Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Mjölnir

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2837
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Mjölnir

Viesti Mika »

Jotenkaan en ihan usko, että @Mjölnirin treenaaminen olisi noin vain päättynyt :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Aiheet: 241
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Mjölnir

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: joulu 3, 2025, 08.37 Jotenkaan en ihan usko, että @Mjölnirin treenaaminen olisi noin vain päättynyt :D
Juu ei. On vaan antimotivaatio kirjoittaa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2837
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Mjölnir

Viesti Mika »

Kysymykseni oli sinänsä retorinen ja vain tapa kertoa Mjölnirin päivyrin seuraajille, että mies edelleen treenaa. Arvasin siis että hän vastaisi :)

Potkun WhatsApp-ryhmän kautta tiesin miehen treenaavan ihan faktana, ja ilman sitäkin, vaikken muussa nü-somessa vaikutakaan, olisin ollut lähes täysin varma asiasta.

Ja tuon ymmärtää. Näillä perinteisellä keskustelusivustoilla tällaiseen toisen treenipäiväkirjaan kommentointi on tietyn, tavallista suuremman kynnyksen takana. Insta ja nämä muut oikeastaan perustuvat siihen, että muiden päivityksiin reagoidaan tykkäämällä tai muulla tavalla. Vaikka näidenkin ketjujen lukukerrat näkee, on se silti erilaista interaktiivisuutta kuin noissa uudemmissa himmeleissä.

Toivotaan Mjölnirin joskus vielä jatkavan tätäkin :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Aiheet: 241
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Mjölnir

Viesti Mjölnir »

Joo, kyllä täällä edelleen mennään, mut jotenkin en oikein jaksa vain pitää päiväkirjaa. Johonkin lajikeslusteluun mielelläni kommentoin kysyttäessä, mut jotenkin aktiivisesti ei jaksa.

Pyöritän neljää bisnestä, metsästän, kalastan ja treenaan 2-4 kertaa viikossa. Siinä kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä ei paljoa muuta jaksa 😉
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AriJ
Beatrix Kiddo
Kuvake
Clancy B.