Täältä löytyy muutamia aika mielenkiintoisia kirjoja:
http://www.burningbooks.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
samoin kuin videoita.
- Marko
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Burning Books
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
-
- etupotkija
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Vai niin
Tämä kyseinen liike näytti myyvän tätä monessa paikassa kiellettyä videosarjaa, jossa esittelijänä on Anton LaVey, The Eagles:n Hotel California -levyn kannessakin näkyvä (ylätasanteella) maailmankuulu saatananpalvoja.
http://www.burningbooks.net/videot1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidän tällaisten myymistä itse melko mauttomana
http://www.burningbooks.net/videot1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidän tällaisten myymistä itse melko mauttomana
-
- etupotkija
No juu, tuolla on muutenkin vähän kyseenalaista materiaalia (uusnatsikamaa), mutta toisaalta myös tavaraa, joka saattaa olla taistelulajiharrastajan mielestä mielenkiintoista.
LaVey sinänsä oli erittäin mielenkiintoinen hahmo, joka toimi mm. poliisin rikospaikkakuvaajana, mikä ehkä selittää sen, miksi juuri hän on tuossa videosarjassa esittelijänä. Nythän hiljattain nähtiin samanlaisia mauttomuuksia ihan valtakunnallisten medioiden toimesta tämän Aasian maanjäristyksen yhteydessä, esiteltiin ruumiita, kuolleiden lasten päiväkirjoja laitettiin lehteen ja vaikka mitä.
- Marko
LaVey sinänsä oli erittäin mielenkiintoinen hahmo, joka toimi mm. poliisin rikospaikkakuvaajana, mikä ehkä selittää sen, miksi juuri hän on tuossa videosarjassa esittelijänä. Nythän hiljattain nähtiin samanlaisia mauttomuuksia ihan valtakunnallisten medioiden toimesta tämän Aasian maanjäristyksen yhteydessä, esiteltiin ruumiita, kuolleiden lasten päiväkirjoja laitettiin lehteen ja vaikka mitä.
- Marko
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
BTW Kannattaa muistaa http://www.vertaa.fi" onclick="window.open(this.href);return false; kun kirja-ostoksia (tai no on siellä paljon muitakin tuotteita vertailtavana) tekee netin kautta.
Bruce Lee elää!
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Burning Books tilaa materiaalin suoraan Paladin pressiltä. Kun kysyin, mitä kaikkea BB:n kautta voi tilata, myyjä/omistaja antoi minulle Paladin pressin kataloogin, ja sanoi että dollarihinnat ovat suoraan eurohintoja nykyisellä dollarin kurssilla. Eli jos pystyy tilaamaan suoraan Paladinilta, säästää hommassa sekä aikaa että rahaa, koska tavaraa ei tarvitse kierrättää ylimääräisen välittäjäportaan kautta.
Toisaalta, onhan se jaloa tukea kotimaista pienyrittäjyyttäkin...
Toisaalta, onhan se jaloa tukea kotimaista pienyrittäjyyttäkin...
-
- etupotkija
Muutenkin ulkomaisia kirjoja saa yleensä ulkomailta halvemmalla kun suomalaiset jälleenmyyjät eivät kuitenkaan myy sellaisella volyymilla että saisivat kunnon tukkualennuksia. Ainoa todella halvat kirjat Suomessa olen nähnyt Kirjatorilla, mutta eivät juurikaan myy tämän alan kirjoja...
Etu Suomesta ostettaessa on lähinnä nopeissa toimitusajoissa, siinä että voi tutustua etukäteen (ei nettikaupoissa) ja on helpompi turvautua Suomen lainsäädäntöön jos tulee ongelmia. Myös postiennakko tai tilimaksu maksutapana on silloin käytössä.
- Marko
Etu Suomesta ostettaessa on lähinnä nopeissa toimitusajoissa, siinä että voi tutustua etukäteen (ei nettikaupoissa) ja on helpompi turvautua Suomen lainsäädäntöön jos tulee ongelmia. Myös postiennakko tai tilimaksu maksutapana on silloin käytössä.
- Marko
-
- kylkeenpotkija
Juu. Tärkein syy, miksi minä aina välillä ostan kirjoja tms. suomalaisesta liikkeestä on se, että tavaran saa suoraan mukaansa (eli jos on kiire saada joku kirja, jota sattumalta löytyy kaupasta). Monta kertaa olen tehnyt niinkin, että olen selaillut kirjaa kaupassa, ja sitten tilannut sen ulkomailta noin puoleen hintaan.
Tavaran palauttamisetkin ovat toimineet hyvin. Pari kertaa olen saanut virheellisen kirjan (sivuja puuttunut), ja molemmilla kerroilla olen saanut korvauksetta uuden (myös postikulut on korvattu). Toisella kerralla sain jopa pitää sen virheellisen kirjan, jolloin valokopioin ehjästä kirjasta ne puuttuvat sivut ja annoin virheellisen kirjan kopioituneine sivuineen kaverille. Kerran kävi niinkin, että kun tilasin Paladinilta VHS:llä olevia filmejä, yksi kaseteista oli rikki. Palautin kasetin, ja tilasin samalla kerralla uusia filmejä. Paketista meni tullia, ja koska Paladinilla olivat virheellisesti merkanneet korvauksena tulleen filmin hinnan lähetyslistaan, jouduin maksamaan tullia myös tästä filmistä (eivät kuitenkaan olleet veloittaneet siitä filmistä Visaani). Valitin asiasta Paladinille, jolloin he kysyivät paljonko olin joutunut maksamaan tullia, ja korvasivat tämän summan minulle.
Tietenkin jostain pikkufirmasta tai esim. Ebaysta tilaamisessa on omat riskinsä. Ebaysta olen kerran saanut piraattikopion, tosin sen laatu oli aika hyvä, joten en siinäkään kärsinyt oikeastaan tappiota. Sain tavaran halvemmalla, ja se toimii siinä kuin alkuperäinenkin.
Tavaran palauttamisetkin ovat toimineet hyvin. Pari kertaa olen saanut virheellisen kirjan (sivuja puuttunut), ja molemmilla kerroilla olen saanut korvauksetta uuden (myös postikulut on korvattu). Toisella kerralla sain jopa pitää sen virheellisen kirjan, jolloin valokopioin ehjästä kirjasta ne puuttuvat sivut ja annoin virheellisen kirjan kopioituneine sivuineen kaverille. Kerran kävi niinkin, että kun tilasin Paladinilta VHS:llä olevia filmejä, yksi kaseteista oli rikki. Palautin kasetin, ja tilasin samalla kerralla uusia filmejä. Paketista meni tullia, ja koska Paladinilla olivat virheellisesti merkanneet korvauksena tulleen filmin hinnan lähetyslistaan, jouduin maksamaan tullia myös tästä filmistä (eivät kuitenkaan olleet veloittaneet siitä filmistä Visaani). Valitin asiasta Paladinille, jolloin he kysyivät paljonko olin joutunut maksamaan tullia, ja korvasivat tämän summan minulle.
Tietenkin jostain pikkufirmasta tai esim. Ebaysta tilaamisessa on omat riskinsä. Ebaysta olen kerran saanut piraattikopion, tosin sen laatu oli aika hyvä, joten en siinäkään kärsinyt oikeastaan tappiota. Sain tavaran halvemmalla, ja se toimii siinä kuin alkuperäinenkin.
-
- kylkeenpotkija
- Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
- Sivulajit: Okinawalainen kobudo
- Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)
Jonkin verran on tullut kirjoja tilattu Burning Booksista. Kirjojen osalta palvelu on ollut nopeaa ja palvelu pelannut. Yhden videon tilasin heidän kauttaan, ja se perhana tuli NTSC muodossa.
Yleensä tilaan alan kirjallisuutta Amazonista. Kuukausi sitten tilasin Amazonin kautta Skyline booksista kirjan, ja sitä ei ole vielä kuulunut. Saa nähdä miten käy. Nyt täytyy lähteä postiin hakemaan Karate the Kawasoe way video sarja. Tilasin koko neljän videon sarjan Amazonista 50 egee.
Yleensä tilaan alan kirjallisuutta Amazonista. Kuukausi sitten tilasin Amazonin kautta Skyline booksista kirjan, ja sitä ei ole vielä kuulunut. Saa nähdä miten käy. Nyt täytyy lähteä postiin hakemaan Karate the Kawasoe way video sarja. Tilasin koko neljän videon sarjan Amazonista 50 egee.
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Re: Vai niin
Itse asiassa satanisti, jos nyt ollaan tarkkoja. Ja kyseessä olevan herran satanismi on käsittääkseni mystiikalla väritettyä egoistista ateismia.Mika kirjoitti: -- Anton LaVey, The Eagles:n Hotel California -levyn kannessakin näkyvä (ylätasanteella) maailmankuulu saatananpalvoja.
Olen myöskin tilannut BB:sta muutamat kirjat - palvelu oli hyvää ja nopeaa.
Burning Booksin tarjonta ei tosin ole meikälle kaikkein sopivin.
Psst, minulta voi ostaa Erle Montaiguen Dim-Mak Death-Point Striking -kirjan kahdellatoista eurolla (+postikulut). Nyt jokainen, joka haluaa oppia kuolon kosketuksen saa kirjan lähes uuden veroisena huokealla hinnalla. Minua ei oikein kirja miellyttänyt, heh. Lisätietoa privaviestillä.
-
- kylkeenpotkija
Mielestäni Amazonin kautta ei juuri kannata tilata toisesta kaupasta kirjoja, koska Amazon vetää välistä niin isot toimituskulut. Kannattaa mieluummin tilata suoraan ko. paikasta. Paitsi jos sulla on Amazonin Visa, jolloin saa pisteitä jokaisesta käytetystä dollarista.Ale kirjoitti: Kuukausi sitten tilasin Amazonin kautta Skyline booksista kirjan, ja sitä ei ole vielä kuulunut. Saa nähdä miten käy.
Vaikka onhan se tietenkin vaivattomampaa tilata kaikki Amazonin kautta. Kerran tilasin Sandford Strongin Strong on defensen muistaakseni dollarilla Amazonin kautta. Toimituskulujen jälkeenkin kirja oli niin halpa, että kannatti tilata sillä tavalla.
-
- kylkeenpotkija
- Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
- Sivulajit: Okinawalainen kobudo
- Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)