Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Älysormukset
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Älysormukset
Mitä sellaista tietoa älysormus kertoo mitä ei muutoin ymmärtäisi parantaa? Pyhä kolminaisuus treeni-ravinto-lepo on kuitenkin tiedostettu iät ja ajat. Voiko tällä seurata/ saada viitteitä uniapneasta? Ylikunnosta? Mä vaan mietin, että jos saadaankin kattavaa dataa sykkeestä, happisaturaatiosta, palautumisesta ym. niin mitä sitten. "Syö terveellisemmin ja nuku enemmän, pidä lepopäiviä, vähennä stressiä" ? Unen laadun seuranta voisi olla kyllä mielenkiintoista myös minulle, koska nukkumisessa on ollut toisinaan ongelmia. Laadikas uni vois vähentää kenties myös mun reumasairauden aktiivisuutta. Jos siis vaan bongais jotain realistisesti toteutettavia elämänmuutoksia jotka vaikuttaisi positiivisesti. Vai onko sormus enempi sellainen joka nostaa esille, vaikkakin todennäköisesti tiedostettuja asioita esim. "nyt pitäisi ihan aikuisten oikeesti nukkua enemmän"?
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Älysormukset
Minulle Oura on ollut hyvä työkalu unen ja palautumisen seuraamiseen. Käytän Ouraa vain öisin, ja sykemittaria käytän vain treeneissä. En suostuisi pitämään kelloa tai sykemittaria ranteessani jatkuvasti, koska se tuntuisi inhan vangitsevalta. Lopetin rannekellon käyttämisen yläasteella, kun jossakin uutisessa kerrottiin sen aiheuttavan stressiä. Aiheuttaa tai ei, kellot ja sormukset ovat sellaisia, joita en fyysisestikään halua käyttää koko ajan.
Ouran kanssa on ollut mielenkiintoista seurata esimerkiksi öistä sykevälivaihtelua ja sen trendejä. Mitä nukkumiseen muuten tulee, Ouran sovelluksessa on erilaisia rauhoittumis- ja muita keinoja, joita muut ovat kehuneet, mutta minä en ole tutustunut niihin, koska nukahdan yleensä helposti. Unessa pysyminen onkin sitten aivan eri asia, kuten olen aiemmin kertonut.
Tässä kuussa osallistuin kahden viikon kofeiinitestiin. Yleensä juon kofeiinipitoisia juomia iltaisinkin, jolloin olen töissä. Tämän kokeilun vuoksi jätin muutamana iltana juomatta, ja kuten näkyy, toleranssini on sitä luokkaa, ettei se vaikuttanut. Mutta tällaisia kokeiluja Ouralla on.

Ouran kanssa on ollut mielenkiintoista seurata esimerkiksi öistä sykevälivaihtelua ja sen trendejä. Mitä nukkumiseen muuten tulee, Ouran sovelluksessa on erilaisia rauhoittumis- ja muita keinoja, joita muut ovat kehuneet, mutta minä en ole tutustunut niihin, koska nukahdan yleensä helposti. Unessa pysyminen onkin sitten aivan eri asia, kuten olen aiemmin kertonut.
Tässä kuussa osallistuin kahden viikon kofeiinitestiin. Yleensä juon kofeiinipitoisia juomia iltaisinkin, jolloin olen töissä. Tämän kokeilun vuoksi jätin muutamana iltana juomatta, ja kuten näkyy, toleranssini on sitä luokkaa, ettei se vaikuttanut. Mutta tällaisia kokeiluja Ouralla on.

-
- etupotkija
Älysormukset
Parin kuukauden päästä tämä aika selvästi Ouran kopio julkaistaan. Hinta tässä vaiheessa kuulostaa aika houkuttelevalta.
https://www.kuuraring.com/
Seurataan.
https://www.kuuraring.com/
Seurataan.
-
- etupotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Älysormukset
Olen tässä miettinyt älysormuksen ostoa stressin, palautumisen ja unen mittaamiseen. Tuo Kuura alkoi kiinnostamaan, mutta aika nihkeästi löytyy mitään ifoa tuotteesta tai yrityksestä noilta sivuilta. Voisiko joku kirjoittaa vertailun ja suosituksen?
-
- etupotkija
Älysormukset
Kuuraa ruvetaan toimittamaan ennakkotietojen mukaan maaliskuussa. Olen jonotuslistalla, mutta en ole vielä päättänyt, sijoitanko toiseen älysormukseen. Nuorikko taasen vakavissaan pohtii sitä, joten jos hän tilaa Kuuran, välitän hänen vertailunsa tähän ketjuun.
Ouralla on jo jonkin verran kilpailijoita, kuten vaikka tämä. Vaikuttaisi siltä että tänä vuonna älysormukset saattavat yleistyä.
https://www.theverge.com/2024/1/12/2403 ... o-ces-2024
Ouralla on jo jonkin verran kilpailijoita, kuten vaikka tämä. Vaikuttaisi siltä että tänä vuonna älysormukset saattavat yleistyä.
https://www.theverge.com/2024/1/12/2403 ... o-ces-2024
-
- etupotkija
Älysormukset
Timanttiset mainostaa nyt Focus Smart -älysormusta, joka kuvausten ja kuvien perusteella vaikuttaa hyvin samankaltaiselta kuin Oura, mutta onhan älysormuksilla aika kapeat raamit, joten kai nämä kaikki enemmän tai vähemmän toisiaan muistuttavat.
https://www.timanttiset.fi/focus-smart- ... g-1-silver
Onko joku potkulainen kokeillut tuota?
https://www.timanttiset.fi/focus-smart- ... g-1-silver
Onko joku potkulainen kokeillut tuota?
-
- etupotkija
-
- etupotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Etulaji: Jumppa
Älysormukset
Laitoin nimeni tuohon Kuura-listaan. Indiana Jonesia lainaten: "Take a leap of faith".
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock
-
- etupotkija
-
- etupotkija