Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suuri kysymysketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Suuri kysymysketju

#3211

Viesti T-T »

Point kirjoitti:
AlexMachine kirjoitti:
Point kirjoitti: Mikä oli sellaisen kalliin Belgialaisen(?) suklaan nimi, jota myydään Stockmannilta ja josta naiset pitävät erityisesti sampanjan kanssa? Nimi oli jotain Govi, Covi? öö...
Guylian taisi se nimi olla. Myydään muuten monessa karkkikaupassakin, ei vain Stockalla.

Ilmeisesti nuo "simpukka suklaat" ovat parempia/erilaisia kuin mitä esim Lidlissä on? Vai onkohan niitä muitakin malleja?

No, sain aika suoria vinkkejä vkl... "mikset sä koskaan?" :)
Ja sitten kun viet, niin tulee kommenttia, että "niih... nyt kun mä olin sanonut asiasta" :smt003
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 104
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Suuri kysymysketju

#3212

Viesti Vanhakankea »

Osa noista on kauheeta kuraa. Saatiin just Belgiasta rasia, näytti ihan oklta mutta maku oli kamala
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Suuri kysymysketju

#3213

Viesti Pyrkele »

Ostin kerran kukkia joita nainen oli joskus ehkä sanonu inhoavansa.
Ei se oikein valittaakkaan voinu, koska ostin kuitenki kukkia. Ei tarvinu ihan heti ostaa uudestaan
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Barbamama
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 61
Lauteille: Maaliskuu 2012

Suuri kysymysketju

#3214

Viesti Barbamama »

Mun huomio lahjasuklaisiin ois vielä sellainen, että mielellään pieni rasia. Kerran sain lahjaksi kilon belgialaisia konvehteja... Ei hyvä, kun itsekuri ei riitä siihen, että söis yhden päivässä ja toisaalta kilo suklaata naiselle = lisää laardia perseen tienoille. Nuokin suklaat oli varmaan maksaneet ihan tolkuttoman paljon ja osa niistä meni kylmästi roskiin.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 104
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Suuri kysymysketju

#3215

Viesti Vanhakankea »

Hyvä huomio Barbamama, lahjaksi vain maistiaiskokoa ei mässykokoa.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 181

Suuri kysymysketju

#3216

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Barbamama kirjoitti: Mun huomio lahjasuklaisiin ois vielä sellainen, että mielellään pieni rasia. Kerran sain lahjaksi kilon belgialaisia konvehteja... Ei hyvä, kun itsekuri ei riitä siihen, että söis yhden päivässä ja toisaalta kilo suklaata naiselle = lisää laardia perseen tienoille. Nuokin suklaat oli varmaan maksaneet ihan tolkuttoman paljon ja osa niistä meni kylmästi roskiin.
Jaajaa, mun huomio on, että jos tietää että joku naikkonen elämässä heittää kallista belgialaista lahjasuklaata menemään ku sai sitä "liikaa", niin sellaselle ei tule ostaa niitä suklaita ollenkaan, ei se ansaitse niitä. Kilo sinne, kilo tänne, mun lahjojahan arvostetaan tai sitte ne loppuu ja joutuu mersunperälle :smt003
Barbamama
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 61
Lauteille: Maaliskuu 2012

Suuri kysymysketju

#3217

Viesti Barbamama »

Ne suklaat oli anopilta. :lol:
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 181

Suuri kysymysketju

#3218

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Barbamama kirjoitti: Ne suklaat oli anopilta. :lol:
Eli siis, se ei ollu varsinaisesti lahja, vaan se olikin anopin ansa, että "hähhähhää, lihoa!", ja sitte sä ovelasti väistit sen, nautiskelemalla parhaat suklaat päältä ja dumppaamalla loput roskiin? :D
Barbamama
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 61
Lauteille: Maaliskuu 2012

Suuri kysymysketju

#3219

Viesti Barbamama »

Jaawa kirjoitti:
Barbamama kirjoitti: Ne suklaat oli anopilta. :lol:
Eli siis, se ei ollu varsinaisesti lahja, vaan se olikin anopin ansa, että "hähhähhää, lihoa!", ja sitte sä ovelasti väistit sen, nautiskelemalla parhaat suklaat päältä ja dumppaamalla loput roskiin? :D
Ahaa, nyt tää selvis! :D Anopilla oli jokin outo tarve antaa meille aina lahjoina kilokaupalla karkkia, mm. englanninlakuja, hedelmäkarkkeja jne. Mua tietenkin ärsytti, koska en oikeastaan karkista tykkää. Sitten viimein sain kakistettua, että voisko mieluummin ostaa vaikka laatusuklaata, jolloin sain sen kilon pakkauksen... Noh, loppuviimein löytyi hyvä kompromissi eli viini. Ihan sama kuinka paljon sitä tuo, mulle kelpaa aina. ;)

Menneitä ongelmia. Anoppi on nyt mallia ex eikä hän enää piilottele vihaansa mua kohtaan. brushteeth
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Suuri kysymysketju

#3220

Viesti obmijoy »

anoppi on asia jolla ei ole merkitystä jos ei asu samassa osoiteessa
jos anoppi ei suostu antaan rakaalle pojalensa aikaa olla lasten äitin kanssa?
jos anoppi ei suostu tukemaan lasten kasvatus työssä?

KAIVAA anoppi hautaa poikansa lapsille
pilaa parisuhdetta jne. onko niin tyhmiä anoppeja olemassa
eikö aikuisen ihmisen jolla on täysikäinen poika luulis näkevän syy seuraus suhteet?

en oikeen usko tolaiseen vaikka voihan kaikki olla tietenkin mahdolista löytyyhän aavikoltakin vettä

ps
alkoihan se anoppi kuminkin tuomaan sitä viiniä eli aikas mukava nainen kuminkin
se ei välttämättä ole vihaa jos ei hymyile aina miniälle sillä onhan miniä kuminkin se ryökäle joka vie äitiltä pojan
sen rakkaan pojan

tai baskaako minä mistään mitään ymärrän varsinkaan naisista ja vielä vähemmän nainen nainen suhtautumis kuvioista
joista kamalin on kautta historian ollut anoppi miniä härdelli
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 191
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Suuri kysymysketju

#3221

Viesti Point »

T-T kirjoitti:
Point kirjoitti:
AlexMachine kirjoitti:
Point kirjoitti: Mikä oli sellaisen kalliin Belgialaisen(?) suklaan nimi, jota myydään Stockmannilta ja josta naiset pitävät erityisesti sampanjan kanssa? Nimi oli jotain Govi, Covi? öö...
Guylian taisi se nimi olla. Myydään muuten monessa karkkikaupassakin, ei vain Stockalla.

Ilmeisesti nuo "simpukka suklaat" ovat parempia/erilaisia kuin mitä esim Lidlissä on? Vai onkohan niitä muitakin malleja?

No, sain aika suoria vinkkejä vkl... "mikset sä koskaan?" :)
Ja sitten kun viet, niin tulee kommenttia, että "niih... nyt kun mä olin sanonut asiasta" :smt003

Olen huomannut, että teen enemmän virheitä ja olen väärässä useammin noin viikon ajan kuukaudessa.

Mistäköhän tämä minun ajattelemuuteni, itsekkyyteni ja huolimattomuuteni johtuu?
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Suuri kysymysketju

#3222

Viesti Jorge »

Pyrkele kirjoitti: Ostin kerran kukkia joita nainen oli joskus ehkä sanonu inhoavansa.
Ei se oikein valittaakkaan voinu, koska ostin kuitenki kukkia. Ei tarvinu ihan heti ostaa uudestaan
"Ei se oikein valittaakkaan voinu" - eli niputit kädet ja jalat ja teippasit suun :?:

Valittaminen sinänsä ei suinkaan liity mitenkään syy-seuraussuhteisiin tai logiikkaan...
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 204
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Suuri kysymysketju

#3223

Viesti MtJ »

Itse olen tehnyt empiiristä tutkimusta naisten parissa vuosikausia. Olen tehnyt seuraavia huomioita.

1. Tulet kännissä kotiin, hoiput ja laulat siihen jonkun rattoisan kappaleen. Sitten sanot, että haet vielä kaljaa kellarilta, kun niin janottaa. -> Ei reaktiota.
2. Tulet selvinpäin kotiin jarrurempasta, olet korjannut auton jarrut, vaihtanut kaikki palat, sorvannut jarrulevyt kondikseen. Aikaa meni kaikkien korjaukseen se 9 tuntia. -> Seuraavana päivänä hirveä huuto, kun en tee ikinä mitään.
3. Tulet mettältä niin kännissä kotiin, että hyvä että pystyssä pysyt (lue: savusaunalla juopotteleen koko päivän, aseitakaan otettu mukaan). -> Ei reaktiota. Ei seuraavanakaan päivänä. Ei mitään ongelmia.
4. Käyt 2 tuntia kalassa ja sitten tulet kotiin, tuot puolenkymmentä siikaa ja 2 taimenta verkoilta. -> Napinaa siitä, kun aina luuhataan jossain.
5. Kännäät iltasella jonkun kaverin luona ja saunot. Sitten soitat vielä sieltä kotiin, että täällä menee nyt aikaa. Tulet yöllä kävellen sieltä himaan. -> Kamala tilanne seuraavana päivänä.
6. 4 päivää Sotkamossa suon laidassa saunomassa ja ryypp... ei kun metsästämässä. -> Ei reaktiota.

Johtopäätöksiä:
1. Ei pidä ikinä soittaa kotiin, jos menee pidempään.
2. Jarrurempat pitäisi aina tehdä kännissä (mutta vammariski kasvaa, eikä ole ketään siirtämässä autoa)
3. Metsältä tullessa on ihan sama miten tulet.
4. Kalassa ei saa käydä, koska se hermostuttaa.

Epäselvällä logiikalla päättelen, että pitää soittaa kalareissulta (max 2h), mutta ei kannata soittaa metsäreissulta (max 11vrk). Niin ja varsinkaan ei kannata soittaa jarruremontista, koska joka tapauksessa tulee hirveät siepit, kun "ei tee mitään".

Loppupäätelmä: En tajua naisia vieläkään.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Suuri kysymysketju

#3224

Viesti Mjölnir »

MtJ kirjoitti: Loppupäätelmä: En tajua naisia vieläkään.
Tässä hyvin tiivistyy tuo sanoma. Ei kannata yrittää vetää mitään johtopäätöksiä, että koska kannattaa soittaa, koska ei, tai mihin voi mennä ja minne ei. Tuo kukkia ja suklaata sekä punaviiniä, niin kaikki sujuu jotenkin.

ps. anteeksi saa helpommin kuin luvan.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 134
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Suuri kysymysketju

#3225

Viesti Kristian Hyvärinen »

Mjölnir kirjoitti:
MtJ kirjoitti: Loppupäätelmä: En tajua naisia vieläkään.
Tässä hyvin tiivistyy tuo sanoma. Ei kannata yrittää vetää mitään johtopäätöksiä, että koska kannattaa soittaa, koska ei, tai mihin voi mennä ja minne ei. Tuo kukkia ja suklaata sekä punaviiniä, niin kaikki sujuu jotenkin.

ps. anteeksi saa helpommin kuin luvan.
Todellakin saa, tuohan on ihan yleinen sääntö missä vain ympäristössä. Naiselta muuten ei välttämättä saa anteeksi, vaikka saisikin luvan. :D

Naisten hulluus on oikein mielenkiintoinen ilmiö, josta keskustellaan valitettavan vähän. Itseäni viisaammat pukivat senkin sanoiksi: "Se, minkä voi sanoa, sanottakoon selkeästi, ja siitä, mistä ei voi puhua, on vaiettava."
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine ja 133 kurkkijaa