Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

MarkkuT

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 104
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

MarkkuT

#1

Viesti MarkkuT »

Yleensä nämä meikäläisen reenipäiväkirjat unohtuvat muutaman merkinnän jälkeen, mutta kokeillaanpas taas...

Olen 27-vuotias insinöörinalku Helsingistä. Lajina Ashihara karate, jossa vyöarvoni on tällä hetkellä 7. kyu (sininen +natsa). Työn lisäksi koulu vie tällä hetkellä aikaani, joten treenaamaan ei tahdo ehtiä niin paljon kuin haluaisin. Kaikissa ohjatuissa treeneissä (3/vko) pyrin kuitenkin käymään. Lajitaustaa ennen Ashiharaa minulla on judosta n. 5 vuotta ja gensei-ryu karatesta n. 1,5 vuotta. Ennen Ashiharaa totaalitaukoa hojotreeneistä tuli useampi vuosi, jos ei ahkeraa puhejudotreeniä baarikierroksilla lasketa.
Ain't no one.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 104
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#2

Viesti MarkkuT »

Välimuistia minulla on yhden treenin verran, joten aloitetaan perjantaista... :)

27.10.2006

Pyöräily: ~16 km

Karate: 1,5 h

Menin tavalliseen tapaan salille puolisen tuntia ajoissa. Pyörittelin vähän tonfia ja mätkin säkkiä. Meillä on tällä hetkellä vähän vetäjäpulaa, joten Tommi (6.kyu) veti reenit. Alussa tehtiin lämpimiksi jotain vähän eksoottisempia juttuja, sitten paritekniikkaa/komboja ja niiden jälkeen reenattiin potkutyynyihin. Tunnin jälkeen Tommi joutui poistumaan joten minä vedin loppureenin.