Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Amerikan Yhdysvallat

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Nii-in... :lol:

@Mjölnir jakoi hauskan kuvan Väänssistä:


Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Tämä kotinatsi kun on vähäpoika, kaikki tällainen on ihan arkipäivää... 😆

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011949576.html
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Vaikka tavallaan Iranin trollivideot ja -viestit liittyvät Lähi-Itään, Iran on aika suoraan sanonut, ettei se ole sodassa Yhdysvaltojen vaan Trumpin kanssa. Pelkästään tuo toteamus on taitavaa psykologista sodankäyntiä eli huipputrollaamista, kuten ovat ne kaikki muutkin. Iran osaa tämän pelin.

Trumpin kannatus on pohjalukemissa. Entistä enemmän kaikkea häneen liittyvää epäilyttää nostetaan esille: tekaistu salamurhayritys, epäilyttävä entisen vaimon kuolema, sotatilanteisiin liittyvät pörssikeinottelut, ICE:n mielivaltainen toiminta, vävyn miljardibisnekset Lähi-Idässä, Kash Patel, Pam Bondin erottaminen, ja niin edelleen ja niin edelleen. Suurin aihe on edelleen Epstein-tiedostot. Viimeisin huhu liittyy siihen, että Trump olisi halunnut ydinasekoodit Irania varten mutta yksi kenraali kieltäytyi. Totta tai ei, Trumpin kaltaisesta täysin mielenvikaisesta ihmisestä tuollaisen uskoo. Eipä taida löytyä toista maan presidenttiä, josta olisi edes huhuiltu noin.

Tämä on aika hauska video :D

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Näistä sisäpiiritietoon perustuvista kaupoista on ennenkin tässä ketjussa juteltu. On ilmeisen selvää, että tuo rikollisjoukko tahkoaa rahaa maailmanpoliittisilla päätöksillä.

https://www.talouselama.fi/uutiset/a/7b ... 5aeaac0b1a
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Sekin on erikoista, että kun sisä- ja ulkopoliittiset haasteet paisuvat kuin painekattilassa, jotakin yllättävää tapahtuu. Toki Trump on niin vihattu henkilö, että kaikki tällainen on oikeastikin mahdollista, mutta mene ja tiedä taas. Se korvaan mukamas ampuminen oli taatusti järjestetty juttu. Sen puolesta puhuu niin moni seikka.

Mutta hengissä se edelleen on.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/cnn ... ri/9329614
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
sinappi
etupotkija
Viestit: 3815
Lauteille: Tammikuu 2006
Aiheet: 44
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Amerikan Yhdysvallat

Viesti sinappi »

Mika kirjoitti: huhti 26, 2026, 07.02 Se korvaan mukamas ampuminen oli taatusti järjestetty juttu. Sen puolesta puhuu niin moni seikka.
Ei taatusti ollut. Todella sakeaa salaliittouskovaisuutta. Mitkä seikat mielestäsi puhuvat sen puolesta, että juttu oli järjestetty?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

En mä jaksa sitä vatvoa täällä, kun tarkoitus ei aika varmasti muutenkaan ole varsinaisesti keskustella aiheesta. Mutta noin sanoin ja pysyn vahvan epäilykseni takana.

NIIN PALJON kuin olenkin tuonut tähän ketjuun uutisia, on mielenkiintoista miten sitten vain tuollainen ylittää kirjoituskynnyksen. I see you, baby.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Tuo tapaus on herättänyt useita kysymyksiä. Yksi niistä on se, miksi Trump nyt suostui osallistumaan kun aiemmin hän on jättänyt tuo vuotuisen tapahtuman väliin ja kertonut haisevat mielipiteensä mediasta. Toinen on se, miksi Väänssi suojattiin ensin.
CNN:n julkaisun kommenttikentässä ihmetellään, miksi Vance saatettiin pois lavalta ennen Trumpia. Kommentoijat kiinnittivät huomiota myös siihen, että ensimmäinen nainen Melania Trump jätettiin pöydän alle oman onnensa nojaan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011968412.html
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
sinappi
etupotkija
Viestit: 3815
Lauteille: Tammikuu 2006
Aiheet: 44
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Amerikan Yhdysvallat

Viesti sinappi »

Mika kirjoitti: huhti 26, 2026, 13.00 En mä jaksa sitä vatvoa täällä, kun tarkoitus ei aika varmasti muutenkaan ole varsinaisesti keskustella aiheesta. Mutta noin sanoin ja pysyn vahvan epäilykseni takana.
Pyydän harkitsemaan vielä. Keskustelusta tulisi varmasti hyvä ja monia kiinnostava. Ihan aiheen päällähän tässä ollaan, kun jälleen ilmeisesti Yhdysvaltain presidentti on yritetty salamurhata.
sinappi
etupotkija
Viestit: 3815
Lauteille: Tammikuu 2006
Aiheet: 44
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Amerikan Yhdysvallat

Viesti sinappi »

Mika kirjoitti: huhti 26, 2026, 13.11 Toinen on se, miksi Väänssi suojattiin ensin.
Tämä johtunee siitä, että henkilösuojausta tekevällä henkilökunnalla ei ole kollektiivista tietoisuutta, vaan siellä on ihan ihmisiä tekemässä ratkaisuja. Toisaalta kyseessä voi olla myös perustoimintamenetelmä. Varapresidentille ja presidentille on voitu nimetä erilliset lähisuojahenkilöt, joista Vancesta vastuussa olevat muodostamansa tilannekuvan perusteella päätyvät nopeammin ratkaisuun viedä suojattava pois lavalta. Presidentin osalta on voitu katsoa paremmaksi, että odotetaan ympärille salaisen palvelun counter assault teamin ukot paremmalla tulivoimalla ennen presidentin siirtämistä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Niin monia uutisia kuin tähän voisikin linkittää... Mutta valitaan nyt tämä. Siitä ei ole kauakaan, kun ihan erilaiset valtiot, kuten Venäjä, olivat rikollisten pakopaikkoja. Nyt on näin.
Kotimaassaan etsintäkuulutettu Puolan entinen oikeusministeri Zbigniew Ziobro on paennut Unkarista Yhdysvaltoihin. Ziobro vahvisti itse asian laitaoikeistolaisen Republika-kanavan haastattelussa.

Ziobro sai viime vuonna turvapaikan Unkarista, kun pääministerinä oli vielä Viktor Orban. Puolassa häntä syytetään muun muassa vallan väärinkäytöstä, järjestäytyneestä rikollisuudesta sekä poliittisten vastustajien vakoilusta.
https://yle.fi/a/74-20225254
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit: 19641
Lauteille: Tammikuu 2005
Aiheet: 687
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Andy »

Haluaakohan Trump kannattajineen nyt ihan oikeasti Yhdysvaltoihin Venezuelasta 30 miljoonaa uutta kansalaista, jotka voivat muuttaa vapaasti mihin kolkkaan maata hyvänsä?

Kannattaa ehkä muistaa että Trumpin suusta tulee jatkuvasti tällaista, ennen kuin säikähtää jokaista sammakkoa mitä sieltä loikkii esiin.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/539 ... 61a6c4f841
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Eiss... :maahan:



Varmaan monet komediasarjojen käsikirjoittajat pohtivat peilin edessä elämänvalintojaan, sillä ei tuollaista voi keksiä millään. Joskus totuus on kuin onkin tarua kummempaa :D

Ja Newsom tietysti käytti tilaisuuden hyväkseen :lol:



No, onhan tuo toisaalta vakava asia, että minkä tahansa maan korkein virka on tuollaisen ihmisen käsissä, jonka kognitiiviset kyvyt ovat huomattavan alentuneet. Todellinen ongelma on järjestelmässä, joka mahdollistaa moisen. Yhdysvallat on edelleen mahtivaltio, mutta sen merkitys ja arvo vähenee päivä päivältä. Tässä on vielä liki kolme vuotta aikaa ennen seuraavaa presidenttiä, joten suunta tuskin sitä ennen kääntyy parempaan päin, mutta kaikki on mahdollista.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Tuon nykyisen hallinnon korruptiokin alkaa olla niin näkyvää, että askeleet kohti banaanivaltiota voi nähdä selvästi. Ei Yhdysvallat tietenkään sille tasolle putoa, mutta hyvän matkaa se on sitä reittiä kulkenut. Mutta olihan se mielenkiintoinen kokeilu noin niin kuin yhdenlaisena valtiona.

https://www.satakunnankansa.fi/maailma/ ... 20080.html
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Amerikan Yhdysvallat

Viesti Mika »

Nii-in, tätähän tämä on... :lol:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012019701.html

Siinä on huijareilla kiire tehdä kaikkensa ennen kuin loppuvuodesta kaikki välivaalien jälkeen luultavasti vaikeutuu. Huikea on ollut tahti.

En taaskaan tiedä miksi, mutta tämänkin sivun aitous minun piti tarkistaa. On se aito. Sen verran sakeaa kamaa tuolla on, etten edes yritä tiivistää sitä tai saada siitä mitään järkiperäistä irti. Hyvin on Neuvostoliitolta opittu yhtä sun toista.

https://www.whitehouse.gov/j6/
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Anapiros
Kuvake
antsu
Kuvake
Antti
Aulis90
Kuvake
Beorn
Kuvake
Daddy
Kuvake
Dojon Jäykin
Kuvake
Fubarbarian
Hemmukka
ka1
Kuvake
Kerkko
Korpinkivi
Lasse Candé
MikkeM
Kuvake
MtJ
Kuvake
NCP
Oar
obmijoy
PetriP
Kuvake
Point
Rahanpesijä
Kuvake
Safor
Kuvake
sanppa75
siipeilijä
sinappi
Taijin harjoittaja
TeiniNinjaTyttönen
Kuvake
terssi
Kuvake
Timpa
Kuvake
Totte
YJT
yloneha