Tarkastin kaikkien helsingin seurojen dojon osoitteen pikaisesti ja tuolla ei ollut kukaan
http://yhdistystieto.fi/groups#city=Hel ... rentpage=1
Voihan jollain olla kakkossali tuolla?
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Judon aloittaminen "vanhemmalla" iällä
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2006
- Etulaji: Judo
-
- munillepotkija
- Lauteille: Elokuu 2009
Maunulan liikuntahalli ja judo googlessa antoi junnutreenejä Chikaralle ja Meidokanille...Totte kirjoitti:Nostetaan ketju ennen kun tulee 10 vuotta taukoa täyteen. Eli onko kellään tietoa minkä seuran judo-toimintaa on Maunulan väestönsuojassa ja millä painotuksella siellä on harjoitukset? Pikainen googletus ei löytänyt mitään hyviä osumia.
...ei siinä auta hillo, jos on polttanut jo letut... (Raappana)
-
- etupotkija
- Lauteille: Toukokuu 2008
Ok, minun googleni antoi kyllä viitteitä Chikaralle, mutta niiden (pää)sali on ilmeisesti muualla. Eli junnutoimintaa tuolla näköjään on.halmehe kirjoitti:Maunulan liikuntahalli ja judo googlessa antoi junnutreenejä Chikaralle ja Meidokanille...Totte kirjoitti:Nostetaan ketju ennen kun tulee 10 vuotta taukoa täyteen. Eli onko kellään tietoa minkä seuran judo-toimintaa on Maunulan väestönsuojassa ja millä painotuksella siellä on harjoitukset? Pikainen googletus ei löytänyt mitään hyviä osumia.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- munillepotkija
- Lauteille: Elokuu 2009
Judon aloittaminen "vanhemmalla" iällä
Tuossa neljän videon sarja jonka vinkit voi helpottaa judon treenaamista missä iässä tahansa...
...ei siinä auta hillo, jos on polttanut jo letut... (Raappana)