitä tehnyt usein. En ole eläissäni laihduttanut niin että tuntisin häiritsevää näläntunnetta. Aikoinani pudotin näin parissa kuussa 8 kiloa. Ei normaalista poikkeavaa näläntunnetta.sivarinlötkö kirjoitti: Lopuksi esitän kysymyksen: Onko laihtuminen ilman nälkää myytti?
Lähde nyt sinne lenkille jo.
Se on se liikunta mikä laihduttaa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Lötkö: tommoseiin naisten vyötärön ympärys ja miesten vyötärön ympärys saa olla niin ja niin paljon ei kannata hirveäämmin luottaa. Peili on hyvä mittari. Ole alasti peilin edessa. hyppää ylöspäin noin 10cm ja laske aikaa millon läskit lakkaa heilumasta. (Mulla ne tekee sen huomenna... )
Niin ja on laihduttaminen ilman näljää mahdollista. Itse tiputin vuosi sitten kymmenen kiloa parissa kuukaudessa eikä ollut nälkä missään vaiheessa. (nyt on tullut muutama takaisin ja aina välillä on nälkäkin...)
Niin ja on laihduttaminen ilman näljää mahdollista. Itse tiputin vuosi sitten kymmenen kiloa parissa kuukaudessa eikä ollut nälkä missään vaiheessa. (nyt on tullut muutama takaisin ja aina välillä on nälkäkin...)
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Elokuu 2005
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Tai jos pitää puristaa ne muutama lisäkilo pois kisoja tms varten
Tarinoita yöelämän sankareista: http://ameepa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- päähänpotkija
Öygh!JanneM kirjoitti: Ole alasti peilin edessa. hyppää ylöspäin noin 10cm ja laske aikaa millon läskit lakkaa heilumasta.
Poikkeuksellisen vahvan visuaalisen mielikuvituksen omaaminen aiheutti taas sen, että silmien eteen ilmestyi varsin elävä mielikuva.
Ja Janne lasketaanko naisilla ne läskeihin vai saako ne heilua pidempään?
Eerik Norvio
-
- päähänpotkija
-
- päähänpotkija
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
Re: Laihduttaminen
Pudotin Painonvartijoissa käymällä (tai siitä huolimatta) 11 kg, aikaa meni yli puoli vuotta mutta suurimman osan ajasta junnasi paikoillaan, minkä vuoksi sitten lähdinkin sieltä ja jatkoin samoilla ohjeilla mutta ilman niitä psykologisia porkkanoita joita siellä on tarjolla. Vähän aikaa meni hyvin sen jälkeenkin (parhaimmillaan yhteispudotus yli 14 kg) mutta sitten lähti takaisin päin.sivarinlötkö kirjoitti: Ei löytynyt ihan vastaavaa threadia.
Elämäntapojen muutos oli lähinnä annoskokojen pienentäminen, päivittäinen liikunta (edes sen puoli tuntia kävelyä) ja lihottavien herkkujen syömisen tarkkailu, esim. esim. pizza ja hampurilaiset OK, mutta vain kerran viikossa ja kompensaationa enemmän liikunta niiden jälkeen jotta ylimääräinen energia sai kyytiä.
Ei täysin. Kyllä varsinkin ruoan määrää vähentäessä selvästi on totuttelemista pienempään energiatasoon. Ne pienet naposteluporkkanat (ja muutkin hedelmät ja vihannekset) ovat todella hyviä kun nälkä yllättää ja/tai tekisi mieli jotain mässyä.sivarinlötkö kirjoitti: Lopuksi esitän kysymyksen: Onko laihtuminen ilman nälkää myytti?
- Marko
Seuraajat
amation • AnaS • Antti_X • Clancy B. • ClintJaylo312 • Dojon Jäykin • Eppu • HannuL • Hemmukka • Jussi Häkkinen • Kari Aittomäki • Kehäkettu • KungFuPissis • Kyynikko • Laari • MikkeM • MikkoTreenaa • Minkki • Mänzy • ninja • Njor • Oar • Point • Riku Ähvä • Sambay • Sementti • sivarinlötkö • Taijin harjoittaja • tienmestari