Mitäs tuota äimistelemään.
Epäilenpä että tosiaan viimeistään tämä kortti kuittaa tapahtuneen.
Enpä usko että jenkeillä on munaa alkaa sanktioita vaatimaan, tai edes oikeaa tarvetta.
Olin muuten semitosissani siitä tulisuudesta. Mä olen vuosia koettanut selittää että kähmäkertoimien kulttuurierot on merkittävää tajuttavaa.
Tämä tapaus on aika hyvä esimerkki siitä että juttuja hoidetaan eritavoin eri viitekehyksissä, ja viisas se joka nuo erot tunnistaa ja hallitsee.
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Erdoganin vartijat vauhdissa
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Seuraajat
-JP- • ALehtonen • Aleksi T • Anapiros • Clancy B. • DeusVult • Dojon Jäykin • ed1 • FTale • Fubarbarian • Gaijin • Hukka • Ilkka • incubus • J-A • Jaakko Suhonen • Jaska • jjs • Kari Aittomäki • kartsa_bjj • kimmokammo • kivi • KonDe • Kyynikko • Lasse Candé • Le1kkola • Lowclass • Lybeck • meht • MikkeM • mrkekkerinorsu • Mänzy • NCP • Neo • ninja • Pasi Lunden • Point • Rahanpesijä • Ralle Ryökäle • Riposte • RWAT • Safor • Sakuk • Samuli Suoniemi • sanppa75 • sihteerilintu • sikajudoka • speksi • taistovainaa • Templar • Teurassika • TimoS • Tomppa • Totte • TumasL • Villi Sika • yloneha • Yrittäjä • zzkettu