noniin, eli kuka tykkää ginistä ja mitä merkkiä suositte?
itellä oli tässä joku vuosi sitten bombay sapphire (jos kuningattarelle maistuu, niin miksei minullekin?

) tosi kovassa huudossa, mutta viime aikoina on hendrick's maistunut paremmin. hendrickisä on vain pirun vaikea saada käsiinsä kun se ei kuulu alkon valikoimiin. niillä on myös hauska myyntijippo kun yksi mausteista on kurkku.. joskus saattaa tulla joku häivähdys suuhun, mutta ei sitä oikein maista. hyvä juoma joka tapauksessa ja plussana pakkaus on melko tyylikäs lääkepullohengessä. jos rahat on tiukalla ja silti maistuis niin finsbury on hintaansa nähden hyvä gini.
gt'tä tehdessä olen huomannut että tonic on melkein tärkeämmässä roolissa kuin gini jos on jo hyvä perusgini käytössä. schweppes on #1, muita joita olen kokeillut on rainbowin ja lidlin (merkkiä en nyt muista) ja lopputulos oli huomattavasti heikompi vaikka oli sama gini käytössä.
baareissakin jos drinkkiä pitää juoda niin se on 99% varmuudella gt, koska sitä on niin vaikea tehdä väärin. tom collins maistuu kanssa, mutta se tuntuu taas olevan hieman vaikeampi tapaus... suomessa oon ainakin juonut enemmän huonoja kuin hyviä tom collinseja