Pitää varmaan ottaa taas videokamera mukaan...Scalier kirjoitti: Ilman muuta! Hah, vähänkö mä pieksen sen![]()
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Korkeat potkut ja hyppypotkut, jotkut pitää, jotkut ei
Valvoja: Valvoja
-
JanneM
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 296
Re: -.-.---.-.-.-
-
Andy
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 686
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Vapisen.Scalier kirjoitti: Ilman muuta! Hah, vähänkö mä pieksen sen![]()
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
Tohtori Krabola
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Aiheet: 68
Puskahyppelijä vastaan kikkari, nyt on pakko tulla seuraavaan miitinkiin.Andy kirjoitti:Vapisen.Scalier kirjoitti:Ilman muuta! Hah, vähänkö mä pieksen sen![]()
![]()
Turkka Tervonen
"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
-
Tohtori Krabola
- päähänpotkija
Re: ---.--.--.---
Olishan se pitänyt arvata. 8)Scalier kirjoitti: Harjoittelen SWKS:sä, eli Finwushu.com. Yleensä olen tehnyt hyppypotkut kaukaa, että otan hiukan vauhtia ja heitän jotain korkeaa. 8) paikaltaan hypätyt 360 spinnipotkut takertuvat aina joten niitä en tee.
Turkka Tervonen
-
siipeilijä
- polveenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Aiheet: 1
-
johannes
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
- Aiheet: 45
-
Tohtori Krabola
- päähänpotkija
Saahan tuohon hyppykiertopotkuun ladattua voimaa, tarkastelee vaikka taekwondolijoitten jalkatyöskentelyä. 360 kiertopotku on aika hidas, varsinkin taaksepäin. Siinä ehtii vastustaja vetää sumpit ja silti saada sut maihin ja ikäviin asentoihin.johannes kirjoitti: Olisiko esimerkiksi 360-asteinen kiertopotku parempi tehdä ilman hyppyä? Jalat maassa kokoajan? Onko hyppytakapotku tehoton?
Turkka Tervonen
-
Scalier
- polveenpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Aiheet: 3
Toki, mutta älä varaa filmiä koska se ei tule kestämään kauaaJanneM kirjoitti:Pitää varmaan ottaa taas videokamera mukaan...Scalier kirjoitti:Ilman muuta! Hah, vähänkö mä pieksen sen![]()
P.S. Vastaamisessa kesti pitempään, koska koitin kirjautua sisään aina väärällä tunnuksella enkä tajunnut mikä oli vikana.
-
Tohtori Krabola
- päähänpotkija
Aina ei voi voittaa. 8)Scalier kirjoitti: P.S. Vastaamisessa kesti pitempään, koska koitin kirjautua sisään aina väärällä tunnuksella enkä tajunnut mikä oli vikana.
Turkka Tervonen
-
Firelake
- polveenpotkija
- Aiheet: 6
Hyppytakapotku ei ole tehoton, pitää vain olla aika hyvä että sen saa osumaan (päähän, muutenhan ei vaikuta hypätä). Tyylein KO minkä livenä olen nähnyt oli juuri tällainen. Kaveri hyppäsi niin korkealle että sain melkein alaviistoon tyrkättyä kantapään keskelle otsaa... Ja on siinä voimaa, koska pakara ja etureisi suorittavat tämä taakse ojennuksen. Ehkä näillä jampoilla oli vähän taso/kokoeroa, en muista, siitä on aikaa.johannes kirjoitti:Olisiko esimerkiksi 360-asteinen kiertopotku parempi tehdä ilman hyppyä? Jalat maassa kokoajan? Onko hyppytakapotku tehoton?tabitha kirjoitti: Hyppääminen tai syöksyminen eivät kumpikaan potkuja tehdessä kuulosta olevan kovin hyviä ideoita, tehokkuuden kannalta.
Päähyt pyörähti pihalle, miehen kallo kartanolle, kuni nuolen noutaessa puusta koppelo putosi
-
Scalier
- polveenpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Aiheet: 3
-.--...----
Katoinkin just yhen pätkän lankakoris mis Shaolin munkki matchaa TKDta vastaan, munkki ei hyökkää juuri mitenkään mutta kun hyökkää se heittää heittää raivokkaan spinnipotkun pääntasolle (sääli ettei osunut kuitenkaan)
-
johannes
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
- Aiheet: 45
Luitko edes viestiäni?Tohtori Krabola kirjoitti:Saahan tuohon hyppykiertopotkuun ladattua voimaa, tarkastelee vaikka taekwondolijoitten jalkatyöskentelyä. 360 kiertopotku on aika hidas, varsinkin taaksepäin. Siinä ehtii vastustaja vetää sumpit ja silti saada sut maihin ja ikäviin asentoihin.johannes kirjoitti: Olisiko esimerkiksi 360-asteinen kiertopotku parempi tehdä ilman hyppyä? Jalat maassa kokoajan? Onko hyppytakapotku tehoton?
-
Polvi
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Aiheet: 60
Re: -.--...----
Tuohan noissa helikopteri-potkuissa vikana onkin; jos vastustaja on yhtään hereillä, ei väistäminen ole kovinkaan vaikeaa. Askel taakse/sivulle ja vastapotkulla pommia, kun helikopteri laskeutuu.Scalier kirjoitti: Katoinkin just yhen pätkän lankakoris mis Shaolin munkki matchaa TKDta vastaan, munkki ei hyökkää juuri mitenkään mutta kun hyökkää se heittää heittää raivokkaan spinnipotkun pääntasolle (sääli ettei osunut kuitenkaan)
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Metallica - Holier than thou
-
tabitha
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
- Aiheet: 41
Itse olen vain miettinyt, että mitä tekisin jos potkaisisin hyppypotkun ja osuisin vastustajaan? Useista hyppypotkuistahan tullaan alas niin että potkun liikerata jatkuu ja jopa laskeudutaan potkaisevan jalan päälle. Eli käykö sitten niin että jos osuu kaverin päähän niin sieltä sitten vaan putoaa itse jotenkin alas?
Eli miten niistä laskeudutaan jos ne osuu?
Eli miten niistä laskeudutaan jos ne osuu?
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
-
A.A.
- kylkeenpotkija
- Aiheet: 5
Ja haluan nähdä tämän tapahtuvan vieläpä siinä potkumiitin anything-goes capoeira rodassa, joka tietty järkätään. Ei vellihousuille.Tohtori Krabola kirjoitti:Puskahyppelijä vastaan kikkari, nyt on pakko tulla seuraavaan miitinkiin.Andy kirjoitti:Vapisen.Scalier kirjoitti:Ilman muuta! Hah, vähänkö mä pieksen sen![]()
![]()