Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

DK Yoo ja WCS (Warfare Combat System)
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Kohdassa 0:25 kyllä nimenomaan kysytään, että tunteeko mies, että voisi voittaa.
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Hetkinen...
Mitä väliä sillä on mitä joku kysyy, mihin ei vastata? Tuohan ei kerro DK Yoosta mitään vaan ainoastaan haastattelijasta, jonka kysymys jäi vastaamatta ilmeisesti tulkkijutuista ja siitä johtuen että haastattelija on puhelias ja ehti heittää pari muuta kylkeen.
Jotenkin missaan, mitä väliä tällä on oikeastaan minkään kannalta. Sanotko siis että haastattelija onnistui esittämään tällaisen kysymyksen, mutta et sano muuta? Sitten olen samaa mieltä, mutta mitä väliä sillä mitä joku haastattelija onnistuu kysymään on millekään?
Mitä väliä sillä on mitä joku kysyy, mihin ei vastata? Tuohan ei kerro DK Yoosta mitään vaan ainoastaan haastattelijasta, jonka kysymys jäi vastaamatta ilmeisesti tulkkijutuista ja siitä johtuen että haastattelija on puhelias ja ehti heittää pari muuta kylkeen.
Jotenkin missaan, mitä väliä tällä on oikeastaan minkään kannalta. Sanotko siis että haastattelija onnistui esittämään tällaisen kysymyksen, mutta et sano muuta? Sitten olen samaa mieltä, mutta mitä väliä sillä mitä joku haastattelija onnistuu kysymään on millekään?
-
- etupotkija
Siis oletko nyt sitä mieltä, että tuosta ei välity ajatus, että DK Yoo uskoo että hän kykenee realistisesti kamppailemaan voitosta Conor McGregorin kanssa?
Toki minäkin uskaltaisin otella Conorin kanssa vapaaottelussa tai vaikka Tyson Furyn kanssa nyrkkeilyssä, jos siitä vain maksetaan tarpeeksi paljon. Mutta olisihan aivan selvä, että matsi ei kestisi minuuttiakaan vaan häviäisin saman tien.
Yleinen ihmistuntemukseni kertoo, että DK Yoon esiintyminen ei anna tällaista kuvaa hänen ajattelustaan vaan hän pitää itseään relevanttina haastajana. Nähdäkseni tämä pitäisi välittyä jokaiselle katsojalle. Kun mielestäni livehaastattelua ei voi arvioida samalla tavoin kuin tekstiä pelkkien esitettyjen argumenttien perusteella, vaan tulee huomioida kehonkieli ja lausunnon kokonaisuus.
Toki minäkin uskaltaisin otella Conorin kanssa vapaaottelussa tai vaikka Tyson Furyn kanssa nyrkkeilyssä, jos siitä vain maksetaan tarpeeksi paljon. Mutta olisihan aivan selvä, että matsi ei kestisi minuuttiakaan vaan häviäisin saman tien.
Yleinen ihmistuntemukseni kertoo, että DK Yoon esiintyminen ei anna tällaista kuvaa hänen ajattelustaan vaan hän pitää itseään relevanttina haastajana. Nähdäkseni tämä pitäisi välittyä jokaiselle katsojalle. Kun mielestäni livehaastattelua ei voi arvioida samalla tavoin kuin tekstiä pelkkien esitettyjen argumenttien perusteella, vaan tulee huomioida kehonkieli ja lausunnon kokonaisuus.
Antti Sariola
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2019
- Sivulajit: Nyrkkeily, rbsd, muay thai
- Takalajit: Taekwondo, shootfighting
Tottakai pitää lähteä voittamaan jokainen, täytyy olla sellainen mentaliteetti.
On muuten Steven Seagalkin ilmoittanut että ottelee ketä vastaan tahansa. Mutta ainoastaan jos ottelu käydään kuolemaan asti.
On muuten Steven Seagalkin ilmoittanut että ottelee ketä vastaan tahansa. Mutta ainoastaan jos ottelu käydään kuolemaan asti.
-
- etupotkija
Olen sitä mieltä että Andy nyt ylitulkitsee tuota.
-
- etupotkija
Ramsey Dewey ei ole innostunut DK Yoon meiningistä. Varsinkaan tuosta harjoitusmetodista, jossa lyödään vapareita päähän paikallaan seisoviin ihmisiin.
Antti Sariola
-
- munillepotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2006
Ramseyn kanssa samaa mieltä. Tökkii samat asiat ja vähän muutkin.
Liikepuoli on DKlla huikeaa.
Liikepuoli on DKlla huikeaa.
Antti Junikka
-
- etupotkija
Tuli deja vu ja tosiaankin KungFuMiäs toi tuon videon tänne 11.12.2018.
https://potku.net/forum/viewtopic.php?p=927919#p927919
Eizei kommentoi tätä jo tuolloin, seuraavana päivänä. Sen jälkeen tulee vielä noin seitsemän viestiä aiheesta, kirjoittajina Ile, minä MikaM ja Veepee.
EDIT: on muuten hauskaa katsoa: "Eizei - Then and Now".
https://potku.net/forum/viewtopic.php?p=927919#p927919
Eizei kommentoi tätä jo tuolloin, seuraavana päivänä. Sen jälkeen tulee vielä noin seitsemän viestiä aiheesta, kirjoittajina Ile, minä MikaM ja Veepee.
EDIT: on muuten hauskaa katsoa: "Eizei - Then and Now".

-
- munillepotkija
Å
Täytyy sanoa nyt uudelleen katsottuna, että mulla meni Ramseyn pointti ohi ensimmäisellä kerralla. Se, että hän oli huolissaan tietyistä asioista, joista joku voi ottaa ikävällä tavalla mallia. Nyt kun katselin, niin video ei ollut epäkunnioittava, eikä sen ollut edes tarkoitus pureutua asioihin, joita aikaisemmin ajattelin. Jostain syystä mulle tuli alunperin dissaava vaikutelma, ja että sitten nosti esiin joitain itsestäänselviä "älä seiso jalat vierekkäin" asioita. Luulen, että skippasin jotain tosta Ramseyn pohjustuksesta ja mielikuvitus lienee hoiti loput sen osalta, mitä mies ehkä yritti sanoa. Tuosta vinkkelistä ihmettelin sitä, miksi Ramsey nosti juuri nämä perustason epäkohdat esiin ja jätti huomiotta sen, mikä on huikeaa.
Fiksuja mies minusta puhelee. Käsi ylös virheen merkiksi ja vaikut korvista.
Huh! Enpä edes tunnistanut, että kyseessä oli sama video, joka täällä oli aiemmin. Terveiset omasta kuplasta!Lasse Candé kirjoitti: ↑maalis 27, 2021, 20.31 EDIT: on muuten hauskaa katsoa: "Eizei - Then and Now"
Täytyy sanoa nyt uudelleen katsottuna, että mulla meni Ramseyn pointti ohi ensimmäisellä kerralla. Se, että hän oli huolissaan tietyistä asioista, joista joku voi ottaa ikävällä tavalla mallia. Nyt kun katselin, niin video ei ollut epäkunnioittava, eikä sen ollut edes tarkoitus pureutua asioihin, joita aikaisemmin ajattelin. Jostain syystä mulle tuli alunperin dissaava vaikutelma, ja että sitten nosti esiin joitain itsestäänselviä "älä seiso jalat vierekkäin" asioita. Luulen, että skippasin jotain tosta Ramseyn pohjustuksesta ja mielikuvitus lienee hoiti loput sen osalta, mitä mies ehkä yritti sanoa. Tuosta vinkkelistä ihmettelin sitä, miksi Ramsey nosti juuri nämä perustason epäkohdat esiin ja jätti huomiotta sen, mikä on huikeaa.
Fiksuja mies minusta puhelee. Käsi ylös virheen merkiksi ja vaikut korvista.
Antti Junikka
-
- munillepotkija
Noniin. DK Yoo näyttää kokeilevan Jake Pauleja ja ottaa joulukuussa nyrkkeilymatsin Xu Xiaodongia vastaan.
Antti Junikka
-
- etupotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2010
- Etulaji: Taekwondo Ilshin
- Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu) - Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Kivalta näyttää-
Chauffeur & Concierge Service Helsinki
Lataa äppi androidille ja iLuurille
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
Lataa äppi androidille ja iLuurille
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
- etupotkija
En tiedä sen paremmin DK Yoon valmiuksista kuin vastustajastakaan, mutta se lienee selvää, että matsissa ei juurikaan näy DK Yoon erityisosaaminen vaan korkeintaan hänen urheilullisuus. Ja sitten se riittää minne riittää.
Niin tai näin, hänen pisteensä (jotka ovat koko ajan olleet korkealla) nousivat silmissäni jälleen vähän. Tässä suhteessa sama voittaako vai häviääkö. Kova äijä kun raahautuu!
Niin tai näin, hänen pisteensä (jotka ovat koko ajan olleet korkealla) nousivat silmissäni jälleen vähän. Tässä suhteessa sama voittaako vai häviääkö. Kova äijä kun raahautuu!

-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Xu Xiaodong on siis kiinalainen vapaaottelija joka on ottanut tehtäväkseen "paljastaa" internaali "mestareiden" huijaukset ihan ottelemalla.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- etupotkija
Eikö tuo Xu ole ottelijaksi ihan hillitön läski? Onko kavereilla oikeasti kokoeroa ja jos on, niin mihin suuntaan?
Antti Sariola
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Jep, ja miehelle on oma ketjunsa Wu Guanissa eli kiinalaisten lajien alueella.tohtorismies kirjoitti: ↑syys 5, 2021, 11.57 Xu Xiaodong on siis kiinalainen vapaaottelija joka on ottanut tehtäväkseen "paljastaa" internaali "mestareiden" huijaukset ihan ottelemalla.
Seuraajat